czwartek, 18 sierpnia 2016

Nowości książkowe.

W tym miesiącu moje wszystkie oszczędności poszły na zakup książek! Cieszę się, że mam w sobie tyle motywacji do czytania. W tych papierowych kwadracikach mierzy się szczęście, czyli łatwo możecie stwierdzić, że jestem szczęśliwa. Najgorsze jest jednak to, że cały czas w mojej przechowalni jest mnóstwo książek, a pieniądze w portfelu powoli się kończą. Nie potrafię jednak wyobrazić sobie jak ludzie mogą nie czytać książek, kurcze, przecież to jest cudowne, to jest życie!

















Jeśli chcesz, żeby zostawiła komentarz u Ciebie odpowiedz na pytanie: 
Jaka jest Twoja ulubiona książka? Co ostatnio przeczytałeś? :)


Emilka.


26 komentarzy:

  1. Ostatnie dni królika czytałam jakiś czas temu, ale były nisamowite.
    A dziś skończyłam czytać pokój . Mega, teraz kolej na film. Same cudeńka zakupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zaczęłam czytać "Ostatnie dni królika"! :D

      Usuń
  2. Muszę też jakieś książki zakupić :)
    Kochana poklikałabyś w najnowszym poście w linki?
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne książki i piękne zdjęcia książek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnimi czasy uwielbiam czytać książki kryminalne ,albo dramaty. Moją ulubioną książką jest chyba Giń autorstwa Hanny Winter. Książka która dosłownie ,,mrozi krew w żyłach"

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio przeczytałam dwie części "Girl Online", "Chłopak na zastępstwo" i jestem w trakcie "Fangirl". Polecam wszystko!
    Ania xx
    natchniona-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio polubiłam czytać książki, tak czytając kupiłaś ich dosyć dużo! Ale w sumie kiedy coś bardzo wciągnie szybko pójdzie pójdzie przeczytaniem ♡ Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post! ♡ http://joanna-rita.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam ulubionej książki. Przeczytałam ich w życiu zbyt dużo by stwierdzić która była najlepsza :) Aktualnie czytam "Never Never" Colleen Hoover i Tarryn Fisher, gorąco polecam! Książka wciągająca, nie można się od niej oderwać. Zaś w ostatnim miesiącu zapoznałam się z "Fangirl" Rainbow Rowell i "November 9" Colleen Hoover. Polecam każdą książkę
    Świetna kompozycja książek na zdjęciach! :D
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tego wszystkiego kojarzę tylko tylko ostatnią książkę "Łowczyni". Ulubiona książka (mam nawet serię xD) "Wierna" - Veronica Roth, 3 część Niezgodnej <3, a jednych z ostatnich które przeczytałam to: "Czerwona Królowa" oraz "Szklany Miecz" - Victoria Aveyard (z całego serca polecam). Teraz czytam kryminał, ale jeszcze za wcześnie na komentarz.

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezgodna była wspaniała, muszę jeszcze film zobaczyć! :)

      Usuń
  9. Ja jestem wierny serii Harry'ego Pottera. Czytałem kilka razy, pierwszy w podstawówce. Do tej pory nie odnalazłem nic lepszego i mam wrażenie, że to się już nie zmieni. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja ulubiona książka to zdecydowanie cała seria ''Dary Anioła'' Cassandry Clare oraz ''Szeptem''!
    Ostatnio przeczytałam ''Co ze mnie zostało'' i jestem w trakcie ''W ramionach gwiazd''.
    Co do książek, które kupiłaś czytałam ''Maybe Someday'' i jest naprawdę świetne <3
    I masz rację!
    Jak ludzie mogą nie czytać książek??!!

    http://majs-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. "Ostatni dni królika" - poluję na nie, bo podobno są świetne, a i czuję, że mogą mi się spodobać.
    Moja ulubiona seria to "Ulysses Moore" - niby dla dzieci, ale jednak to dzięki niej jestem tą osobą, która jestem. Wiele jej zawdzięczam i do dziś mogę ją czytać na okrągło. Przeżywanie tych przygód po raz kolejny jest czymś wspaniałym <3
    Ostatnio skończyłam "Me before you", czyli anglojęzyczne wydanie "Zanim się pojawiłeś".
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polowałam na to wydanie anglojęzyczne, jednakże się poddałam i przeczytałam polskie :D

      Usuń
  12. Mam nadzieję ze w którymś poście napiszesz więcej o książkach, czy sa godne polecenia. Może sama któraś zakupie? :) Ostatnio przeczytana przeze mnie książka to Jesteś Cudem. Daje dużo do myślenia i motywuje :) Pozdrawiam i Zapraszam do siebie.http://fashiooncandies.blogspot.com/2016/08/mtv-vmas-2016.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz super bloga, uwielbiam czytać książki i tak jak ja wydaje swoje oszczędności na książki i płyty!! :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie czytałam żadnej z książek z tego postu. Coś ostatnimi czasy słabo mi idzie czytanie, ale kiedyś było inaczej. Ostatnio to parę tygodni temu przeczytałam "Ten jeden dzień", a co do ulubionej książki, to trudno mi wybrać jedną, bo mam kilka ulubionych:).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytałam żadnej z książek z tego postu. Coś ostatnimi czasy słabo mi idzie czytanie, ale kiedyś było inaczej. Ostatnio to parę tygodni temu przeczytałam "Ten jeden dzień", a co do ulubionej książki, to trudno mi wybrać jedną, bo mam kilka ulubionych:).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cały czas czatuję na 'promyczek' nie mogę się zebrać żeby, to kupić. Mogłabyś dać mi krótką recenzję? Pozdrawiam http://majaikarolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Okładka "Anatomii obcości" natychmiast przyciągnęła moje spojrzenie! Ja w te wakacje przeczytałam "Will Grayson, Will Grayson", "W poszukiwaniu Alaski", "Dziewczyny się zakochują" i aktualnie jestem trakcie czytania "Zac&Mia". Po za tym, świetne zdjęcia książek!
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tą książką to była miłość od pierwszego zobaczenia :D

      Usuń
  18. Ja czekam na przypływ gotówki i planuję kupić "Hopeless" - Coleen Hoover. Też uwielbiam wydawać pieniądze na książki, to mnie cieszy bardziej niż zakupy "ubraniowe". Twoje nowe książki mają prześliczne okładki (a na to też zawsze zwracam uwagę), ale jeszcze bardziej zachwycił mnie ten klaser ze znaczkami w tle! To Twój? Zbierasz znaczki?

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio przeczytałam "Never, Never" Colleen Hoover i Tarryn Fisher. Miło mi się ją czytało, ale według mnie była raczej przeciętna. Te zdjęcia są tak cudowne, że nie mogę się napatrzyć♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja planuję przeczytać. Aaa, strasznie mi miło, dziękuję :*

      Usuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)