sobota, 7 marca 2015

I'm myself.

Jak to z nami jest? Dlaczego większość z nas woli zaliczać się do wszystkich? Czemu podążamy za wyznaczonymi trendami? Nie mamy własnego stylu, zdania czy sposobu na życie? Pomyślmy, gdyby każdy z nas był identyczny, robił te same rzeczy, jadł to samo, zachowywał się tak samo, lubiłby te same piosenki, te same filmy,jakie byłoby nasze życie? Pozbawione różnorodności, a zastąpione "kopiuj-wklej". Nasze życie stałoby się po prostu nudne i przewidywalne.
Nie pragnij być lepszym od innych, najpierw bądź samym sobą.:) 


Z natury lubimy ludzi oryginalnych, z pomysłem na życie i indywidualnym podejściem, a nie osoby, które są kopią kogoś innego.  Lubimy ludzi, którzy wnoszą do naszego życia trochę zmian, kolorów, a nie monotonię. Najważniejsze to być sobą, bez względu na wszystko. Dzisiejsze środowisko nie udostępnia nam tego. Młodzież, która patrzy tylko czy masz markowe ubranie, drogą biżuterię i najnowszego iphone. Gdzie liczy się to ile masz hajsu a nie to jakim jesteś człowiekiem. Mimo to powinniśmy pamiętać, że najważniejszy jest nasz charakter, nie rzeczy materialne. Jeśli będziemy mieć bogate wnętrze, przyciągniemy do siebie ludzi. Oryginalność w dzisiejszych czasach cechuje się dużą odwagą i sprytem, ale jest warta swoich wysiłków.
Często zatracamy się pomiędzy przypodobaniu się innym a chęcią bycia lubianym w otoczeniu. Zapominamy o swoich wartościach chcąc dorównać innym. Zakładamy maski w szkole, w pracy, w związkach, ponieważ chcemy być akceptowani, nie na tym polega rzecz. Miejmy odwagę kształtować swój własny charakter, a nie kogoś innego. 
¤Zuzia¤

Bycie sobą w świecie, który nieustannie próbuje zrobić z ciebie kogoś innego, jest największym osiągnięciem ~R.W. Emerson



¤Dominika/Agata/Laura¤

A Ty jesteś sobą?

Emilka.

26 komentarzy:

  1. Na końcu postu padło bardzo dobre pytanie.
    Ja osobiście jeszcze szukam samej siebie, bo wbrew pozorom, jest to coś bardzo trudnego :)
    Świetny wpis.

    pozdrawiam,
    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisany post! :D

    Pozdrawiam
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa notka :)
    ciekawie piszesz :)
    kochana pozdrawiam i życze ci dużo sukcesów w blogowaniu !

    może obs za obs daj znac ja sie od razu odwdzieczam ! i jestem uczciwa :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna notka;)


    Zapraszam na swój internetowy pamiętnik-------> http://oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia!♥
    http://carollyndcaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na przykład chodzę do szkoły plastycznej, w której każdy jest sobą, nikt nikomu niczego nie narzuca i wszyscy czujemy się świetni w swoim towarzystwie.
    Bardzo fajnie to napisałaś, no i fajne zdjęcia :)

    http://czarny-jelen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Poruszyłaś mądry temat, ale ostatnio słyszałam mądry cytat "Tylko martwe ryby płyną z prądem, żywe płyną pod prąd", który fajnie wpasowuje się w tą tematykę. Ważna jest oryginalność, bo każdy jest innny i nie można nic nikomu narzucać. :)

    http://my-black-pants.blogspot.com/2015/03/14-perfection.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog ! świetnie piszesz ! zostanę tu na dłużej !
    zapraszam do mnie w wolnej chwili

    http://victoriablog63.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby każdy był taki sam, byłoby nudno, na świcie potrzebni są różni ludzie.


    talliablog.blogspot.co

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post! To aby być sobą jest bardzo ważne, ponieważ gdy pokazujemy "zmyślonych siebie" i podpasowujemy się pod innych, nie wiadomo jacy jesteśmy na prawdę. Ja szkukam swojego prawdziwego JA. Dlatego właśnie załorzyłam bloga, aby pokazać prawdziwą siebie.
    Pozdrawiam cię serdecznie
    Lenka
    modnalenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W dzisiejszym świecie ważne jest, by być sobą, choć to coraz trudniejsze. Ja nadal poszukuję siebie i nie wiem ile jeszcze czasu poświęcę by to znaleźć :)
    http://my-black-pants.blogspot.com/2015/03/14-perfection.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mądrze napisane. Powinniśmy być sobą, to jest zdecydowanie najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Staram się być sobą!
    http://booksybooksyinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Racja w tych czasach gdy każdy próbuje być lepszy od innych przestaje dostrzec swoj wlasny talent. Ja czesto zazdroszcze kolezanka, ze maja to, a ja tego nie mam. Ze potrafia zrobic to, a ja nie. Bardzo ciezko byc soba gdy inni sa tacy 'wspaniali'.

    OdpowiedzUsuń
  15. Staram się być sobą, chociaż wiadomo, że to bardzo trudne..
    ✄ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem i będę zawsze sobą. A to oznacza, że np. w sklepie kupię sobie to co mi się podoba a to może być identyczna rzecz jaka kupi koleżanka, Czy to oznacza, że ją kopiuję albo ona mnie. Nie uważam tak, ale to się często zdarza;)
    Na blogu rozpisałam się o kosmetykach-zapraszam: martaiblog.blogspot.com <-KLIK
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem i będę zawsze sobą. A to oznacza, że np. w sklepie kupię sobie to co mi się podoba a to może być identyczna rzecz jaka kupi koleżanka, Czy to oznacza, że ją kopiuję albo ona mnie. Nie uważam tak, ale to się często zdarza;)
    Na blogu rozpisałam się o kosmetykach-zapraszam: martaiblog.blogspot.com <-KLIK
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wpis! :)
    obserwuję #125 , mogę prosić o to samo?
    http://xnataliie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne zdjęcia , powodzenia w blogowaniu !

    majka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawa i bardzo mądra notka. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam na przepis ! :)
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/2015/03/kulki-z-patkow-owsianych.html

    OdpowiedzUsuń
  21. oczywiście, że jestem sobą. nie wyobrażałam sobie, gdybym miała udawać kogoś innego.
    świetny post.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. A skad to sie bierze? Niektorzy wyznaczaja sobie autoryteta i probują go nasladowac. Dlaczego to robia? Chca sie pokazac, wyjsc w koncu do ludzi, zaistniec. Moim zdaniem to jest wgl niepotrzebne. uwielbiam ludzi nauturalnych i oryginalnych :)
    Dobry post! :)
    Kochana moglabys poklikac u mnie w linki? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mojego swiata fotografii :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem po prostu sobą i nikogo nie udaje.

    Pozdrawiam!
    http://alittle-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. W dzisiejszym świecie bycie osobą oryginalną to prawdziwa sztuka. No ale warto zastanowić się czego MY chcemy w życiu, co NAM się podoba, a nie zatracić siebie dla kogoś, kto być może na to nie zasługuje. Różnorodność jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)