sobota, 26 listopada 2016

Write letters with me.

Sztuka pisania listów niestety upadła w dzisiejszych czasach, nie trudno domyśleć się czemu. Telefony i komputery wygryzły koperty i kartki papieru. O ile szybciej i łatwiej napisać jest na fejsie czy snapie!
 Ale czy sprawia to tyle samo radości? Otóż nie! Nie macie pojęcia jak cudownie jest wracać ze szkoły do domu i otwierać skrzynkę pełną listów. Każdy z tych ludzi wkłada mnóstwo serduszka i wysiłku w tą malutką paczuszkę. Stara się jak najdokładniej opisać swój dzień, swoje szczęście, a przede wszystkim swoje życie. Ja powiem szczerze uzależniłam się od listów. Wieczorem, przy gorącej herbatce siadam na krześle i powoli odpisuję. To ma w sobie magię, nawet więcej niż myślicie. 
A gdyby tak spróbować czegoś nowego?








 Pisz!

Ozdabiaj!






Pisaliście kiedyś listy? A może chcecie zacząć? :)


Emilka


31 komentarzy:

  1. Ostatni list pisałam do św. Mikołaja. Również uważam że fajnie byłoby z kimś korespondować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam, jak byłam mała i wysyłałam listy do mojej koleżanki. O ile było radości, jak coś nowego przyszło do skrzynki!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że kiedy ja i moje przyjaciółki wyprowadzimy się do różnych miast nadal będziemy do siebie pisać ale nie wiadomości lecz listy! :)

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno już nie pisałam żadnego listu. Czasami fajnie byłoby z kimś wymienić kilka listów od serca, a nie krótkich wiadomości przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno już nie pisałam żadnego listu. Czasami fajnie byłoby wymienić z kimś kilka listów od serca, zamiast krótkich wiadomości przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym, ale większość moich znajomych... no, nie dałoby się z nimi korespondować :) Za to widzę, że tak jak ja, lubisz rysować proste rysunki cienkopisami! Pozdrawiam!
    lifeandeverythingbyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może warto poznać nowych ludzi? :)

      Usuń
  7. O jak ja bym chciała mieć kogoś, z kim mogłabym powysyłać sobie listy. Jakie to musi być wspaniałe uczucie, otworzyć je po jakimś czasie i powrócić do tych wspomnień. Niesamowita sprawa.
    Pozdrawiam,
    BOOK MOORNING

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mnóstwo grup na fejsie, w których możesz poznać i zacząć korespondować z różnymi osobami! :)

      Usuń
  8. Super uzależnienie ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pisałam przez długi okres czasu listy z moją koleżanką było niesamowisci!:)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc tylko raz pisałam list, już tego prawie nie pamiętam. Fajnie byłoby do tego wrócić i z chęcią wymieniłabym się z kimś takim listem, może on zdecydowanie poprawić nasz humor :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wyżej pisałam -Jest mnóstwo grup na fejsie, w których możesz poznać i zacząć korespondować z różnymi osobami! :)

      Usuń
  11. Z moim chłopakiem, co miesiąc dajemy sobie listy. Może nie są ozdabiane, ani piękne, ale to chyba one najlepiej wyrażają nasze uczucie. Listów mam już 18 i oby było ich dużo więcej.

    Pozdrawiam,
    Ola z pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie pisałam z kimś listów. Wysyłam tylko pocztówki, karki na święta, ale takie gdzie jest miejsce do napisania własnych życzeń :)

    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nigdy nie pisalam listów, jak byłam mała stworzyłam skrzynkę e mail i wyczekiwałam na listy od kolezanek :D

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piszę listy już drugi rok i jest tu cuudowne! Poznałam dzięki temu tyle wspaniałych ludzi, a niektórych nawet poznałam na żywo. Polecam wszystkim :3
    PS Świetne ujęcia i grafiki
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój list do Ciebie czeka na wysłanie <3
    Ja chyba też się uzależniłam!
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealny sposób na spędzanie jesiennych wieczorów. Niestety wraz z rozwijaniem się technologii nie ma to w sobie już tyle magii...sama świadomość, że można do tej osoby napisać na jednym z portali, odbiera nieco przyjemność oczekiwania... Chętnie cofnęłabym się kilka lat wstecz.. ;)

    http://wolnosc-ponad-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Listy są cudowne. Zawsze chciałam spróbować, bo uważam to za coś uroczego i ponadczasowego. Jednak w dzisiejszych czasach coraz mniej osób chciałoby korespondować drogą pocztową. Chociaż wyczekiwanie na pisemną odpowiedź musi być bardzo ekscytujące!
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dużo ludzi chętny do pisania listów, znajdziesz ich na listowych grupach na fejsie! :)

      Usuń
  18. Kiedyś pisałam listy do mojej przyjaciółki, hah. To było super! Teraz mamy świetną pamiątkę :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł!

    Zapraszam na nowy post i 2 kokursy na moim blogu! Do wygrania kosmetyki i książka!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM

    KONKURS - wygraj kosmetyki
    KONKURS - wygraj książkę


    OdpowiedzUsuń
  20. Pewnie że pisałam!<3 Uwielbiam też wysyłać pocztówki świąteczne!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Pisałam kiedyś listy z moją przyjaciółką, dziś się już niestety nie przyjaźnimy ale osobiście chętnie wróciłabym do pisania :) Obserwuję i mam nadzieję ,że również zaobserwujesz mojego bloga: iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja babcia i mama, gdy były w moim wieku lub trochę starsze korespondowały ze znajomymi. To było o wiele lepsze, bo każdy czekał na odpowiedź, każdy nie mógł się doczekać, co ma do napisania druga osoba, a teraz wystarczy 1 min i załatwione! Kiedys bardziej zwracano uwagę na relacje z innymi ludźmi ;)
    Pięknie ozdobiłas te listy :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    myslacinaczej29741.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)