sobota, 15 października 2016

#49 Inne miasto, inni ludzie.

Siedzę z kubkiem ciepłej herbaty i powoli nadrabiam zaległości listowe. Ucieka mi jesień przez palce, może to i dobrze? Nigdy nie lubiłam jesieni. Obudzę się w grudniu, może w połowie listopada, gdy za oknami będzie już śnieg. Czyż grudzień nie jest wspaniałym miesiącem? Pełnym ciepła, miłości i oczekiwania?
Już nie mogę się doczekać. Mimo mojego ciągłego narzekania bywają piękne dni, przykładem są zdjęcia na dole. Początki jesieni, gdzie jeszcze mogłam dreptać po uliczkach obcego miasta, przyglądać się zaspanym ludziom i pić na dworcu gorącą kawę.



















Emilka.






36 komentarzy:

  1. Super fotki :) Ja też nie przepadam za jesienią, chociaż lubie czasami posiedzieć w taki typowy jesienny wieczór pod kołderką z gorącym kakao w ręce. Czekam jeszcze oczywiście na imprezę Halloween. Potem już tylko grudzień i święta <3. Pozdrawiam !

    Zapraszam również na swojego bloga : coconeyla.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Dlatego promuj swojego bloga za darmo. Łap ode mnie link i zostaw komentarz jak Ci się podobało.

    http://www.youboost.pl/blog/nasze-uslugi/90-sposobow-na-pozyskanie-darmowych-linkow-do-bloga-strony-czy-sklepu

    OdpowiedzUsuń
  3. ja znów kocham jesień ale i zimie też . Grudzień jest magicznym miesiącem ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tym, iż grudzień to cudowny miesiąc. Piękne zdjęcia :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny sweter :)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia, śliczny i jesienny outfit :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię jesień, chociaż w tym roku jest wyjątkowo zimna :/ Fajny post, dzięki Tobie zaczęłam już myśleć o świętach... Oby spadł śnieg w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Ciekawe czy w tym roku będzie ten śnieg ;/. Śliczny zegarek!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia i stylizacja :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia c;
    Pięknie piszesz ♥
    Obserwuję ;*

    Julciik-blogg

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjecia <3 ładnie wygladasz
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia
    Dla mnie Grudziński jest wspaniałym miesiącem, już nie mogę się go doczekać

    Pozdrawiam
    love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia fajne, to prawda :)
    Również nie przepadam za jesienią ale zdjęcia można zawsze fajne pocykać :)
    Czekam na święta, nie mogę się ich doczekać!
    Nika x

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post. Sprawiasz wrażenie mega pozytywnej osoby, zostawiam obserwację! :D
    Pozdrawiam,
    littlefarner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing positive photos!

    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC and Google+
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  17. Też teraz nadrabiam zaległości związane z listami
    To chyba dobrze, ze jesień biegnie szybko
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia! Wpis bardzo prawdziwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz. Uwielbiam takie jesienne stylizacje jak i sesje! Obserwuję.

    / Zapraszam na mój blog /

    OdpowiedzUsuń
  20. Też nie lubię jesieni. Chcę już śnieg !!
    Pozdrawiam kochana ! :*
    Zapraszam na mój blog ;)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również nie lubię jesieni :)
    Zdjęcia piękne i super stylizacja *-*
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku śliczna stylizacja!! <3
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia w jesiennych barwach zawsze mają swój urok. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja się trzęsę z zimna w kurtce, bo taka kiepska pogoda u mnie. Dzisiaj słońce może na godzinkę wyszło, ale i tak piździło wiatrem. :P Już się zaczyna robić ponuro, liście opadają i ta złota jesień znika. Jak patrzę na takie zdjęcia w ciepłych barwach, jak Twoje pierwsze, to aż zazdroszczę. xd

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Też nie lubię jesieni. Jedyne co w niej jest fajnego to to, że zdjęcia wychodzą bardzo klimatyczne :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)