piątek, 22 stycznia 2016

Wishlist Dresslink.#1


Siemanko! Chciałam Wam dziś opowiedzieć o mojej współpracy z Dresslink. Otóż w zeszłym tygodniu dostałam maila z zapytaniem o współprace. Stwierdziłam,  że może być to fajna przygoda, więc czemu nie? 
Jest to moja pierwsza współpraca, co za tym idzie nowe doświadczenie. Nigdy nic nie zamawiałam ze sklepów za granicą, także zobaczymy jak to będzie. Trochę przewertowałam asortyment w poszukiwaniu idealnych rzeczy i z pewnością mogę stwierdzić, że jest wiele ciekawych, ładnych i przede wszystkim tanich ciszuków czy akcesoriów.
 Koniec pisania i zapraszam Was do sklepu! :) 






 KLIK

KLIK


KLIK
zachęcam do klikania! A Wy macie jakieś współprace?:) 



Emi.

35 komentarzy:

  1. ładne rzeczy wybrałaś, poklikane, też współpracuję z tą firmą :)
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również współpracuje ze sklepem dresslink i u mnie ta współpraca wypada bardzo przyjemnie, jeszcze chyba nie spotkałam się ze złą jakością ^^
    Poklikane :* A cen nie podaję, bo Ty już wszystkie podałaś :) Mogłabyś kliknąć również u mnie? ^.^


    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjecia, inspirujące:) zapraszam tez do mnie na www.lipsonheels.pl
    2.20, 3.33, 2,00

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy i poklikałam. Miłej współpracy.! :D
    Zapraszam:
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uważam, że dresslink ma wiele ładnych i tanich rzeczy :)

    Różowe pedzle - 3,73$ - 16,35 zł
    Beutyblender - 1,41$ -6,18 zł
    Zegarek - 5,75$ - 25,21 zł

    Mój blog - najlepsi-odchodza-takie-jest-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sklep ma świetne rzeczy! Poklikałam :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. poluję na jakies dobre pędzle, a z tego co mi wiadomo dużo osób poleca z dresslink.
    Super wishlista, poklikałam ;]
    Pozdrowionka, http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na tej stronie nie wszystko przychodzi takie jak na stronie, wiec należy uważać :D Kliknęłam ci w 2!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana wszystko poklikałam, 3,73$, 1,90$, 1,41$ :)

    Kochana mam prośbę... czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/lista-zyczen-czyli-wpado-mi-w-oko-z.html
    Z góry ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  10. 3,73
    1,90
    1,41
    poklikasz u mnie http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2016/01/wishlist-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń
  11. 2.75
    9.15
    2.56
    Zapraszam - amelkaswietlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. cudna ta sukieneczka !! :) i zakolanowki :))
    wspolna obserwacja? :) ja juz obs :)
    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. $9.15 $5.86 $5.75
    Sukienka przecudna ♥♥♥
    Ja już obserwuję i liczę na rewanż ;)
    Blond Dreamer

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje wspolpracy z Dresslink :)
    Wybralas naprawde swietne produkty. Najbardziej spodobaly mi sie pedzle z rozowymi trzonkami, nadkolanowki oraz koszulka z czarnymi rekawami.
    Oczywiscie poklikalam w linki.
    Zycze powodzenia! :)
    Ja jak na razie wspolpracuje z BornPrettyStore.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Napisałaś ceny więc musisz mi uwierzyć na słowo, że poklikałam.
    Ja też współpracuję z Dresslink i jestem ciekawa jak będzie wyglądać to co zamówiłam.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi również udało się nawiązać współpracę z Dresslink, ciekawią mnie te pędzelki.
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam te czarne pędzle, warte swojej ceny bardzo dobrze mi się nimi pracuje :3 Polkikałam ja niestety nie mam współprac i póki co to nawet na nie nie liczę ;/
    A w przyszłości na pewno chce spróbować stamtąd jajeczka do blendowania i coś z ciuszków ;)
    Wpadnij do mnie : http://allegiant997.blogspot.com/2016/01/moja-codzienna-rutyna.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie mam żadnych współprac :) Tobie życzę owocnej współpracy z dresslink, bo wiele dobrego o tej firmie słyszałam :) Poklikałam!

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem fajne rzeczy :D Zapraszam do siebie www.dayliney.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Poklikalam! Fajne rzeczy wybralas!

    OdpowiedzUsuń
  21. Poklikalam! Fajne rzeczy wybralas!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kliknęłam w pierwsze 3 linki! Pędzle i gąbeczki są mega! Życzę dalszej, udanej współpracy! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Również nigdy nie zamawiałam z zagranicy ani też nie współpracuję ale o tej firmie słyszałam same plusy no i rzeczy mają ładne :) Poklikane
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  24. Poklikane =)Super rzeczy ;) Masz świetnego bloga !
    Pozdrawiam

    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. great post :) I follow you via GFC :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  26. ja tez ostatnim czasem dostałam od nich emaila na temat współpracy z nimi ale jeszcze nie wiem ;)
    po klikałam
    3.73
    1.90
    1.41
    2.56
    2.75
    5.75
    5.86
    9.15

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  27. Poklikane ;) Podoba mi się bluzka i spodnie.

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Poklikane :* ja jestem zakochana w różowych pędzlach:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Poklikałam cen nie podaję bo już podałaś.Ten różowe pędzle... cudo :* Życzę udanej współpracy :)
    Dziękuję za pozostawienie komentarza u mnie :)
    Obserwuję http://zuziaforstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Mamy współprace z Shein i Romwe. Ostatnio na Romwe zamówiłam pedzle i czekam na paczuszkę ;) Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Poklikane :) Raz podjęłam się współpracy z dresslinkiem, a potem zrezygnowałam, a teraz trochę żałuję, bo kuszą mnie te chińskie pędzle :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Poklikane :)) Ja również wybrałam do swojej wishlisty pędzle, wiele dobrego o nich czytałam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)