niedziela, 3 lipca 2016

Miej marzenia.

Cześć, dziś dość nietypowo bo tym razem nie pisze do Was Emilka, tylko jej przyjaciółka- Julka. 
Macie marzenia? Z pewnością. Są one mniejsze lub większe. Wszyscy chcemy by się spełniły. Czasem wymagają od nas poświęcenia i długiej pracy, a czasem spełniają się zupełnie przypadkiem. Przypadkiem poznamy swojego idola, natrafimy na tani lot do wymarzonego miejsca, przypadkiem wygrywamy bon na loterii. 






Marzenia są indywidualną sprawą każdego z nas. Dla jednych nasze marzenie może wydawać się błahe, a w rzeczywistości jest dla nas najważniejsze. Każdy z nas powinien dążyć to tego by je spełniać. Daje to tak niewyobrażalną radość, satysfakcję i uśmiech. Nawet jeśli wydaje Wam się, że to jest prawie niemożliwe to pomyślcie sobie przez chwilę „Niby dlaczego nie?”, uwierzcie mi, naprawdę wystarczy trochę samozaparcia i konsekwencji by osiągnąć cel. 











Jak spełnić swoje marzenie? W moim przypadku było to kupno biletu na koncert brytyjskiego zespoły Counterfeit. Większość z Was pewnie nigdy nie słyszała o istnieniu tej grupy. Moje marzenie spełniło się 14 czerwca w Poznaniu. Gdy na scenę wyszedł zespół i wokalista – Jamie Campbell Bower, moje nogi się ugięły a w oczach pojawiły łzy. Tak długo ta chwila wydawała mi się nierealna, że dopiero pół godziny po, uświadomiłam sobie, że widziałam, nawet nawiązałam ultrakrótką rozmowę (okey?okey!) z człowiekiem na którego przez tyle lat patrzyłam i słuchałam w telefonie i laptopie. Podczas występu czułam się jakbym była w innym świecie. Po koncercie byłam najszczęśliwszą dziewczyną, przede wszystkim spełnioną. Całą drogę powrotną do domu płakałam ze szczęścia. Na koncert czekałam około czterech lat i tu nagle trafiłam na plakat promujący ich trasę koncertową po Europie. Mogę więc powiedzieć, że spełniłam swoje długoletnie marzenie trochę fartem. Jeśli nadal myślicie, że Wasz cel jest nie osiągalny to nie rezygnujcie, tylko zapiszcie sobie krok po kroku co musicie zrobić aby marzenie stało się faktem. Do dzieła!






instagram Julki-KLIK

Zdjęcia-KLIK


JULKA

31 komentarzy:

  1. Mam marzenia, ale wolę nie spodziewać się nie wiadomo czego po niektórych, jeśli nadarzy się szansa na ich spełnienie. Już raz się na tym przejechałam, a potem był płacz i zgrzytanie zębów. Wolę nie mieć jakichś wielkich nadziei w pewnych sprawach, jeśli mogę być potem tak mile zaskoczona.
    Gratuluję spełnienia Twojego marzenia i pójścia na koncert!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto marzyć, naprawdę <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam marzeń. Ja mam cele do zrealizowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się , ze udało Ci się spełnić chociaż to marzenie <3
    Ja jakoś nie posiadam marzeń:D
    Poklikałam :)
    Odwdzięczam się za każą obserwacje :*
    Mój blog -Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta historia az przypomniala mi jak poznalam mojego idola! Rowniez plakalam cala droge do domu na dodatek dlatego ze dostalam od niego buziaka w policzek ale to juz inna histora dlatego z calego serducha cie rozumiem i wszystkie twoje uczucia. Najbardziej niesamowite jest to kiedy zdajesz sobie sprawe ze to tez sa ludzie stoja, oddychaja oni istnieja nie sa tylko w telewizorze badz komputerze!
    Spelniajmy marzenia zycie jest zbyt krotkie i z calego serca gratuluje Julka spelnienia twojego! A teraz lece odsluchac ich piosenek :D
    Buziaki!


    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuje :) http://riwlawn.blogspot.com/
    jak spodoba ci się u mnie możesz również zaoserwować

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu zazdroszczę *o*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sama mam pełno marzeń, chyba jak większość, marzenia napędzają nas do działania, do zmiany i do pracy :) ja cały czas dążę do realizacji swoich planów :) masz wspaniałą historię i strasznie gratuluję!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam jedno marzenie, ale wątpie, że sie spełni :)
    Ciesze sie, że twoje sie spełniło :)
    Zapraszam:
    lifestylleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. moje marzenia napędzają mnie do życia. kiedy mam gorsze dni myślę ile jeszcze przede mną, co chcę osiągnąć, gdzie pojechać... gdyby nie marzenia byłabym wiecznie zasmuconym człowiekiem. taka prawda. jestem okropną marzycielką : D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, bardzo spodobał mi się twój blog zostanę tu na dłużej! Pozdrawiam:)
    https://patrycjapiluch96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dąrze do spełniania swoich marzeń i nie rozumiem osób które ich nie mają. Bardzo się ciesze, że uda,ło Ci się jedno spełnić :) Pozdrawiam Slaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzenia- są spełnione albo dążymy do ich spełnienia! Każdy je ma, życzę wszystkim, aby udało się je spełnić!
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. powoli spełniam każde ze swoich marzeń :) pierwsze słyszę o tym zespole ale zaciekawił mnie :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* na pewno się odwdzięcze <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzenia pełnią ważną rolę w moim życiu i zazwyczaj dążę, by je spełniać, bo same tego nie zrobią. Prawda, nie słyszałam o takim zespole, a gdybym była na koncercie moich ulubieńców to chyba byłabym najszczęśliwszym człowiekiem pod słońcem :D 4 lata czekania jak widać się opłaciło, no to życzę realizacji kolejnych marzeń :*

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mówią,że każdy człowiek musi mieć marzenia,ja je mam i będe robić wszystko żeby się spełniły!!,super post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To piękne co piszesz o spełnianiu marzeń. Fajne zdjęcia. :)
    Obserwuję! :)
    Zapraszam również do siebie. :)
    http://juornalduninconnu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post <3
    https://blackisacolor98.blogspot.com/ zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie post jest świetny :)
    Mam nadzieję ,że moje marzenia też się spełnią :)
    Pozdrawiam :)
    https://klaudiaa0818.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja chciałam na Aviciiego, jest jutro i nie jadę :/.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pierwszsym zdjęciu myślałam że to Andy Black :)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że udało ci się być na koncercie swojego idola! :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Marzenia to bardzo ważny element w życiu, można powiedzieć, ze urozmaicają nam te zycie:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Prawda nie słyszałam o tym zespole ;)
    Super że Twoje marzenia się spełniły ^_^
    Obserwuję ;)
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Zespół nie mój klimat :) Jeśli chodzi o rzeczy to poklikałam i czy mogłabym prosic Cie o klikniecie u mnie? :) Dzięki!
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niezmiernie się cieszę, że Twoje marzenie się spełniło!! Gdy to czytałam, uśmiech sam pojawiał się na mojej twarzy! :) Dlatego warto marzyć i te marzenia realizować! <3

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym zespole i tym człowieku. Warto spełniać marzenia! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zostałaś nominowana do LBA! Szczegóły u mnie ZAPRASZAM
    http://fashionblackqueen.blogspot.com/2016/08/lba.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)