czwartek, 4 lutego 2016

Cudowny Luty!

Cześć! Zabieram się od 3 dni na napisanie tutaj jakiegoś super fajnego tekstu. Mam w głowie tak dużo myśli, że nie potrafię złączyć ich w całość. Mimo, że ferie skończyły mi się w poniedziałek nadal nie trafiłam do szkoły, a to z powodu grypy, która wpadła do mnie w gości i nie wiem kiedy sobie pojedzie. Najgorsze jest to, że pogoda jest cudowna, świeci słońce a ja nie mogę wyjść by się nim nacieszyć. Mój ulubiony miesiąc trwa już od 4 dni. Uwielbiam luty, nie dość, że czekam na swoje urodziny i walentynki to do tego kilka moich przyjaciół też ma urodziny. Jest to taki miesiąc, który niesie za sobą niespodzianki, a ja nie mogę się ich doczekać!
A Wy Lubicie luty?


Franek Was pozdrawia! :D 

Emi.

32 komentarze:

  1. Ja tam nie mam jakichś specjalnych okazji do świętowania akurat w tym miesiącu dlatego jest on dla mnie normalnym miesiącem. :) ładne masz włosy :3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też lubię luty, zdrowiej! śliczny kotek :D
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam luty, którego masz urodziny? Ja mam 26 :) Ładne zdjęcia a kiciuś jaki fajny ^^ Szybkiego powrotu do zdrowia!

    http://heroblvck.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam za bardzo za co lubić luty :D
    Jaki słodki kociak!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobnie. Mnóstwo myśli, ale nie do okiełznania. Zdrowiej szybko!
    P.S. Fajny kotek!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie miesiąc jak miesiąc :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wręcz nie przepadam za lutym. Jest mroźny, nieprzewidywalny, ale z drugiej strony zwiastuje wiosnę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny rudzielec :3
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam rudego kota! Nie przepadam za lutym, moim ulubionym miesiącem jest lipiec :)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat ja kocham styczeń i żałuje że już minął :c Ale luty też uwielbiam - walentynki, jakieś imprezy itd. organizowane pod ten miesiąc :) Także moja przyjaciółka ma urodziny :)

    NAJNOWSZY POST-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. No to życzę zdrówka.
    Super wyglądasz.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki uroczy kociak! :) Życzę powrotu do zdrowia :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie luty to miesiąc jak każdy inny z wyjątkiem, że są walentynki i tego samego dnia przyjaciółka ma urodziny :) Zdrowia! p.s. cudny kotek!

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przypominasz mi bardzo moją przyjaciółkę :) jak siostry wyglądacie

    Obserwuje jako Katrin, rewanż? Mój nowy blog http://fromkatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie przepadam za Lutym :/
    Ps, Śliczny kotek :)

    Obserwujemy ? Ja już :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne zdjecia ;) i uroczy kotek ;)
    Zaobserwowalam i licze na rewanz ;)
    pamietnikvanille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie wychodzisz na zdjęciach! :D
    ja nie lubie lutego
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia! Ja nie lubię lutego, chyba dlatego bo jest taki krótki

    Zapraszam http://scrapmaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja lubię luty ze względu na ferie, haha :D Śliczny kotek!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej jaki kochany Franuś ♥
    Wracaj do zdrowia ! :*

    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/


    xoxo Carmen

    OdpowiedzUsuń
  21. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! :) Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Cudne zdj <3
    Obserwuje liczę na to samo i Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też uwielbiam ten miesiąc i również mam urodziny w lutym ;) Życzę zdrowia:) Ładne zdjęcia
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze lubiłam luty, bo zawsze duzo śniegu było...a teraz raz ciepło, potem śnieg i następnie deszcz, oszaleć można :D
    anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Łaaa, Franek jest niezwykle uroczy! ^^
    Osobiście lubię luty, ale tylko wtedy, gdy mam ferie i mogę w pełni skorzystać z jego uroków pogodowych. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja lubię luty chyba jedynie ze względu na ferie. Uroczy kotek! <3
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja osobiście nienawidzę stycznia, ale luty mi się podoba. Śliczny kotek, pozdr, sandyxeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale słodziak! <3
    Luty to spoko ziomek! XD


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wracaj do zdrowia! I też pozdrów Franka :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wracaj do zdrowia! Masz śliczne włosy! A, no i oczywiście pozdrowienia dla Franka!
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)