niedziela, 4 grudnia 2016

Haul zakupowy #2

Czeeeeść! Nie macie pojęcia jak bardzo cieszę się z nadchodzących świąt! Grudzień to zdecydowanie najlepszy miesiąc w roku. Do pełni szczęścia brakuje mi teraz śniegu, mam cichą nadzieję, że niedługo spadnie! Powstrzymuję się by nie przynieść do domu choinki i ozdób świątecznych. Muszę jeszcze chwilę poczekać by stworzyć odpowiedni klimat:D Już niedługo ruszę kupować prezenty dla rodziny i przyjaciół! Uwielbiam to robić, a potem patrzeć na radość i uśmiech na twarzy.
Póki co możecie zobaczyć co ostatnio kupiłam sobie.



Laczki- Primark



Spodnie do spania-Primark



 Sweter- PULL&BEAR


 Bluza-PULL&BEAR


Bluzka- Primark, H&M, PULL&BEAR



Skarpetki- Primark
Skarpetki- Primark, Pepco


                                                                   Lampiony-Pepco


A u Was jakieś nowości? Kupiliście sobie coś? :)

Emilka.

59 komentarzy:

  1. Śliczne rzeczy! Za niedługo będę tworzyć prezenty dla swoich bliskich. A na zakupy dla siebie wybiorę się w styczniu.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zakupy kochana!
    Ja też najlepiej wyniosłabym już choinkę z piwnicy jednak jeszcze muszę trochę poczekać. Kocham Primark za tą różnorodność, te spodnie od piżamy z jeżykami wyglądają niesamowicie uroczo! Już dłuży czas poluję na takie lampiony, myślę, że to świetny dodatek do pokoju <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie przecudowne spodnie od piżamy - też języki zwinięte w kuleczki są kochane <3
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej jakie świetne kapcie :) Pozdrawiam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bardzo cieszę się, że już grudzień, a na święta czekam już od połowy listopada :D Super rzeczy kupiłaś, idealnie sprawdzą się w zimie ;) !

    ^ mój blog ^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, uwielbiam te skarpetki! Masz dobry gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie już spadł śnieg.
    Śliczne kapcie <3
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapcie są przesłodkie♥
    Ja ostatnio kupiłam biały sweterek ze Stradivariusa :)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  9. Podaj mi swoj adres bo musze przyjechac i ci zabrac rzeczy, haha!
    Kapcie, skarpetki i te lampki sa mega cudowne!
    Ale kapcie to zdecydowanie cos cuudownego od dawna szukam jakichs takich fajnych smiesznych a te na dodatek sa z Myszka Mini *-*
    Oczekuj mnie u siebie, haha!

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog, na pewno zostanę na dłużej! Obserwuję! :)
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Te lampiony są wspaniałe ;)
    Muszę je znaleźć w pepco.
    Pozdrawiam, obserwuje ;)
    Mój blog KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciapki są przesłodkie :D I wyglądają na mięciutkie :D Tak samo spodenki do spania - uwielbiam takie ciuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy. Te lampiony bardzo mi się podobają. Muszę zobaczyć po ile są :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Aww.... Zakochałam się w tych kapciach. Musze pojechać w najbliższym czasie do Primarku i je kupić <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia, blog i to bardzo estetyyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie świetne rzeczy widać ze mamy zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te twoje laczki to cudo! :D Całe zakupy świetne :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bambosze i sweterek podbiły moje serce ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze kapcioszki *.*
    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie ;)

    https://in-love-witch-dreams-margolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju te kapciuszki z Minnie <3

    Zapraszam do mnie na bloga którego wznowiłam po 5 latach: diamentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Laczki i skarpetki są genialne!


    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. kapcie i skarpetki cudowne! Zakochałam się we wszystkich nowościach! <3

    OBSERWUJE

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne rzeczy. Świetne inspiracje związane z prezentami dla bliskich :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kapcie świetne
    http://cosinnegocosfajnego.blogspot.com/2016/11/cytaty-o-zyciu-i-miosci.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  25. Lampiony i spodnie do spania są genialne! A te kapcie z Minnie słodkie :3

    Mój blog ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne ubrania! :)
    Najbardziej podoba mi się sweterek ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie przygarnęłabym takie laczuszki. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. mega zakupy <3 chyba kapcie najbardziej skradły moje serce sama bym takie chciała no i cotton balls <3

    obserwuję

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. JEZU JAKIE TE KAPCIE SĄ GENIALNE *.* O MATKO CHCE TAKIE *.*
    Mój blog♥
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Łoo zaszalałaś z zakupami ! Lampiony są genialne, sama zamierzam sobie takie nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie przesłodkie kapciochy!
    Ja dopiero będę się wybierać na zakupy więc nie mam się czym pochwalić :P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeju te kapcie skradły moje serce ♥

    asaminach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne zakupy, sama chętnie przygarnęłabym to wszystko :) ja ciągle coś kupuję, w końcu idą święta robię prezenty dla całej rodziny i tak od czasu do czasu będąc na zakupach wkładam do wózka coś co będę mogła komuś podarować :) uwielbiam świąteczny szał, czuję się w tedy jak ryba w wodzie :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Kapcie są cudowne. Bardzo fajne zakupy. Ja ostatnio kupiłam sobie tylko zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne rzeczy *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Same śliczne rzeczy ♥ kapcie wymiatają ♥ właśnie szukam tych takich lampeczek tylko, że chciałabym białe.. i nigdzie nie umiem znaleźć :(
    Pozdrawiam :*
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne kapciuszki z Minie <3
    Pozdrawiam :)

    https://inmyother.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Super te ciapki :) Ja tylko czekam na zakupy w Primarku, ale to dopiero w styczniu.

    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jestem jeszcze z ręką w nocniku jeśli chodzi o prezenty pod choinkę. Kompletnie nie mam pomysłu co dać swojej rodzince. Świetne rzeczy - chyba najbardziej podoba mi się sweter.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  40. Super zakupy. Te kapcie z Minnie są genialne. Przypomniały mi moje kapcie z dzieciństwa w kształcie żaby 😄

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo podobają mi się skarpetki - taka nietuzinkowa propozycja na jakże mroźne wieczory. :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Super haul! Urzekłaś mnie tyki kapciami myszki Miki!♥
    Uwielbiam Twojego bloga + obserwuje xx

    pozdrawiam cieplutko i zapraszam również do mnie !:)

    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2016/12/swiateczny-nastroj-swiateczne-dekoracje.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku jakie cudne rzeczy<3 szkoda, że nie mam dostępu do primarka, bo mają tam świetne rzeczy w dobrych cenach. Co powiesz na wspólną obserwację ?

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zdjęcia i super rzeczy. Najpiękniejsze są te skarpetki! :D
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga dzisiaj dodałam przepis na zdrowe pierniczki, liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczności, ja czekam za wyprzedażami, bo mam już kilka rzeczy upatrzonych, nic tylko kupić! :D
    http://noshameless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem wielką fanką skarpetek i Twoje z Primarka mnie strasznie urzekły! :) Super kapciuszki!

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne rzeczy!
    Rewelacyjne kapcie! *.* Śliczny ten sweterek. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam twojego bloga♥ Ostatnio też kupiłam cotton balls ale w biedronce i na razie sprawdzają się rewelacyjnie
    alis-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)