wtorek, 6 października 2015

50 faktów o mnie :)


1.Jestem Emilia.

2.Ale zdecydowanie wolę Emi!

3.jestem uzależniona od kawy i Pawełków. (Teraz też pije kawę)

4.miałam już 4485662 diet i jakoś żadna nie wyszła.

5.Zakochałam się w zumbie i chodzę na nią praktycznie codziennie. To samo z siłownią.

6.Jestem zbyt ufna.

7.Źle się czuję bez makijażu.

8.Nie lubię natrętnych ludzi.

9.W przyszłości chcę zostać strażakiem lub leczyć psychicznie chorych ludzi.


10.Nie potrafię przekonać się do biegania, po prostu tego nie lubię. 

11.Kocham fotografować. 

12.Kiedyś czytałam dużo książek, teraz niestety z braku czasu musiałam trochę ograniczyć. 

13.Szybko się wzruszam. 

14.Nie lubię monotonni, często zmieniam coś np. w moim pokoju, telefonie itp. 

15.Mam bardzo dużo pomysłów na życie.

16.Bardzo często chodzę na koncerty.

17.Nienawidzę jesieni. Chodzę wtedy smutna i nie potrafię znaleźć sobie miejsca.

18.Szybko przywiązuję się do ludzi, miejsc i rzeczy.

19.Nie lubię późno wstawać, ponieważ mam potem wyrzuty sumienia, że marnuję dzień.

20.Nie potrafię zapamiętać imion nowo poznanych osób. 

21.Gdy spodoba mi się jakaś piosenka, to potrafię słuchać jej przez kilka tygodni na okrągło.

22.Uwielbiam chodzić na długie spacery.

23.Nienawidzę horrorów i strasznie się ich boję.

24.Nigdy nie pamiętam, czy coś komuś mówiłam i powtarzam tą samą historię dopóki ktoś mi nie przypomni, że się powtarzam :D

25.Bardzo lubię kreatywnych ludzi z pomysłem na siebie i życie.


26.Jestem uzależniona od zakupów.

27.Lubię stawiać sobie wyzwania np. na ten miesiąc chcę nauczyć się pływać "delfinem".

28.Praktycznie cały czas się śmieję, uwielbiam to!

29.Jak byłam mała to chciałam zostać nauczycielką lub sprzedawczynią.

30.Nienawidzę spać w skarpetkach, chyba, że na jakimś wyjeździe. 

31. Uwielbiam kwiaty, do tego stopnia, że często kupuję je sobie sama.


32.Jak byłam mała to nie lubiłam chodzić w sukienkach i spódniczkach, zmieniło się to dopiero w połowie drugiej klasy gimnazjum.

33. Uwielbiam wędrować po górach. Jestem tam cholernie szczęśliwa!

34.Mam dwa chomiki: Księżniczkę i Frajera. 

35.Nie wyobrażam sobie dnia bez ćwiczeń. 

36. Mam manie poprawiania sobie włosów.

37.Nie lubię jak ktoś nie ma własnego stylu i na siłę próbuję upodobnić się do innych.


38. Bardzo łatwo mnie zdenerwować, nawet błahostkami. 

39.Gram na gitarze.

40.Nienawidzę niemieckiego.

41.Jestem wobec siebie bardzo krytyczna.

42.Jak umarł mi pierwszy chomik to zrobiłam mu grób na działce i modliłam się za niego w święto zmarłych.

43.W podstawówce śpiewałam w chórze.

44. Uwielbiam Kubę Błaszczykowskiego!

45. Kilka miesięcy temu miałam 4 dredy, ścięłam je i mega żałuję. 

46.Cierpię na chorobę, która nazywa się "potrzebuję nowych butów", która objawia się tak średnio 3tyg.-miesiąc po kupnie butów. 


47. Praktycznie cały czas tańczę. 

48.Lubię podróżować, szczególnie pociągiem. 

49.Lubię kupować moim bliskim prezenty.

50. Planuję kupić i nauczyć się grać na ukulele. 


Może coś nas łączy?:) 

Emilka.




57 komentarzy:

  1. W wielu podpunktach mam tak samo jak Ty,a tyle że ja kocham niemiecki!:)

    http://www.justcleo.pl/2015/09/black-lace-dress-for-date.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fakciki! Podobają mi sie gidy, które dodałaś ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i śliczne zdjęcia :)
    Obserwujemy?
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Emi, ciekawa z ciebie osóbka. Ja również zakochałam się w Zumbie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ukulele! <3
    Czesc moja imienniczko :D Tak czytam te twoje fakty i normalnie jakbym czytala o sobie xd tylko mi tam nie robi czy jestem z makijazem czy tez bez.. no i kocham niemiecki :D
    Ale tak to identyko! Szczegolnie cwiczenia i horrory ! Heh tez sie szybko irytuje :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, dobrze się czyta c; Mam podobnie jeśli chodzi o powtarzanie tych samych historii komuś po 1500 razy dopóki mi ktoś nie powie "Boże.. już to mówiłaś" :D
    Może wspólna obserwacja? :)
    http://www.olkiks.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te fakty :)
    Najlepszy fakt to choroba potrzebuje nowych botów :D
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm. Ja mam podobnie 3, 6, 8, 13, 10, 12, 14, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 28, 29, 31, 33, 35, 37, 41 już Cię lubię hehe. Ps. Fajny wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nas chyba łączy ta siłownia. :)
    Bardzo chciałabym zapisać się na zumbę..

    Zapraszam :)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak ciekawie opisałaś te fakty, że przeczytałam wszystko do końca.Ja strasznie chciałabym mieć chomika, ale jestem zbyt leniwa żeby się nim zajać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia i ciekawy wpis :)MOc buziaków

    OdpowiedzUsuń
  12. tez uwielbiam Pawełki :D a kawę lubię, ale nie chcę pić, bo się uzależnię xD
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  13. W niektórych punktach jesteśmy zgodne. :D Też gram na gitarze, kocham kawę, uwielbiam się śmiać. Natomiast ja niemiecki lubię, a nawet bardzo lubię! No i oczywiście kocham jesień! :D

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Również nie lubię natretnych ludzi :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna:))

    OdpowiedzUsuń
  15. ojj nienawidzę wścipskich i nachalnych ludzi!są okropni!
    ogólnie bardzo fajny blog, natknęłam się na niego przypadkowo i powiem, że podoba mi się! będę często tutaj do Ciebie zaglądać;*

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteśmy bardzo podobne ;) http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo wiele nas łączy, zgodziłabym się z prawie każdym punktem, może pomijając ten o horrorach. Oglądając tego typu filmy, w strasznych momentach zaczynam się śmiać, to rozładowuje napięcie, polecam ten patent :D Wydajesz się być bardzo pozytywną osobą :) Dołączam do grona obserwatorów i zapraszam do mnie: http://190415.blogspot.com/2015/10/zazoc-gesla-jazn-zazoc-gesla-jazn.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing pictures!!!! I love this post!!!!
    Would you like if we were to follow each other ? I would be happy . this is my link
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/
    kiss
    Lory

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, bardzo ładnie wyglądasz ;)

    pozdrawiam http://glamour-and-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Również uwielbiam kupować prezenty bliskim! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne gify i zdjęcia ♥
    Tez nie przepadam za niemieckim :/
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny blog! bardzo ładnie piszesz :)
    Pozdrawiam
    ZAPRASZAM DO MNIE NOWA NOTKA
    obs za obs ? kom za kom?

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej Świetny blog, Poprostuu meega !!! Mam Kilka pytań może mogłybyśmy się skontaktować. Najjlepiej nwm przez pocztę lub facebooka. Jeżeli moze to bardzo proszę skontaktuj się ze mną pisz na poczte klysiak04@wp.pl lub na facebooku Karolina Łysiak się nazywam. Z góry dziękuję i pozdrawiam. :D
    Mój Blog - karlyss-karlyss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też nie lubię jesieni :/

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja także mam kilka takich samych faktów. Ciekawe fakty, ogółem ja bym nie wytrwała aby napisac aż 50 faktów :D
    http://zapiski-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. mam te same buty są genialne
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne fakty dużo o tobie mówią, uwielbiam takie posty. Obserwujemy?
    shuimaiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. też lubie jeździć pociągiem :D
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/10/white-lilies.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne fakty! Nie wiem jak można nie lubić jesieni xD

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj mój imienniku :D Szczerze mówiąc jesteśmy trochę do siebie nawet podobne, bo też uwielbiam fotografię, nie lubię biegać, a mania poprawiania włosów taka tru XD <3

    http://loowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ooo zdecydowanie dużo nas łączy a prznajmniej 70% z tego co wymieniłaś.
    Tak samo na problem z zakupami xD

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne fakty :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście, z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Też się czuję zle,bez makijażu ;/
    Wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Znalazłam wiele wspólnych cech :'D
    Mam tak samo z dietami!

    http://nutelloporadnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post :) Znalazłam dużo bardzo podobnych cech :) Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne plany na przyszłość :) 11,13 tak samo :)
    20 - tez mam z tym problem XD
    23,24,38,40, tak samo :)
    Śliczna jesteś :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post ! :) Z tego co widzę jesteś mega pozytywną osóbką <3 :*
    szalonata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej, fajny tag wiele mozna się o tobie dowiedzieć, haha ja mieszkam w Wiedniu a ty nie nawidzisz niemieckiego, ja ostatnio robiłam tag o 50 pytaniach które nikt nie zadaje. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o histori denim, jeansu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też bardzo często poprawiam włosy :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny post! Z kwiatami mam tak samo :D
    MÓJ BLOG - klik! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Pare faktów się zgadza. Np tez nie mogę przekonać się do biegania i takze czesto sie powtarzam haha :D/K

    OdpowiedzUsuń
  42. Z bardzo wieloma rzeczami mam tak samo :p Ja też nie lubię późno wstawać, ale czasem po prostu nie potrafię podnieść się z łóżka haha
    Uwielbiam posty z faktami, można się z nich sporo dowiedzieć i wgl blog mi się bardzo spodobał, zaobserwowałam! :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Duzo masz ze mna wspolnego :D haha ale tym, ze chcesz leczyc ludzi z chorobą psychiczną to mnie zskoczyłaś:) podziwiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny post, imienniczko:) Ze skarpetkami jest na odwrót bo często w nich śpie :D
    http://friendly-unicorn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Coś czuję, że choroba"potrzebuję nowe buty" jest zaraźliwa :*
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam takie posty :) Wtedy można dużo dowiedzieć się o drugiej osobie :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)