niedziela, 6 grudnia 2015

Bądź swoją siłą.

Cześć.
Pewnie wiele razy obił Wam się o uszy ten tytuł. Jest to książka Demi Lovato.
Jako mała dziewczynka oglądałam "Camp Rock" i potajemnie kochałam się w Joe, taka jedynie była moja przygoda z Demi. Jej piosenki czasem leciały w radiu, jednakże jakoś nie lubiłam tego gatunku, więc przymykałam na to oko. Kilka lat temu wyszła książka "Bądź swoją siła.- Demi Lovato", jak już przed chwilą wspomniałam nie byłam fanką tej kobitki, więc z początku po prostu omijałam tą książkę. Do kupna jej przekonała mnie przyjaciółka, która była zachwycona.
  Wyobrażacie sobie 365 cytatów, rad i przemyśleń, które nie dość, że dają mega motywującego kopa to jeszcze sprawiają, że dzień staje się przyjemniejszy?

Książka przeczytana leżała na półce, dopóki nie chwyciłam po nią w ostatnich dniach. Myślę, że to idealna lektura na następny zbliżający się rok 2016. 







Czytaliście już tą książkę, a może chcecie mi polecić coś zupełnie innego?
Czekam na Wasze odpowiedzi! :)

Emilka.

29 komentarzy:

  1. Nie czytałam ani nie zaglądałam do tej książki nigdy bo tak jak wspomniałaś ja też nie byłam jej wielką fanką. Przekonałaś mnie do tej książki i to mega. Muszę sobie kupić na przyszły rok i zacząć czytać od 1 stycznia. :D
    http://emosia-samosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze pierwszy raz słyszę o tej książce :D
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej książce bardzo dużo, w większości były to pozytywne komentarze. Chyba zrobię sobie taki mały prezent na święta i ją kupię. Tak jak mówisz, myślę, że będzie w sam raz n zbliżający się wielkimi krokami 2016. :)

    Pozdrawiam,
    http://cichamelancholia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do Camp Rock i potajemnej miłości do "Jonas Brothers" to dokładnie wiem o co ci chodzi! :') Książka nigdy nie obiła mi się o uszy, ale z pewnością znajdę sposób by ją przeczytać. Świetny post taj jak zresztą, Twój blog, który od dawna obserwuję. Mam tylko pytanie, gdzie można zakupić tą książke?Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w każdej większej księgarni. Na internetowym empiku jest na 100 pro! :*

      Usuń
    2. Dziękuję :*
      + wybacz za liczne błędy spowodowane pisaniem na telefonie ;)
      Dziękuję za komentarz u mnie!

      Usuń
  5. Jeszcze jej nie czytałam xd

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka musi być świetna, lubię tego typu lektury. Mam coś podobnego - kalendarz Pawlikowskiej, gdzie też mam na każdy dzień pozytywną myśl, ale ta książka to na pewno strzał w 10!
    Pozdrawiam http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo motywujący post! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam, ale bardzo dużo na jej temat słyszałam i mam sobie zamiar kupić ją właśnie na 2016 rok :))
    Pozdrawiam ♥

    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsza książka. W dodatku mojej idolki ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam na telefonie tą książkę w wersji elektronicznej, ale nie przeczytałam wiele. Jakoś nie urzekła mnie :D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne motywujące słowa :)
    Trzeba z tego skorzystać i wziąć sobie do serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa książka;)


    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow świetny post i śliczne zdjęcia :) aż przeczytam tą książkę :D
    sweetspanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie czytałam jej;) ale wygląda na ciekawą:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie słyszałam o tej książce, ale z chęcią przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze mówiąc to słyszałam o tej książce, ale ją omijałam, a teraz jak ją zobaczyłam u cb to pierwsze co było ,,Mamooo!" XD więc na 100% kupię tę książkę :3
    Pozdrowionka :*
    http://mylifeformylife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz świetnego bloga, bardzo spodobały mi się Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz, na pewno będę często tutaj zaglądać! Co do książki wiele razy jej tytuł obił mi się o uszy, ale nigdy nie miałam okazji jej przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  18. czytałam
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem fanką Demi więc zawsze chciałam przeczytać tą książkę, niedawno natknęłam się na nią w bibliotece więc obowiązkowo ją wypożyczyłam :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. książka bardzo ciekawa ;)
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    jeśli ci się spodoba-zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham tego rodzaju książki. Demi już przeczytana!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie czytałam tej książki.. Nie miałam z nią w ogóle do czynienia! Ale chyba ją zakupię siostrze pod choinkę (zebyśmy mogły razem czytać hahah)

    xjulliettx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam Demi, mogę powiedzieć, że zawsze gdy miała doła przypomniałam sobie jej życie i dawało mi to siłę. książka jest cudowna, miałam ją kilka razy w rękach.
    http://luuxyaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Już czytałam i też jestem zachwycona :3
    http://pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)