wtorek, 7 czerwca 2016

Wyjdź poza swoje granice :)!

Hejka! Tytuł niby delikatny, ale ma ukryte znaczenie! Ja osobiście mam wiele marzeń, planów i innych spraw, których po prostu nie realizuję, bo albo nie starcza mi czasu, albo chęci. W poprzednim poście wyraźnie zaznaczyłam, że planuję zmiany w moim życiu. Kurczę, kto sprawi, że będę szczęśliwa, jak nie ja sama? Dlatego postanowiłam działać. Chwytam życie za nogi i sprawię, że te wakacje będą najlepsze ze wszystkich dotąd przeżytych. Dlatego postanowiłam stworzyć dla Was serię postów, przedstawię Wam wszystkie moje szalone pomysły, wyjazdy w miejsca, które właśnie planuję oraz moje życie od wewnątrz. Zrobię rzeczy, które są na mojej liście "do zrobienia-kiedyś". Będzie super, mówię Wam!
Wychodzę poza swoje granice, bo życie mam jedno, bo chcę być szczęśliwa i mieć co wspominać.
To jak, przyłączasz się do mnie? 














Emi.

32 komentarze:

  1. Post aż kipi entuzjazmem i chęciami do działania. :D Bardzo ciekawe, sam też wewnętrznie potrzebuję szalonych i niezapomnianych wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Por wyjść! Dołącze sie do Ciebie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią wyjde po za swoje granice. Podobnie jak Ty ograniczam się nie raz z powodu braku entuzjazmu, ale te wakacje uczynie najlepszymi!
    Motywująco!

    http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią wyjde po za swoje granice. Podobnie jak Ty ograniczam się nie raz z powodu braku entuzjazmu, ale te wakacje uczynie najlepszymi!
    Motywująco!

    http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak! Idealny pomysł na wakacje. Może i ja się zmotywuję i coś zrobię ze sowim życiem. Czekam na posty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda. Nikt nas nie zmeini, nie podrzuci checi do działania jak my smai! :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również od długiego czasu myślałam, aby zmienić poniekąd swoje życie, nawyki itd. Muszę Ci powiedzieć, że swoim krótkim, ale jakże trafnym postem dałas mi kopniaka do działania ;) Dzięki!
    Ostatnio nawet dostałam książkę Gretchen Rubin "Lepiej", która właśnie pomaga zmieniac nawyki, uporządkować swoje nawyki ;)
    Życie mamy jedno i nie wolno Nam go zmarnować! :)
    Pozdrawiam!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Słuszne plany, też zamierzam zmienić swoje życie na lepsze ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie, że się dołączam <3

    Powodzenia :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam wiele marzeń, na których spełnienie brakuje mi chęci, ale też chcę zacząć działać i walczyć o marzenia! Twój post dał mi naprawdę dużego kopniaka :)

    http://dominikaano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za Twoją listę i oczywiście czekam na posty ;) świetnie wyglądasz kochana :)

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że zaczynasz coś zmieniać. Coś, co sprawi, ze będziesz szczęśliwa. Ja, kończąc szkołę w maju, postanowiłam zrobić to samo! :) Powodzenia
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam mocno kciuki aby ten entuzjazm trzymał cię do samego końca wakacji i że idąc do szkoły we wrześniu będziesz miała poczucie dobrze wykorzystanych dwóch miesięcy wakacji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią dołączę do ciebie ! Ślicznie zdjęcia:) bardzo podobają mi się spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie słodkie zdjęcia. :) Świetny pomysł z tą listą.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia wyszły naprawdę słodko <3
    Obserwuję bo naprawdę mądrze piszesz :*
    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dołączam się do Ciebie :) Piękne zdjęcia! Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie razem z tobą spełnię swoje marzenia i cele a teraz życzę Ci powiedzenia w spełnianiu planów ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie to pora coś zmienić.
    Jasne, że się przyłączam!

    http://kingdom-of-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam identyczne postanowienie, w końcu trzeba się wyszaleć :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo pozytywnie napisane :) Miło się czytało, czekam na tę serię :) Jak przykleiłaś zdjęcia do ściany? Wiem, dziwne pytanie, ale się właśnie zastanawiam jak ja to zrobię :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post!!! Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia!:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Również chcę sprawić, żeby te wakacje były najlepsze :)

    mystery-identity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej!
    Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu! :)
    http://aniapodlecka.blogspot.com/2016/06/meet-me-better-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia, bardzo ładne ogrodniczki! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. W te wakacje mam dużo planów wiec na pewno nie będą nudne.

    OdpowiedzUsuń
  28. zdjęcia meeega *.*
    zaczynam dopiero czekam na jakiekolwiek rady, opinie ;)

    http://malinkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)