czwartek, 24 marca 2016

Where is my time?

24 marca 2016, niedawno był sylwester i witaliśmy nowy rok. Jesteśmy 3, a w zasadzie 4 miesiące do przodu. W poniedziałek zaczęły mi się rekolekcje, już jest czwartek a ja nadal nie poczułam, że mam wolne. Jak to jest, że czas tak szybko leci? Pamiętam jak byłam małą Emilką i myślałam, że 14-latki to takie "duże", dorosłe dziewczyny. Teraz mam 17 i nie wiem gdzie mi to wszystko przeleciało. Przeraża mnie to z jednej strony. Nie mam pojęcia jak to zmienić, zatrzymać. Wiem tylko tyle, że trzeba żyć, trzeba czerpać z tego życia ile tylko się da. Nie bać się, nie wstydzić, robić swoje. Na odpoczywanie przyjdzie czas i to szybciej niż sobie uświadomimy. Nie czekajmy na jutro, pojutrze czy następny tydzień, żyjmy dziś, żyjmy teraz. Spełniajmy marzenia, realizujmy cele i idźmy cały czas do przodu.








Na zdjęciach Olka.

Emi.

43 komentarze:

  1. Też jestem zagubionym w czasoprzestrzeni 17-latkiem i zgadzam się z Tobą. Sam niedawno zrozumiałem, że trzebatrzeba żyć chwilą, bo jutro jest niepewne.
    PS. Zdjęcia robią mega wrażenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie piszesz. Masz swoje spojrzenie na świat, które jest wyjątkowe. Naprawdę masz talent do pisania bloga, nie tylko. Myślę, że jesteś motywacją dla wielu osób. Też skończyłam 17 lat i tak jak Ty, na moment zatrzymałam się. Zaczęłam myśleć jak dużo już przeżyłam, a przede wszystkim- jak szybko to przeminęło. Zdjęcia robisz cudowne! Każde (wliczam też te z każdego poprzedniego postu) ma swój wyraz, charakter, swoją tajemniczość. Każde zdjęcie porywa serce na swój sposób. Masz naprawdę wielki talent. I pamiętaj: nie zmieniaj się, zawsze bądź sobą! ��
    ~Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję, mega motywacja do działania! <3

      Usuń
  3. Lata uciekają:) Najlepsze lata to są lata szkolne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to mówią u mnie "starość nie radość, a młodość nie wieczność". Uważam, że należy cieszyć sie z każdej chwili bo ona się już nie powtórzy a tylko przeminie :)
    Pozatym super post :)
    Zapraszam do mnie : http://puuudi-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem przerażona jak pędzi czas. Pamiętam jakbym to wczoraj szła do przedszkola. Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam również złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa :* !

      Usuń
  6. piękne zdjęcia!
    zapraszam, http://magda-ola.blogspot.com/2016/03/let-us-hurry-to-love-people.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie, nie ma na o czekać, czas leci bardzo szybko niestety :c

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam jak sie chodziło na rekolekcje. Było to parę ładnych lat temu bo na studiach już tego nie ma http://mydreamand-i.blogspot.com/2016/03/ulotnosc-chwil-1-czyli-moje-zdjecia.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się teraz strasznie zagubiłam i życie właściwie przelatuje mi przez palce. Ładne zdjęcia. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam jak mając 6 lat, i bawiąc się z siostrami w rodzinę, zawsze chciałam mieć 16 lat, myślałam że wtedy będę mogła robić co chcę, że będę dorosła.
    Kończąc we wtorek 16 lat, nie czuje sie dorosła. Nadal czuje się małym, zagubionym dzieckiem, które się wszystkiego boi.

    Pozdrawiam cieplutko
    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubie czasu... Za szybko leci. Nie chce tak szybko dorastać a muszę. To jest męczące
    super zdjęcia

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio też rozmyślałam na tym, iż będąc mała mówiłam ''woow jak ja już bym chciała mieć 16 lat, będę już taka dorosła''. W sierpniu będę mieć te 16, a czuję się nadal jak małe wyrośnięte dziecko. Czas leci nieubłaganie szybko, trzeba korzystać z życia ile się da ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrzenie wstecz i smutek z powodu szybkiego przemijania dopada mnie bardzo często. Czas leci nieubłaganie szybko i trzeba czerpać z życia jak najwięcej!
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. masz racje..to wszystko jest dziwno-okropne. juz minely 4 miesiace? NAPRAWDĘ ? myslalm ze 2 ponad gora...

    http://alexwberry.blogspot.com/ -Ulubieńcy Marca:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Yhh.. trzeba robić swoje to prawda, ale trzeba znaleźć też czas na odpoczynek ,człowiek nie jest maszyną,która potrafi pracować 24h/24h.
    Takk.. ten czas szybko leci, w sumie to niedługo już wakacje :)!
    Pozdrawiam! Trzymaj się !

    http://blueroyallife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie piszesz, zgadzam się z Tobą w 100% ! Uwielbiam takie posty <3
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piszesz bardzo mądrze i z emocjami. Podoba mi się. :) Też uważam, że wszystko biegnie bardzo szybko, dni przesiąknięte są rutyną. Trzeba chwytać dzień i zostawić sobie trochę czasu na spokojny odpoczynek! <3 Więcej takich postów! :-*
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. czas leci nie ubłaganie szybko :/ racja, trzeba korzystać z życia ile sił.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. To prawda czas leci naprawdę szybko . Niedawno był początek roku szkolnego a teraz ? Za niecałe 3 miesiące koniec szkoły !

    Obserwuję

    barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. czas leci zbyt szybko, zdecydowanie :(
    śliczne zdjęcia!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie też ten czas przeraża. Ostatnio natknęłam się na stare zdjęcia, jeszcze z liceum, gimnazjum, a nawet z przedszkola... Aż mi się smutno zrobiło. Kiedyś tak samo myślałam, że jak będę duża to będę mieć już swoje super dorosłe sprawy i będę szczęśliwa. Sprawy może i mam swoje dorosłe, ale szczęście nie zawsze dopisuje.

    Pozdrawiam, w wolnej chwili zapraszam do mnie

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety tydzień za tygodniem leci. Masz rację, też się dziwie jak to mogło tak szybko przeminąć i najgorsze jest to, że nie można z tym nic zrobić.
    Bardzo ciekawy temat na post :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie ważne ile mamy czasu, ale jak ten czas wykorzystamy :D
    http://pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja, będąc małą dziewczynką, za wiek niemalże dorosły uważałam moment przekroczenia 11 urodzin. I tak też się w ten dzień czułam - dorosła. Teraz śmieję się z młodszego brata, który również uważa że po 11 urodzinach stanie się prawie dorosłym, prawowitym nastolatkiem, młodzieżą. I tu ponawiam Twoje pytanie : gdzie się podział mój czas? Przecież jeszcze wczoraj miałam 5 lat i płakałam, że Mikołaj chodzący po ulicy mnie nie zauważył i nie dostałam cukierka...

    http://gorzkaczekoladax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz wyjątkowe spojrzenie na świat :3 Jestem trochę młodsza od ciebie, bo mam lat 16, ale czasem się zastanawiam gdzie uciekły te lata kiedy jedynym zmartwieniem był kolor kucyka pony wziętego do przedszkola :3
    Zapraszam!
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dokładnie. Czas leci nieubłaganie i niestety nie chce zwolnić, dlatego trzeba żyć tak, aby później nie żałować tego, czego się nie zrobiło. A swoją drogą, pięknie piszesz. :)
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Czas płynie bardzo szybko.
    Bardzo fajny pomysł na zdjęcia :)

    ♥Faustii♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi też ten czas strasznie szybko mija :o
    Super zdjęcia :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Strasznie szybko leci ten czas ja się zatrzymałam na luty a już prawie że kwiecień ;D Mam nadzieję że zdążę nadrobić do wyczekiwanych wakacji :)
    Obserwuje! :) Mam nadzieję że wpadniesz do mnie i zostawisz ślad :)
    http://anita-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne zdjęcia ;)
    W tym roku 18 lat a pamiętam jakby to było wczoraj gdy w wieku 9-10 lat mówiłam jak to daleko do 18nastki, jaka to będę dorosła dojrzała. Teraz niezbyt to czuję, zniknęło wyczekiwanie i cała radość z tej dorosłości. Jak to się mówi będąc dorosłym będziemy chcieli być dziećmi. Ja już z chęcią chciałabym, ponieważ
    Niedawno byliśmy dziećmi, a świat był piękny
    Potem doszły problemy, uczucia, jakieś błędy

    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  32. RACJA, TEN CZAS TAK SZYBKO MIJA! MAMY JUZ PRAWIE KWIECIEN A WYDAJE MI SIE JAKBY WCZORAJ ZACZAL SIE NOWY ROK!
    WESOLYCH SWIAT ORAZ MOKREGO DYNGUSA! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  33. najlepiej nie oglądac się za siebie i iść dalej, bo jak mówisz czas leci szybko! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja pamiętam jak balalam się skończyć 15 lat i mowilam siostrze ze to pol trzydziestki przecież. A teraz mam na karku 18 i nie mam pojęcia jak ten czas szybko leci

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja pamiętam jak balalam się skończyć 15 lat i mowilam siostrze ze to pol trzydziestki przecież. A teraz mam na karku 18 i nie mam pojęcia jak ten czas szybko leci

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi też czas leci nieubłaganie, ale staram się go zatrzymywać i choć przez chwilę cieszyć się z tego :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. dokładnie, ja utknęłam w ciele 15 latki jako ktoś o wiele młodszy i teraz przyszedł czas na podjęcie decyzji jaką szkołę wybrać liceum, technikum ? Co po tym? jakie studia? gimnazjum przeleciało mi tak szybko, że nie wpadłam na to, że to już koniec a ja idę dalej a nie stoję w miejscu :)


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  38. ładne zdjęcia!!Śliczne włoski masz:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Weź nie mogę! Napisałaś to tak krótko zwiezle, a tak pięknie ze aż no nie mogę. Masz świętą rację :)
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny wpis, bardzo zwięźle, ale na temat napisane. Zgadzam się z Tobą w stu procentach :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pamiętam jeszcze jak kończyłam 13 lat a niedawno miałam 18-stke. Za szybko to zleciało :<

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)