czwartek, 3 listopada 2016

KONKURS KONKURS KONKURS!

  KONKURS 
 KONKURS
 KONKURS

W końcu nadeszła ta chwila! Postanowiłam zorganizować dla Was konkurs. Zadanie konkursowe jest mega proste! Na mój e-mail (emi45@vp.pl) należy wysłać COŚ dotyczące Londynu. Może to być zdjęcie, własny tekst, notatka albo piosenka, cokolwiek, byleby była to Wasza własna praca. Liczę na kreatywność i oryginalność. Na  maile czekam do 16 listopada. Wygrywają dwie osoby- jedna za super pomysł, a druga losowo (nagroda jest tajemnicą!)

Warunkek- obserwacja: mojego instagrama: KLIK  oraz Julki: KLIK



A oto nagroda główna:

Świetna książka


Tatuaże metaliczne



 Samoprzylepne, urocze karteczki


POWODZENIA! :)

Emi.

31 komentarzy:

  1. Bardzo chciałabym wziąć udział w tym konkursie, ale nie mogę wysłać do Ciebie żadnego maila! Próbowałam już z trzech adresów mailowych i cały czas dostawałam powiadomienie, że nie ma takiego odbiorcy. Dlatego moją pracę konkursową wyślę na twojego maila, którego masz podanego jako 'kontakt': emi45@vp.pl

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój błąd- przepraszam. Już zmienione! :)

      Usuń
  2. Na serio chciałabym wziąć udział ale teraz nie mam kompletnie czasu na robienie jakiś prac konkursowych. Życzę wielu zgłoszeń!

    typoweblog.blogspot.com - zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia każdemu kto bierze udział w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że zdecydowałaś się na zorganizowanie konkursu! Ja to chyba jestem już za stara na takie ,,zabawy" ale życzę powodzenia wszystkim! :)

    http://lilililou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny konkurs ! Życzę wam powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam w Londynie - piękne miejsce! Powodzenia :)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy konkurs! Życzę każdemu biorącemu udział powodzenia. :)
    Super, że organizujesz konkursy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wezmę udział!
    Pozdrawiam, Ola
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze cos wykombinowac i moze wezme udzial bo jestem ciekawa tej ksiazki, haha! :D
    Swietny pomysl na konkurs <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  10. Super słodki te karteczki, w sumie fajny pomysł na konkurs! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia dla uczestników! Bardzo fajny konkurs :D

    Obserwuję.

    www.mvrcelia.blogspot.com zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nagrody wyglądają świetnie, zaraz biorę się do tworzenia, bo widzę, że nie ma chyba jeszcze zbyt wielu uczestników, więc szansa na książkę jest duża! :3

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! strasznie mi się tu spodobało. bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. na pewno muszę wpadać tu częściej !
    pozdrawiam,
    youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, prosty a wartościowy konkurs! z przyjemnością sięgnęłabym po książkę :)

    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nagrody są naprawdę świetne! Powodzenia wszystkim! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  16. nice blog =)
    following each other via GFC?
    let me know & have a nice day :)
    xoxo

    https://la-colorful-passion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super konkurs!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciężkie zadania konkursowe, więc muszę pomyśleć o wzięciu udziału :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  19. Konkurs świetny i chętnie wzięłabym w nim udział, o ile uda mi się znaleźć czas na zrobienie zadania konkursowego.
    Pozdrawiam, dodaję do obserwowanych i serdecznie zapraszam do siebie na recenzję książki "Ogniskowa" :)
    [bookmoorning.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia wszystkim :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny pomysł :) życzę powodzenia wszystkim uczestnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy konkurs, kreatywny i to jest świetne! życzę wszystkim powodzenia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety mieszkam poza granicami Polski, a wątpię że będziesz wysyłać poza granice :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. powodzenia wszystkim!
    NOWY POST! <3
    http://dorey-doorey.blogspot.com/2016/11/everyone-has-their-own-story-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia wszystkim ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłosiłam się :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zabieram się za zgłoszenie :D

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zostań stałym czytelnikiem, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)