piątek, 27 maja 2016

40.

Za oknem słońce, ciepełko a ja przeziębiona i z bólem kolana siedzę w domu. Przeklinam ten pamiętny dzień, w którym nabawiłam się kontuzji. Ostatnie tygodnie szkoły, czyli milion ocen, mnóstwo nauki, uwielbiam to po prostu. Wakacje stoją u mnie pod znakiem zapytania, niby mam mnóstwo planów, ale jakoś żaden nie wydaje mi się super. Brakuje mi motywacji do dalszego działania i pozytywnych ludzi wkoło mnie. Chyba nadszedł czas, żebym trochę pozmieniała w moim życiu i znowu odnalazła w sobie uśmiech i motywację.
A Was co motywuje?:)












Emi

30 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się lekcjami. U mnie też nauczyciele straszą, co chwilę cos od nas chcą... Niedługo wakacje, a czuję się jak by to był srodek roku szkolnego! Mnie zazwyczaj motywują miłe, pełne ciepła komentarze na blogu, przeróżne cytaty, które nawołują by robic cos pożytecznego ze swoim życiem oraz ludzie. Ludzie, to chyba najważniejsza motywacja. Kiedy ktoś mówi Ci, że czegos nie potrafisz, Ty za wszelką ceną pragniesz mu udowodnić, że tak nie jest. A kiedy ktoś Cię chwali, masz ochotę realizować się w tym co robisz :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mordka mi się cieszy jak czytam takie długie, szczere komentarze, dziękuję! :)

      Usuń
  2. Ooo, zdrowiej szybko. A oceny nie są najważniejsze - moja zasada w szkole, gdyż jak myślę o tym co umiem, a nie o tym, ilu punktów zabraknie to od razu lepiej się czuję.
    Motywują mnie komentarze na moim blogu, czytanie oraz spacery. Więc zostawiam komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post :)
    Zapraszam do mnie na konkurs :3
    http://poziomka1.blogspot.com/2016/05/modowe-inspiracje-4-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Aby poprawić humorek... NOMINACJA DO LBA!!! !>.<!

    http://zumennople.blogspot.com/2016/05/hejka-wszystkim-od-gealach-czyli-kini.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyluzuj to będzie Ci o wiele lepiej.
    Obserwuję.
    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma co się przejmować szkołą. Życzę powrotu do zdrowia :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrelaksuj się. Zrób coś dla siebie i nie przejmuj się szkołą. Na tym życie się nie kończy. Jeszcze dużo przed Tobą i kiedyś będziesz się z tego "stresu szkolnego" śmiała :) tak czy siak życzę powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zdrowia kochana ! :)
    Pozdrawiam :*

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Skąd ja znam to uczucie :/.. Mam dość szkoły. Najchętniej od kwietnia do wreśnia nie chodziłabym do niej w ogóle! Mnie najbardziej motywują ludzie. Ci, którzy mówią mi, że nie dam razy, ale też tacy, którzy zawsze potrafią dać kopa w tyłek i od razu biorę się do roboty! Życzę powrotu do zdrowia, tematyka bloga bardzo mnie zaciekawiła! Zostaję na dłużej :D Oczywiście za chwilke zaobserwuje :) Tylko troszeczke doszlifowałabym wygląd, ale to szczegół. Miłego!

    olphotoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę właśnie nad doszlifowaniem, dziękuję :D

      Usuń
  11. Emilka, znajdź tę motywację, bo jesteś mega super pozytywną osobą! Powinnaś sama siebie motywować. A jak nie, to ja Ci z chęcią pomogę :)
    PS przepraszam, że jeszcze nie masz ode mnie odpowiedzi, ale ona jeszcze dojdzie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, jaki słodki kotek. Ja znajduję motywację często w muzyce

    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, a jak kicia pozuje ładnie :D
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam w wolnej chwili :*
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    PS: odpowiadam na komentarze i obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie potrafii zmotywowac nawet ładna pogoda :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie zazwyczaj motywuje coś co mogę osiągnąć jeśli naprawdę się postaram!
    Zazwyczaj motywują mnie jakieś inspiracje.
    Piękny kotek! :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie bardzo motywuje oglądanie youtuberek które są bardzo aktywne i ich filmiki są bardzo pozytywne. Od razu chce mi się coś ze sobą zrobić ,coś zaplanować :) Spokojnie nie przejmuj się ocenami nie tylko one się w życiu liczą ;) Cuuudowne zdjęcia <3

    http://anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post
    Świetnie piszesz
    Śliczne zdjęcia
    Obserwuje
    Zapraszam do mnie oliwiafelkel.blogspot.com
    Bardzo było by mi miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad
    Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też jestem chora:( A ładna pogoda zawsze mnie motywuje!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie dopiero zaczynam:)
    może obserwujemy?
    hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie najbardziej motywują dni kiedy nie mam co robic i mi sie nudzi ☺😅 super post

    OdpowiedzUsuń
  20. No to życzę powrotu do zdrowia ;)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę warto się zmotywować, zmieniać, zmiany wychodzą na lepsze :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne zdjęcia i śliczny kociak *.* Mnie najczęściej motywuje przyjaciółka ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam właśnie najdłuższe w sowim życiu wakacje, ale też nie lubiłam tego całego wystawiania ocen na koniec. Mega uroczy kotek. Co to za rasa? ;) Mnie najbardziej motywują słowa ks. Kaczkowskiego - ,,Dzisiaj, w taką zwykłą niedzielę, która nie zapowiada żadnego przełomu, powiedz sobie : spróbuję na nowo."
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Europejska (czyli potocznie zwany dachowiec) :D

      Usuń
  24. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj. Mogłabyś poklikać w linki pod zdjęciami i w baner? Bardzo mi na tym zależy http://mysterious-natalia.blogspot.com/2016/06/43.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też się lekko przeziębiłam :/
    Mnie motywuje to, że pod koniec działania dostanę jakąś nagrodę, ktoś mnie pochwali, zrobię coś lepiej, coś mi się uda, będę mieć satysfakcję :)
    Śliczny kot <3
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Po prostu wyluzuj! Życie w ciągłym stresie, planowanie, myślenie co może pójść nie tak obiera życiu smak. Uwierz mi. :> Żyj i nie przejmuj się! Wakacje będą udane, zobaczysz!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://astrzalka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)