czwartek, 4 sierpnia 2016

Co zabrać w podróż? #Emipodróżniczka

Siema! Kurde, ten dzień będzie piękny, mówię Wam! Wakacje,wakacje i został już miesiąc. Mimo wszystko zamierzam spędzić ten czas bardzo aktywnie, tak jak do tej pory. Każdy z nas podróżuje, jedni na drugi koniec świata, a drudzy z miasta do miasta. Ja jestem zapaloną maniaczką podróży, kocham jeździć, zwiedzać i poznawać. W podróżach mierzy się szczęście (tak jak w kawie i książkach). Na dziś przygotowałam dla Was mój pakiet podróżniczy, czyli to bez czego nie ruszam się z domu!




Pierwsza rzecz to jedzenie! Wolę lekkie jedzenie takie jak wafle kukurydziane lub ryżowe z owocami niż ciężkie kanapki.



Książka! Czyli konieczność każdej podróży. Uwielbiam czytać w pociągu, czy aucie. Widoki za oknem dodają tylko uroku. (swoją drogą książka ze zdjęcia jest wspaniała POLECAM!) 



Moje małe uzależnienie. Ostatnimi czasy nie ruszam się bez tych małych torebeczek. Wszelkie możliwe musy, kaszki czy owsianki są przepyszne. Idealne na podróż, nie tylko ze względu na wygodne opakowanie, ale przede wszystkim dlatego, że są lekkie i smaczne. 




Nie ważne czy to była zima czy lato, moje ręce zawsze były wysuszone i brzydkie, aż do chwili gdy znalazłam to cudeńko. Mleczko kozie oraz krem kokosowy są rajem dla moich dłoni, a przy okazji świetnie pachną :)



 Wszystko dopięte na ostatni guzik. Zaplanowane już dwa tygodnie wcześniej. Lista numerów na taksówki, ulice z dobrym jedzeniem i mapa. Czyli kalendarz, który ułatwia mi życie poza domem. 



 Może to nie najnowszy polaroid, ale go uwielbiam. Radość, która towarzyszy mi przy wywoływaniu zdjęć i oglądaniu jest nie do opisania. Dodatkowo jest mały, więc zajmuje bardzo mało miejsca w torbie. 



 Tak jak w kalendarzu miałam ogólne numery, ulice itp. tak w tym notatniku zaczęły się wszelkie możliwe szkice wyjazdu. To właśnie w nim miałam zaznaczone co najpierw odwiedzić i zobaczyć. 







A Wy, co bierzecie ze sobą w podróż? 

Emilka.

40 komentarzy:

  1. Znając siebie i tak pewnie zabrałabym telefon, słuchawki i pieniądze :D

    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach podróże sa tak świetne! :D
    Jak dla mnie jedzonko kanapek podczas gdy np 8 godzin siedzimy w samochodzie jest zbyt ciężkie dlatego musy, soczki czy owoce polecam razem z Tobą! <:

    https://allegiant997.blogspot.com/2016/07/co-nowego-w-pustostanach.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Eee tam... Wystarczą książka, plecak, telefon i aparat, a już mogę sobie ruszać dokądkolwiek :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj wyjeżdżam, także przydatny wpis :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny notatnik! Ja zazwyczaj zabieram ze sobą aparat, wydrukowaną mapę, kilka zupek chińskich (wiem że niezdrowo) i batoników (równie źle, ale dodają dużo energii) i już mogę ruszać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje podróże wyglądają bardzo podobnie ;D Też zabieram jedzenie, aparat i to wszystko inne wymienione :D ^^

    aanna-aanna.blogspot.com ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post akurat jutro z rana wyjeżdżam więc muszę zacząć się pakować haha :)
    Bardzo przydatny wpis :)

    Oczywiście obserwuję, jeśli spodoba Ci się mój blog byłoby mi miło gdybyś zrobiła to samo :)
    Pozdrawiam cieplutko Karolina : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiąc,to troszeczkę mi pomogłaś, 8 sierpnia ruszam nad morze! Dzięki za inspiracje! :)
    Tym czasem zapraszam do siebie na kilka zdjęć! ;)
    http://azalean00.blogspot.com/
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc,to troszeczkę mi pomogłaś, 8 sierpnia ruszam nad morze! Dzięki za inspiracje! :)
    Tym czasem zapraszam do siebie na kilka zdjęć! ;)
    http://azalean00.blogspot.com/
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham podróżować <3 A tak wogule to świetny post :) Może przeczytam ksiązkę, którą poleciłaś :)

    Zapraszam :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie to zrób! Jest świetna :)

      Usuń
  11. Fajny pościk, widać, że naprawdę zapalona z Ciebie podróżniczka, wszystko zaplanowane od A do Z :) Przyjemnie się czytało chociaż nie specjalnie lubię posty o tej tematyce :) Pozdrawiam cieplutko

    roksanakalinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaskoczyłaś mnie z tym aparatem na klisze (pozytywnie). Nie sądziłam, że ktoś jeszcze takich używa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zawsze zabieram ze sobą słuchawki, aby móc słuchać muzyki :) Jaki to model lustrzanki? ;)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny, bardzo ciekawy post :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Za tydzień wybieram sie na obóz, więc na pewno jeszcze tu zajrzę! Bardzo przydatny post. :)

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju Emilka super post!
    Ja tak samo uwielbiam podróżować ,lecz tylko pociągiem ,bo tylko wtedy czuję klimat podróży.
    Ja zawszę biorę ze sobą jakiś dobry kryminał ( aktualnie Jo NESBO) ,dobra muzyka i przedewszystkim moją najwygodniejszą poduszkę!
    Pozdrówka ( nie wiem czy mnie kojarzysz ale byłyśmy razem na koloniach dwa lata temu ) xx
    Zapraszam również do mnie xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju Emilka super post!
    Ja tak samo uwielbiam podróżować ,lecz tylko pociągiem ,bo tylko wtedy czuję klimat podróży.
    Ja zawszę biorę ze sobą jakiś dobry kryminał ( aktualnie Jo NESBO) ,dobra muzyka i przedewszystkim moją najwygodniejszą poduszkę!
    Pozdrówka ( nie wiem czy mnie kojarzysz ale byłyśmy razem na koloniach dwa lata temu ) xx
    Zapraszam również do mnie xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać że się starasz to jest naprawdę porządny blog a musy też jem czy pije i są pyszne i owoce najlepsze :) A plecak mega śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo Fajny post!
    Też lubię podróżować i zwiedzać.
    Świetny poradnik
    unrealizable1999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega fajny post :D
    Ja zwykle biorę książkę, jednak niestety w te wakacje nie mam ochoty czytać...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Notatnik jest uroczy! :3 A co do kosmetyków, również stawiam na Ziaję. Używam np. szamponu miętowego, kupionego za jedyne 5 złotych!, i naprawdę jest świetny. :) A ja wręcz uwielbiam zapach mięty. :)
    Pozdrowionka, letters-to-danka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ziaja... kocham ! <3 A notatki jest śliiczny
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny zestaw :) Moim must-have na wakacjach jest aparat lustrzanka, Instax i telefon, do tego fajne bikini :) I lecę w trasę! Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyjemnie się czyta i cuuudowny wygląd bloga! ♥

    Zapraszam do mnie na konkurs *klik*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne! Też mam aparat na klisze :)
    Przy okazji zapraszam na mojego bloga: byqlaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Również wole lekkie jedzenie :) Dobre rady :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nigdy nie wiem co wziąć ze sobą. :D
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawsze zapominam co ze sobą zabrać i się potem zastanawiam czy zabrałam wszystko haha :D Ale zazwyczaj zabieram te podstawowe rzeczy i apart oraz dobra książkę

    Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Też lubię mieć wszystko zaplanowane. Chętnie bym brała książkę, ale ze względu na chorobę nie mogę tak długo pochylać głowy. Też miałam taki aparat i od razu przypomniało mi się dzieciństwo ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post, widać, że przykładasz się do tego co robisz. Lubię blogi o tej tematyce. Możesz spodziewać się mnie częściej♥

    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł na post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta książka co trzymasz w ręce na pierwszym zdjęciu jest super! Nie mogłam się od niej oderwać ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również mam ten sam problem z dłońmi :c Na pewno wypróbuję krem kokosowy!
    Ja zabieram w podróż poduszkę, słuchawki oraz książkę :D Nic więcej mi nie potrzeba ♡
    Pozdrawiam xx
    https:/dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Notatnik to świetny pomysł!
    Zazwyczaj wszelakie plany zapisuję na luźnych kartkach, które mają tendencję do znikania w najmniej odpowiednim momencie ;)
    [blog]

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)