czwartek, 31 marca 2016

normalny stan.

Chyba każdy z nas miewa w swoim życiu takie dni, kiedy po prostu chce się usiąść i rozpłakać. Czyli wszystko na raz wali się na Ciebie, a ty nie możesz nic zrobić. Powoli wszystko się w Tobie kumuluje i cały czas rośnie,a ty się tylko przyglądasz. Powiem Wam szczerze, że przez ostatnie dwa dni mam taki humor. To jest śmieszne, jak człowiek potrafi być bezbronny i bezradny w takich momentach. Znając siebie już jutro stanę na nogi, nawet wyżej niż myślę. W takich "upadkach" jest dużo motywacji, wszystko zależy od naszego wybicia. I ważne byście mieli przyjaciół, takich którzy chwycą za łapki i mocno pociągną do góry. W nich jest połowa naszego sukcesu. Życzę Wam mało takich smutnych dni, dużo uśmiechu na mordce i mocnych przyjaciół przede wszystkim!






Swoją drogą wpadajcie na świetne opowiadanie! KLIK



Łapcie fotki Franka, bo go kocham! 

Emi.






34 komentarze:

  1. Takie prawdziwe :) genialny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kiculoo <3 Bedzie lepiej :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. znam to uczucie, jeszcze tak niedawno zmagałam sie z nim codziennie :(
    trzymam kcuki że bedzie lepiej ;)
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodziutki kociak *.* Kiedyś miałam podobnego <3
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. *ten uczuć* Znam jak najbardziej :) Śliczny kotek i super zdjęcia C:
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie teraz jak najbardziej wszystko się układa ♥ Jakoś tak budzę się do życia ♥ Może nie jest w 100% wszystko tak jak chciałabym ale nie możemy mieć wszystkiego :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki uroczy kotek :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia :) Przeuroczy kiciuś! :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie piekne zdjecia :)Dobrze powiedziane w takich ,,upadkach,, wszystko zalezy od naszego wybicia..:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post, bardzo interesujący.
    Świetny blog obserwuje, w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodki kocurek :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej taie dni są najgorsze. Ale pozwalają nam na odbicie się od "dna". Życzę Ci wiele pozytywnych dni bez smutków :)
    PS. Kocurek słodki :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Co za piekny Rudzielec! Brakuje mu imienia Janusz *-* :D
    Co do ramoneski polecam klasyczną czarna - jest do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy ma czasem gorszy dzień i to nic dziwnego że co jakiś czas łapie nas deprecha. To naturalne i po dłuższych smutkach z za chmur znów wychodzi słońce :) najważniejsze to próbować wstać na nogi o własnych siłach, jeżeli się nie da, najbliżsi i ukochani zrobią to za nas :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, to uczucie miewa chyba każdy. Śliczny kot :)
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana też mam takie dni i wiem, że później przychodzą te lepsze :) Franek jest słodki :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. oh sweet cat :) love the photos :)

    follow for follow?

    My blog


    Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam czasami takie "doły". Śliczne zdjęcia :)

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam sweet dream, aaaa
    i kocham Franka, kocham koty! Cudny!
    Mam nadzieję, że jutro będzie lepiej! Masz czytelników, dasz radę! 3maj się, buzia
    wiktoriaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet nie wiesz jak bardzo Cię rozumiem. Ostatni tydzień przyniósł mi wiele takich momentów. Na szczęście mi udało się podnieść i odciąć się od tamtych toksycznych chwil - Tobie też na pewno się uda. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety tacy przyjaciele którzy pomogą w trudnych chwilach to rzadkość.
    Często mam takie dni kiedy mam siłę tylko się rozpłakać i leżeć całymi dniami w łóżku. Ten kotek jest taki sliczny <3
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Też tak czasami mam :) Super wpis i świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Niekiedy miewam takie dni :(
    Jutro na pewno będzie już lepiej!
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki piękny kotek :3 Ma piękne oczy i jest śliczny!!! (wybacz mi, ale ja kocham koty)


    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz 17 lat. Znam twoje stany, miałam takie nawet mając te 12, 13. I wydawało mi się ze wali się świat. Najważniejsze chyba umieć mimo wszystko spojrzeć na mnóstwo rzeczy za które możesz być wdzięczna. Teraz mając 20 lat takie momenty zdarzają mi się cały czas, bywa ze ten 'moment' trwa tygodniami. Bo dotyczy przyszłosci, strachu, bezradnosci, marzeń, tego, ze na cos jest 'za poźno'. Goncie marzenia, byście za parę lat nie płakali, haha;D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uroczy Franek. :) Również miewam czasem takie dni, ale towarzystwo odpowiednich osób i trochę słoneczka potrafi sprawdzić, że dzień staje się lepszy. :)
    Mam nadzieję, że masz już o wiele lepszy humor! KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  27. Your blog is very beautiful and interesting!!! do you want to follow each other? let me know!

    http://itsmeieva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowity jest ten kociak <3
    Ja ostatnio też miałam troszkę cięższy okres...Jednak są ludzie, na których zawsze można liczyć. Na kota zresztą też :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)