piątek, 30 września 2016

cierpliwie poczekam.

Wstaję z łóżka spokojna, może lekko niewyspana. Za oknami jest brzydko, zwyczajnie brzydko. Nie podoba mi się taka pogoda, nie lubię jesieni. Może gdybym teraz siedziała w szkolnej ławce lub była ze znajomymi w knajpce wszystko byłoby znośne, ale nie! Jestem przerażona tym jak jestem teraz uzależniona od ludzi. Od wczoraj poruszam się o kulach i przez następne tygodnie też będę. Cudowna jesień.
Ale koniec tych smutasów! Przeglądałam zdjęcia z wakacji i aż miło się zrobiło na sercu. Poniżej macie zdjęcia z Wrocławia, który odwiedziliśmy w lipcu. Czekam aż będę w pełni sprawna i znowu wsiądę do pociągu. 











Zbieram pomysły i siły, niedługo blog będzie normalnie funkcjonował :)

Emilka

24 komentarze:

  1. Widze wakacje udane, też kiedy nie jest "mój" dzień lubie pooglądać stare foteczki :)

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/sztuczne-rzesy-i-dzien-chopaka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybkiego powrotu do zdrowia :) świetne zdjęcia :) pozdrawiam i zapraszam do mnie <3
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za to jesień wprost uwielbiam. Przepiękne zdjęcia z Wrocławia. Chciałabym pojechać i mieć równie uda wakacje jak twoje. Ale niestety może za rok.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia.
    Post nic dodać nic ująć. Idealny :)
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia! <3 Ja hm... z jesienią tak pół na pół :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, uwielbiam Wrocław :) szybkiego powrotu do
    zdrowia, wiem jak to jest jak musi się siedzieć w domu
    sama wolę spotykać się ze znajomymi :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do jesieni to w pełni się zgadzam! :D
    Wrocław, ach jak ja uwielbiam to miasto. Pocieszmy się że wakacje coraz bliżej :)

    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozostało nam tylko czekać do wakacji :/ byle do wiosny

    http://queensali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba tylko najwyraźniej ja lubię jesień tak bardzo :( Zdrowia!
    Spokojnie za chwilę już będzie zima i Boże Narodzenie. No chyba, że nie lubisz świąt.
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj biedna! Wracaj szybko do zdrowia :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia (chociaż zawsze trzeba szukać plusów! Masz teraz mnóstwo czasu na czytanie ;))
    Co do Wrocławia - kocham to miasto, sama jeżdżę do niego, gdy tylko mogę!

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wracaj szybko do zdrowia! Pi8ekne zdjęcia! :)
    Wrocław to mój cel na następne lato :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrówka! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Współczuje :/ zdrowiej! :D

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać że dzień udany! Ładny zdjęcia ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie jesienią i zimą najbardziej lubię oglądać zdjęcia z wakacji ;)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka cudna pogoda ;( a teraz za oknem szaro i zimno ;(
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)