piątek, 6 stycznia 2017

Dzień dobry!

Dzień dobry! Chciałam Was powitać w 2017 roku! Życzę Wam by ten rok przyniósł wiele radości, uśmiechu i szczęścia. Byście realizowali swoje cele i nigdy nie brakło motywacji do działania. Nowy rok- nowa szansa, nowe życie, nowy rozdział, nowe wszystko. Tak to postrzegam właśnie, wszystko zaczynam od nowa. Myślę, że taki reset jest potrzebny każdemu z nas, a Nowy rok to idealna pora. Macie postanowienia noworoczne? Ja co roku mnóstwo skrobię na kartce papieru! Muszę się Wam przyznać,że w 2016 roku wykonałam tylko 4/18 postanowień, aż wstyd! Jednakże znalazłam przyczynę- mianowicie wypisałam typowe ogólniki, nie rozwinęłam swoich myśli i nie wskazałam sobie drogi. Teraz patrząc na swoje wcześniejsze błędy stworzyłam nową listę postanowień. Myślę, że tym razem mi się uda, zaczęłam już realizować je od 1 stycznia. Jestem zmotywowana i pełna zapału, tworzę swoje wspaniałe życie małymi kroczkami.









Jakie są Wasze postanowienia noworoczne? :) 
Trzymajcie się ciepło!

Emilka

35 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że wszystko się spełni ;) Pozdrawiam ♡♡
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki żeby wszystko się spełniło :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre zdjecia :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzonka w realizowaniu postanowień! Ładnie wyszłaś! :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w tym nowym roku! :)
    Ja tym razem postawiłam sobie kilka małych celów :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia. Ja nie mam żadnych postanowień noworocznych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zrezygnowałam z postanowień,, bo jak będę chciała coś zmienić to, to zrobię bez czekania na okazję :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Zapraszamy na Rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się torby z frędzlami. Fajna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tym roku mam jedno postanowienie, które nawet nie wiem jak dokładnie brzmi :-) po prostu chcą być szczęśliwa i lepszą niż w tamtym roku, realizować postawione sobie cele ;)
    Piękne zdjęcia, jak zwykle pozytywna energia!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia piękne :)
    Powodzenia w postanowieniach :)

    Pozdrowienia z bloga http://panidosiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w wypełnianiu tegorocznych postanowień :) Podoba mi się Twoja stylizacja! Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam postanowień bo wiem, że i tak bym ich nie zrealizowała. Powodzenia w realizacji Twoich :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia :D
    xoxoklaudia.blogspot.com
    Odwdzięczam się za obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia i wytrwałości w realizowaniu postanowień :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wpis! Mam nadzieję , że wszystkie twoje postanowienia się spełnią , powodzenia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam - http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wooooow, świetne zdjęcia!!!! <3 obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam kciuki za wytrwałość w postanowieniach :D Ja nie mam żadnych, w tym roku odpuściłam :D Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny Blog *.*
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne zdjęcia obserwujemy bloga :**
    Świetnie napisany post miło się czytało czekamy na więcej :))
    Zapraszamy kochana serdecznie do nas w wolnej chwili jesteśmy tu nowe niedawno założyliśmy bloga i będzie nam ogromnie miło jak skomentujesz i zaobserwujesz początki jak wiesz są trudne a dla nas opinia innych jest ważna :) Z góry pięknie dziękujemy i pozdrawiamy. :*
    http://fashion-lucky-life566.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Czas na zmiany jest zawsze,wystarczy chcieć. Dlatego też nie warto aż tak uzależniać swoich zmian od nowego roku. Choć na pewno jest to specjalna okazja. Biorąc pod uwagę jak wiele osób nie realizuję ani jednego swojego postanowienia to może Twoje 4 to nie "tylko" ale "aż". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia. Ja nie mam postanowień noworocznych. Zawsze wszystko zaczynam od teraz :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzymam kciuki, aby wszystkie zostały zrealizowane ♥
    Moje postanowienia opisałam na blogu
    klik♥

    OdpowiedzUsuń
  23. super zdjęcia! uwielbiam taki klimat zdjęc:)
    pozdrawiam cieplutko! i zapraszam również do mnie xx

    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2017/01/podsumowanie-roku2016.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna torebka. :) Bardzo takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję zapału i życzę powodzenia! :)


    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia w realizacji marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również chciałbym przeżyć ten rok lepiej niż poprzedni i Twój post na pewno mi w tym pomoże! Dziękuję. :3

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zdjęcia ;). Powodzenia.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. fajna torebka

    http://skucinskaemilia.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale ładnie wyglądasz! Zdjęcia niezwykle klimatyczne :) Ładny nowy wygląd bloga i nagłówek.

    Gorąco pozdrawiam > Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować wszystkie postanowienia!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Trzymam kciuki za postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)