czwartek, 22 grudnia 2016

Mój sposób na święta. | Rabble

Grudzień to zdecydowanie mój ulubiony miesiąc. Już podczas wakacji rozmyślałam o kolędach i zielonej choince. Jest on niezwykły pod wieloma względami. W powietrzu czuć ciepło, miłość i życzliwość. Wszyscy wokół robią prezenty i obdarowują nimi najbliższych sprawiając, że na ich twarzach pojawia się uśmiech. Świąteczne ozdoby, który wiszą nie tylko na ulicach miasta, ale także w witrynach sklepowych i naszych domach. Piosenki, które wprawiają nas w zachwyt. A Przede wszystkim klimat, który zmusza nas do zatrzymania, posłuchania i przeanalizowania własnego życia. Grudzień taki jest, pełen refleksji na temat naszego bycia. W pewien sposób zmusza nas do czynienia dobra. Myślę, że własnie za to go uwielbiam. Święta to magiczny czas, chwile spędzone z rodziną, spokój oraz ciepełko, które bije z naszych serc. Mnóstwo jedzenia, prezentów i życzliwych słów. I mimo, że w tym roku śnieg nas nie zaszczycił, nadal mogą być to super dni! Wystarczy się postarać i wyrzucić ze swojego szczęścia wszelkie problemy, smutki i nienawiść. Wystarczy chcieć. 
W święta jestem zwyczajnie szczęśliwa. 


A zatem jak ja przygotowuję się do świąt? Jaki jest sposób na spędzenie tych dni? Jak wygląda to u mnie?

Kartki, listy, pocztówki! Oczywiście, że na fejsie czy snapie będzie szybciej, ale tak jak wspominałam w poście WRITE LETTERS WITH ME. Mnóstwo radości sprawa znalezienie czegoś w skrzynce pocztowej! 

 Pakowanie prezentów! Czyli moja ulubiona czynność. Uwielbiam sprawiać ludziom radość, dawanie prezentów to cudowne zajęcie. Nie chodzi tu tylko o moich bliskich, ale także o tych, o których się zapomina w codziennej gonitwie- o potrzebujących. W te piękne dni nikt nie powinien być smutny! Pamiętajcie o tym!

Gorąca herbatka, kakao i kawa, czyli obowiązek każdego wieczora! 

Spędzanie wolnego czasu-kolorowanki, mega wciągające zajęcie!

 Pieczenie pierników! Jutro z rana się za to biorę, w końcu spróbuję własnoręcznych przysmaków! :D

Uroczy jest ten kaktus :D

 Jeśli chcecie kupić w ostatniej chwili prezent sobie lub bliskim to łapcie rabaty! : 

 Kody Rabatowe Douglas
 


Jest już czwartek a ja dopiero przyniosłam choinkę do domu, w następnym poście ją zobaczycie! 

A jak wygląda Wasz sposób na spędzenie świąt? 

Emilka.

31 komentarzy:

  1. Ale masz czaderski kubek ze świętym mikołajem :O

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  2. ten kubek jest super <3
    Pozdrawiam :d
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moj sposob na spedzanie swiat to cieszenie sie nimi. Staram spedzac sie je z przyjaciolmi i rodzina.
    moj blog❄

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam takiego kaktusika! :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam grudzień, to czas radości! Zmotywowałaś mnie do ozdobienia pokoju i ubrania choinki.
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo tak, też bardzo lubię grudzień szczególnie za to, że wtedy są święta i ten magiczny klimat :)
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kubeczek mnie zauroczył! Masz słodziutki uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także uwielbiam grudzień z tych samych powodów co ty <3
    U mnie przygotowania do świąt zaczynają się dopiero kilka dni przed Wigilią, haha.
    Czekam na więcej
    Byłoby mi bardzo miło jakbyś zaobserwowała <3
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą samą kolorowankę - uwielbiam <3 Pieczenie pierników to też fajna sprawa ! Cały rok się czeka na te 3 dni, które trzeba dobrze przeżyć, żeby były wspaniałe ! Wesołych Świąt!

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Choinkę ubierałam wczoraj. Moim ulubionym miesiącem również jest grudzień.
    Wesołych świąt
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Grudzień to cudowny miesiąc. Jest tak jakoś inaczej :) Moje przygotowania do świąt zawsze są odkładane na dwa dni przed. To wtedy ubieram choinkę, sprzątam i pomagam w gotowaniu :)
    Wesołych Świąt ! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. ahh też uwielbiam pakować preznety ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Atmosfera świąteczna jest najlepsza na świecie! Co do potrzebujących - co roku biorę udział w szkolnych akcjach typu 'świąteczna paczka'. Cudowne uczucie, kiedy możemy dobrowolnie kogoś uszczęśliwić. Jesteś mega śliczna. Wesołych Świąt! <3

    https://xatsukochan.blogspot.com/2016/12/5-ciekawostek-na-temat-japonii.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne są twoje zdjęcia :)
    Mam podobnego kaktusa, matko jak ja się cieszyłam, gdy go dostałam :D
    Ale denerwuje mnie to, że często niechcący go przewalam i robię wtedy bałagan, bo ziemia się wysypuje :P
    W tym roku robię sałatki i ciasta, pierniczki nigdy nie byly moją tradycją, raz je robiłam z bratem i miło wspominam wspólnie spędzony czas :)
    Fajny post! Obserwuję :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja najbardziej lubię dawać prezenty innym. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Również uwielbiam grudzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój sposób na spędzenie Swiąt, to przede wszystkim rozmowa z bliskimi, oglądanie filmów swiątecznych z siostrą i długasny, ale taki naprawdę długasny spacer! :) Masz rację, grudzień ma cos takiego w sobie, że skłania człowieka do refleksji ;) Wesołych Swiąt!
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku grudzień to magiczny okres! Wtedy wszystko jest takie piękne i aż chce się każdemu coś podarować!
    Piękny post <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny kubek <3
    Wesołych Świąt
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana! Chciałabym Ci życzyć wszystkiego najwspanialszego na święta - dużo zdrowia, szczęścia, uśmiechu, samych sukcesów i spełnienia marzeń! Mam nadzieję, że spędzisz te święta we wspaniałej, radosnej atmosferze w gronie najbliższych Ci osób!

    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  21. Proooosze, napisz mi skad masz kubaska, bo tak dlugo go szukalam! Post cudowny, te wszystkie rzeczy sprawiaja mi taka radosc ze az sam mi sie usmiech pojawia na twarzy. :) wesolych swiat i duzo sily na przyszly rok!
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie przepadam za grudniem, odliczam dni do wiosny i lata!
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wesołych Świąt <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana! Chciałabym Ci życzyć wszystkiego najwspanialszego na święta - dużo zdrowia, szczęścia, uśmiechu, samych sukcesów i spełnienia marzeń! Mam nadzieję, że spędzisz te święta we wspaniałej, radosnej atmosferze w gronie najbliższych Ci osób!

    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie napisane, widać, że sprawia ci to przyjemność.
    Życzę Ci szczęśliwego nowego roku oraz powodzenia w dalszym blogowaniu♥

    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  26. O widzę Doodle Fusion, chciałabym mieć tą kolorowankę :) Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku :D
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja wysyłam pocztówki cały czas! Z podróży, do znajomych mieszkających za granicą ale też do całkiem przypadkowych osób. Nie ma nic lepszego niż znalezienie w skrzynce kartki z odległego zakątka świata :)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny kubek! Również uwielbiam grudzień ponieważ mam w tedy urodziny! Bardzo ładnie wyglądasz. Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)