poniedziałek, 20 czerwca 2016

to już czerwiec!

Pamiętam jakby to było wczoraj, jak zaczynał się drugi semestr, a teraz czerwiec i w piątek wystawienie ocen! Gdzie mi ten czas uciekł? Nie mam pojęcia. Dzisiaj nie będę poruszała poważnych tematów ani pisała swoich przemyśleń, powiedzmy luźniejszy post. Lato już w pełni zagościło, a ja nadal z chorym kolanem, nie wiem jak to wytrzymam, ale trzeba próbować. W piątek pisałam ostatni sprawdzian i w końcu odetchnęłam z ulgą. Czuję, że potrzebuję tych wakacji i dłuuuuugiego odpoczynku.



















































Wiele osób polecało mi książki Żulczyka, także zebrałam się w sobie i kupiłam! Mimo, że to nie moje tematy przeczytam ją i zdam Wam relacje! :)








Emilka.

36 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi narobiłas smaka na pączulki <3 Poklikane :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie dobrze! Ja wakacjami cieszę się już od tygodnia, Ty zaraz też będziesz miała labę. Nie ma co narzekać. Strasznie szybko minął ten semestr. Dopiero co był marzec... Chyba jak człowiek ma dużo roboty to uciekają mu szybko te dni, tygodnie i miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie wiem gdzie ten czas uciekł. Mam wrażenie, że od samego początku roku minęły 3 miesięce.

    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku,te pączki wyglądają tak pysznie,że pomimo tego,że nie lubię słodyczy to bym chętnie zjadła :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi narobiłaś smaka tymi słodkościami ;) Ciekawe zdjęcie kamienicy!
    Ja też cieszę się z nadchodzących wakacji. Ten rok szkolny minął mi tak szybko, że nie zdążyłam się obejrzeć, a skończyłam 1 klasę gimnazjum.
    Przyda się trochę odpoczynku, by zregenerować siły :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny blog <3
    Obserwuje :) i zapraszam do mnie : http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Żulczyk to dobry pisarz, kiedyś przeczytam tą książkę. Śliczne zdjęcia:)
    POKLIKAŁEM

    OdpowiedzUsuń
  9. Żulczyk to dobry pisarz, kiedyś przeczytam tą książkę. Śliczne zdjęcia:)
    POKLIKAŁEM

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia, a pączki... ach!
    Mi jakoś trudno stwierdzić czy ten rok szkolny był długi czy krótki. Wiele się wydarzyło, to na pewno, ale trochę zlewają mi się lata jedne z drugimi.To dosyć otumaniające i mam wrażenie, że nie do końca wiedziałam co się ze mną dzieje przez ten czas. Tak czy siak, grunt, że wszystko poszło po mojej myśli (jeśli chodzi o oceny), a teraz mam całe 2 miesiące na ułożeniem sobie w głowie.

    justletthembe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przedostatnie zdjęcie ma taki super klimat ;3 poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też potrzebuje dłuuuugiego odpoczynku, dałam z siebie wszystko w tym roku i chce już wyjść w piątek z tej szkoły i mieć spokój :D
    https://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia mimo że są takie proste oraz zwyczajne to robią naprawdę duże wrażenie :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wakacjami żyję już od tygodnia, ale to jutro rozpocznę huczne wakacje. W tym roku dałam z siebie wszystko, ale jestem z tego powodu bardzo dumna. :)
    Mam nadzieję, że Ty również odpoczniesz po ciężkim roku. :)
    Pozdrawiam, buziaki. :*
    charmolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy z nas potrzebuje tych wakacji i odpoczynku, oby tylko kolano wróciło do normalnej formy, żebyś mogła z nich czerpać jak najwięcej ;]
    Bardzo podoba mi się Twój styl pisania
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. No w końcu WAKACJE <3
    Z jeden strony dobrze a z drugiej źlee:P
    Jak zawsze prze nudzę te wakacje :D haha
    Zapraszam :)
    Poklikasz? -klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dosłownie jestem przerażona jak ten czas szybko leci ale na wakacje nie narzekam bo potrzebuję odpoczynku i mam ogromną nadzieję, że nie zlecą mi tak szybko jak ten rok szkolny

    Pozdrawiam i zapraszam
    http://dandiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Czas tak szybko mija, jeszcze niedawno był 1 września...2014! Mam wrażenie, że w tym
    roku jakoś szybciej minął ten czas. :)

    Singo Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się niesamowicie cieszę na wakacje! :) Świetne zdjęcia.
    Poklikałam we wszystkie linki.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Polecam tę książkę :)
    Udanych wakacji!
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    onlymomcanjudge.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. W końcu wyczekiwana przerwa :D Z jednej strony dobrze, a z drugiej źle :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie >KLIK<,Paputeq 

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia, poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny mix zdjęć ^^ Rzeczy, które wybrałaś są naprawdę świetne ^^ Czarna torebka bardzo mi się spodobała, więc poklikałam ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia, normalnie jak z Tumblr :)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. To niesamowite ze juz wakacje.
    Mega :)

    Pozdrawiam;)
    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. To niesamowite ze juz wakacje.
    Mega :)

    Pozdrawiam;)
    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia, wszystko jest takie mega wakacyjne, uwielbiam takie inspiracje! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale mi narobiłaś ochoty na słodkie tymi pierwszymi zdjeciami!

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety wakacji w ogóle nie czuję :D Ja też ledwo się obejrzałam i już wakacje nastały!
    Poklikałam!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne zdjęcia :)
    Poklikałam :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Przykro mi z powodu kolana, powodzenia i szybkiego powrotu do zdrowia! fantastyczne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten rok szkolny też mi niesamowicie szybko minął.
    Intrygujące zdjęcia! Strasznie przyciągnęły moją uwagę.
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Czas zdecydowanie za szybko mija. :c Nie wyobrażam sobie matury za niecały rok. Nawet nie chcę końca wakacji, mimo że muszę pracować.
    Skąd taki pysznie wyglądający donut po lewej? Czyżby Biedronka zaczęła produkować nowe?
    Fajne to zdjęcie z koszulka z Adidas.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Z wakacji trzeba korzystać jak tylko to możliwe! Zostało już tylko 39 dni... Tylko? A może aż! Miłych wakacji :)
    outdisturb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Te pączki **_**
    Super post
    obserwuje
    http://fashionblackqueen.blogspot.com/ możesz zaobserwować :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)