środa, 14 grudnia 2016

Kolejny rozdział.

Człowieka można przyrównać do książki, posiada on w swoim życiu rozdziały. Jedne są dłuższe, drugie krótsze. Niektóre są przyjemne, a inne wręcz przeciwnie- czekamy tylko aż się skończą. W pewien sposób jesteśmy kreatorami tych rozdziałów, od nas zależy czy pociągniemy go jeszcze pare storn, czy zaczniemy nowy. A jeśli to jeden z tych rozdziałów, który zaczął się wspaniale, a dopiero potem stał się monotonny? Czy należy go zamknąć czy poczekać na rozwój? Co jeśli nie jesteśmy gotowi zacząć nowego? Czy warto rzucać się na głęboką wodę? Wtedy należy zadać sobie pytanie czy jest nam z tym dobrze? Czy chcemy stać w miejscu, czy raczej ruszyć dalej? Jeżeli trwamy w tym rozdziale z przyzwyczajenia, z obawy przed kolejnym krokiem to jak najszybciej powinniśmy go zamknąć. Życie stoi otworem przed każdym z nas, a nasze życie to nasza księga. Nie warto marnować czasu, który pędzi i nie wraca. Nie bójmy się zmian.

Najlepsze książki to te, w których znajduje się ciekawa fabuła, więc do dzieła, twórz i żyj! 










Lubię czasem napisać coś głębszego od siebie, napiszcie czy takie posty Wam się podobają :-) 

Emilka

32 komentarze:

  1. Nam bardzo podobają się takie wpisy! Otwieraj się częściej kochana, bo Ci to super wychodzi! Masz racje nie powinniśmy bać się zmian! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie zawsze takie wpisy, bardzo "głębokie" ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! lifeandeverythingbyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie wpisy są świetne:) Można też lepiej poznać autora i jego przemyślenia:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze powiedziane, chociaż do takich rzeczy często podchodzę nieco ostrożnie. Bo tak, to prawda, że powinno tworzyć się nowe rozdziały w swoim życiu, takie, które będą dla nas coś łatwe. Ruszać przed siebie, łapać chwile, spełniać marzenia! Wszystko to tak pięknie brzmi, ale niestety rzeczywistość często jest nieco inna. Szczególnie teraz, w czasach, kiedy wszystko nastawione jest na zysk, każda najdrobniejsza rzecz wymaga od nas poświęcenia majątkowego. Ale na pewno jestem zdania, aby o to walczyć i jednak coś wynieść z życia :)

    Pozdrawiam,
    BOOK MOORNING

    PS: PRZYPOMINAM I ZACHĘCAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE U MNIE NA BLOGU, DO WYGRANIA JEDNA Z DWÓCH ŚWIETNYCH KSIĄŻEK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto też czasami spróbować zmienić coś w tym rozdziale, poprawić coś na lepsze. Może się okazać, że po korekcie wszystko będzie już dobrze ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię czytać takie wpisy, zwłaszcza gdy myślę podobnie. ;) i też powoli myślę o jakiś zmianach, tylko jeszcze nie potrafię dokładnie sprecyzować o co mi samej chodzi. ale myślę, że w Święta się ogarnę. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Można by było powiedzieć, że całe życie to wielka księga <3

    Zapraszam! U mnie na blogu konkurs, a do wygrania świetne zestawy kosmetyczne <3
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisalam sobie ten fragment o najlepszych ksiazkach! Uwielbiam takie posty bo zawsze mam chwile refleksji nad swoim zyciem i nad tym co mnie otacza! <3
    Ale masz piekny kolor oczu! *-*

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  9. Napisałaś to naprawdę fantastycznie. Trafia w punkt i składnia do naprawdę poważnych przemyśleń. Rozniosłaś mnie na łopatki, niejeden poeta pozazdrościłby Ci umiejętności! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobry post i trafne porównanie człowieka do książki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurczę nigdy bym nie pomyślała o takim porównaniu. Jednak jest jak najbardziej trafne.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię taką tematykę postów, ale dla mnie za krótko i za dużo pytań retorycznych ;) Ja w swoim życiu przeczytałam już trochę książek, wcielając się w rolę bohaterów i wydaje mi się, że nie zawsze mamy wpływ na to, co nas otacza.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post. Mam nadzieję, że będzie takich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie posty :) Nigdy nie porównywałam człowieka do książki ale w sumie masz racje. Nasze życie składa się z takich rozdziałów. Jedne są przyjemne inne nie.. U mnie przyszedł czas aby zakończyć niektóre sprawy i zostawić daleko za sobą.
    Obserwuję :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Problem w tym, że zmian bardzo się boimy. Boimy się, że nie wniosą do naszego życia nic dobrego, a wręcz przeciwnie.
    Pozdrawiam :)

    http://in-love-witch-dreams-margolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zawsze mówiłam, że życie to jakby przedstawienie, w którym gramy główną rolę i to od nas zależy jak pokierujemy scenariuszem ;)
    Pisz więcej takich postów, bo naprawdę coraz jak cię czytam znajduję cytaty godne zapisania :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie tak :) Ja bardzo lubię czytać tego typu posty, pisz dalej!

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się to porównanie życia człowieka do księgi.
    Lubię czytać takie posty, dają czasem powody do myślenia, a nie tylko oceniania.

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. You look great dear!

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. jedne są dłuższe, jedne krótsze, zazwyczaj jest tak, że te dobre ttwają krócej niestety.. Będę wpadać częściej :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z tym porównaniem :)
    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten cytat jest świetny i bardzo aktualny :)

    Dziękuję za komentarz! Zapraszam częściej ♥
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Spotykam się z porównaniem ludzkiego życia do książki nie pierwszy raz, lecz za każdym razem gdy widzę tę sentencję zgadzam się z nią. Sprawmy by nasze książki zapadły w pamięć przyszłych pokoleń!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. nie bojmy sie zmian! swietny wpis kochana! ;*


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ŚWIETNY BLOG, MEGA POST! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uważam, ze to jak pokierujemy naszym życiem zależy przede wszystkim od naszych predyspozycji. Sa ludzie którzy lubią monotonię, i są tacy, którym nie straszna żadna zmiana. Osobiście lubię zmiany - otoczenia, pracy, i wszytskich innych elementów mojego życia. Ot, taka moja natura - nie lubię stać w miejscu.
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe porównanie do książki :) Myślę, że tak jest. Ważne jest to, by naszą książkę, każdy chciał otworzyć i przeczytać :) To wbrew pozorom nie łatwe, w dobrą książkę trzeba włożyć wiele pracy ale na pewno warto nad nią popracować :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/12/systematycznosc.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie porównanie. Z tym postem skojarzył mi się pewien cytat: Człowiek nie rozpocznie nowego rozdziału, dopóki nie przestanie rozpamiętywać poprzedniego.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne wpisy, dodawaj je częściej kochana, bo świetnie Ci to idzie :D Lubię czytać takie głębokie notki ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)