niedziela, 4 września 2016

Jeszcze będą piękne dni.| Zaful

Mimo, że pogoda za oknem jest piękna (ciepełko+ słońce), to czuć w powietrzu zbliżającą się jesień. A może tylko ja ją czuję, ponieważ zwyczajnie w świecie nienawidzę tej pory roku. Wyobraźcie sobie małą Emilkę (no dobra, może nie taką małą), która desperacko myśli co może zrobić by przeżyć zbliżającą się JESIEŃ. Już zrobiłam listę książek, by choć trochę poprawić sobie nastrój w najbliższym czasie. Jeśli macie jakieś pomysły jak poprawić sobie humor w jesień oraz jak w ogóle ją przeżyć to piszcie!
Zdjęcia robione jeszcze w sierpniu, nad morzem. :)

SUKIENKA- KLIK








SUKIENKA-KLIK

Emilka.


34 komentarze:

  1. Pięknie wyszłaś! Zarówno Ty jak i sukienka świetnie się prezentujecie. :D A w kwestii przetrwania jesieni to myślę, że dobrze mieć chłopaka, w którego można się wtulić i przeczekać ten smutny okres. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdj i bardzo mi się podoba twoja sukienka.
    Pozdrawiam, Lu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne miejsce! Już widzę jaką zrobiłabym tam sesję na tych kamieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, wakacyjne zdjęcia. Przepiękny kapelusz, cudowna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia! Sukienka jest śliczna :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, piękna sukienka ;)
    Zapraszam do mnie :)
    https://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kocham lato, nie lubię zimna, pochmurnych i krótkich dni, ale kocham sweterki i jesienne ubrania, więc jakoś tak mi ta pora roku nie przeszkadza. Jakaś porada? Myślę, że te wszystkie teksty o świeczkach, kocykach, ciepłej herbatce, są trochę przereklamowane, więc nie chcę Ci pisać: "kup świeczkę, to pokochasz jesień". Pozytywne myślenie moim zdaniem jest najważniejsze :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie poczułam tego lata do końca, aa tu juz jesień się zbliża xd

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kapelusze a sukienkę masz świetną :)


    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ślicznie wyglądasz *-* <3
    strefa-wolnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, fajny blog. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie jesień to kolejna pora roku, w zasadzie lubię lato ale i do chłodu nic nie mam ;) cóż ja mogłabym polecić na jesienne wieczory, to co kocham- filmy. Ja na pewno zobaczę wszystkie zaległe i wszystkie nowości. Lubię też jesienią rysować i pisać historie- to też ciekawe zajęcie :) super zdjęcia ta sukienka jest śliczna :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, takie posty zawiewające jeszcze wakacyjnym klimatem bardzo mi się podobają. Dają mi motywację do działania. Jeśli chodzi o dobry humor na jesień mi najbardziej pomagają moje zajęcia plastyczne, gdzie spotykam się ze swoimi zwariowanymi przyjaciółmi, biegam - co też mi wiele pomaga jeśli chodzi o nastrój. A jak już nic nie pomaga to lecę oglądać swój serial z kawusią albo herbatką :D
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń

  15. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz <3 mega ładna sukienka

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie doradzę nic w temacie "jak przeżyć jesień" bo sama czuje zbliżające się załamanie xD
    Piekne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też nienawidzę jesieni, ale trzeba szukać w niej plusów - wieczory przy książce/serialu, ulice pełne kolorowych liści, możliwość noszenia ciepłych sweterków, które na całe lato trzeba było odłożyć... Musimy myśleć pozytywnie - oto przepis na sukces :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesień wcale nie jest taka zła. Dobre są wyjścia czy spotkania ze znajomymi przy herbacie w domu, dobry film, książka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia! *.*

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam :D
    paulla-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka ładna ale dla mne troche za krotka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukienka!
    Ja chodzę na wieczorne spacery, czytam o ile mi czas pozwoli i oglądam seriale :)
    Ja w każdej porze roku widzę coś fantastycznego :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. sukienka mega <3
    pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uwielbiam jesień i polecam Ci po prostu zmienić nastawienie na lepsze:D

    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne miejsce na sesję!! Kocham twój kapelusz :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka jest po prostu przesliczna! Haha no tak ja jako Emilka tez nienawidze jesieni jedyna rzecz ktora sprawia ze sie usmiecham to swieto Halloween ktore wrecz kocham i pomimo tego ze zwykle nic nie robie to i tak strasznie uwielbiam kilmat tego swieta! <3 Duzo czerni, pomaranczu i czaszek i roznych potworkow <3
    Polecam jakis fajny serial dobra herbate (ja osobiscie kocham zielona herbate z cytryna od firmy na T ktorej nazwy nigdy nie pamietam, haha! ) pluszowe skarpetki, swieczki, kocyk i pieknie cudonie i na dodatek poprawia dupny jesienny humor!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  27. ja dzisiaj pierwszy raz poczułam jesień :D
    nigdy nie lubiłam tej pory roku, wręcz nienawidziłam, ale rok temu ją pokochałam...otóż zaczęłam dostrzegać rzeczy które mogę robić tylko jesienią albo tylko wtedy mają swój klimacik :) dla mnie to oglądanie horrorów i AHS, ciepła herbatka lub kakao i koc, sweterki, szaliki, grube skarpetki, kolorowe liście, piękne krajobrazy i cudowne scenerie do zdjęć :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wygladasz!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna!
    https://passagefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)