czwartek, 26 stycznia 2017

Moje ulubione seriale.

Heeej! 
Pewnie wiecie lub nie trzy miesiące temu, trochę sobie nagrabiłam i skończyłam o kulach i w ortezie. Ponarzekałam, ale przyczyniło się to do poznania wielu wspaniałych rzeczy. Chciałabym powiedzieć, że więcej się uczyłam, ale niestety nie. Zaczęłam więcej czytać, z czego jestem mega dumna bo książki to życie, uwierzcie mi! Ile radości, łez i niesamowitych historii może zawierać kartka papieru! Ale nie o tym przyszłam dziś mówić. Każdy z nas ogląda czasem jakiś serial. W dzieciństwie na przykład oglądałam "Sos mi vida" czyli Jesteś moim życiem, do dzisiaj kręci mi się w oku łezka na widok Natalii Oreiro. A pierwszą rybkę nazwałam Martin, cóż. "Na dobre i na złe", "M jak miłość", "Pierwsza miłość", "Plebania", "Moda na sukces", "Świat według Bundych" czy "Niania Frania" to moje młode lata. W pewnym momencie przejadłam się polskimi serialami, oglądałam po 2-3 odcinki i koniec. Aż do "Singielki", śledziłam losy Elki i Tomasza. W sumie nie mogłam się nadziwić jak można zachwycać się zagranicznymi serialami z lektorem czy napisami. I wracając do początku-moja noga-nuda-seriale. I cieszę się z tego, szalenie mocno! Tak to się zaczęło


Skam

Zaczęłam go stosunkowo niedawno, a zakochałam się na maxa! Norwegię uwielbiałam od zawsze,ale to co się tam dzieje jest mistrzostwem! Dramat społeczny opowiadający o współczesnym życiu grona młodzieży z Hartvig Nissen skole w Oslo.Powstały trzy sezony z podziałem na serie, z których każda skupiła się na życiowych perypetiach norweskich licealistów: Evie i jej trudnej relacji z chłopakiem Jonasem, związku Noory z Williamem oraz Isaka z Evenem. Twórcy zadbali o wszystko - od dialogów po obsadę aktorską. Nauka, imprezy, przyjaźń i miłość. Skam opowiada o prawdziwych problemach młodych ludzi.







Gra o Tron

O tym serialu każdy słyszał! Jest genialny pod każdym względem, mimo, że często się gubię i nie łączę wątków! Dodatkowo występuje tam piękna Emilia Clarke. amerykański serial fantasy stworzony przez Davida Benioffa i D.B. Weissa. będący adaptacją sagi Pieśń lodu i ognia autorstwa amerykańskiego pisarza George’a R.R. Martina. Trudno mi napisać o czym jest "Gra o tron" musicie koniecznie sami zobaczyć! Mimo, że mnóstwo moich znajomych odradzało mi ten serial mówiąc- "To nie dla Ciebie Emi" to ja z zapartym tchem obejrzałam już 3 sezony!







Plotkara

Serial opowiada o bogatych nastolatkach z Nowego Jorku, których życie jest obserwowane i opisywane przez anonimową plotkarę na jej blogu. Pojawiają się wątki miłosne, zdrady, przyjaźnie i intrygi. W miedzy czasie bohaterowie próbują odkryć tożsamość Plotkary. Lekki, przyjemny serial!








The100

Tutaj przyznam się szczerze, że boję się oglądać ten serial sama! Także oglądanie go idzie mi mozolnie, mimo, że jest świetny!  Amerykański serial telewizyjny, dramat, sci-fi. 97 lat po wojnie nuklearnej ludzkość przebywa na Arce, która umieszczona jest w kosmosie. Kanclerz Arki (Isaiah Washington) wysyła na Ziemię kontyngent składający z setki młodych ludzi. Mają oni za zadanie sprawdzić czy warunki na Ziemi pozwalają na jej ponowne zamieszkanie. Po lądowaniu na Ziemi, młodzi ludzie rozpoczynają kolonizację planety, która wbrew pierwotnym założeniom nie tylko nadaje się do życia, lecz jest także zamieszkana przez innych ludzi spoza Arki.







Skins

Cudowny, pozytywny serial! We wakacje budziłam się o 6 rano, tylko dlatego, żeby obejrzeć kilka odcinków! Brytyjski serial opowiadający o życiu grupy nastolatków z Bristolu.Serial porusza wiele kontrowersyjnych kwestii, we wszystkie zaś zaangażowani są nastolatkowie. Bohaterowie wychowują się w dysfunkcyjnych rodzinach, piją alkohol, palą papierosy, idą do łóżka z niewłaściwymi osobami, przeklinają, nie potrafią odnaleźć siebie.









Te seriale zamierzam zobaczyć! :

Outlander


Orange is the new black




Sherlock




Mr. Robot









A wy co oglądacie? Jakie są Wasze ulubione seriale?

Emilka.



51 komentarzy:

  1. Dawno już nie oglądałam żadnego serialu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, zainteresowałaś mnie serialem "Skam" - obejrzę go, jeśli będę mieć czas :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych wszystkich, które wymieniłaś oglądałam tylko the 100, ale zaciekawił mnie skam. Tyle osób o nim mówi, że musze go oglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serial ''Skam'' wydaję się ciekawy, być może sobie obejrzę :) Moim ulubionym aktualnie jest ''American Horror Story''.
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Zadziwiające jest to, że ani jednego z tych seriali nie widziałam, chociaż większość kojarzę ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Skins to genialny serial! Parę lat temu spędziłam całe wakacje na oglądaniu kolejnych odcinków i uwielbiałam wszystkich bohaterów, szczególnie z pierwszej serii. Chyba pora zacząć oglądać jakiś serial :)
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że Skam dużo osób ogląda. Ja uwielbiam GoT i Sherlocka. Kiedyś obejrzałam Hannibala, Breaking Bad, Słodkie kłamstewka. Ogólnie dużo seriali oglądam, a wszystko zaczęło się od H2O haha..

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieśmiertelny serial "Friends" - mój ulubiony i zarazem jedyny, jaki oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. skam to chyba najlepszy serial ever !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Sherlocka polecam całym sercem! Trochę mało odcinków, ale jest co kochać <3
    SKAM albo Orange is new Black to mój plan na ferie. Oglądnę i również myślę, że będę się zachwycać :)
    Zaczytanego!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie na blogu też pojawiła się notka o serialach takżezalraszam , może jeszcze któryś z nich przykuje twoją uwagę .
    https://patrycja-jozwiak.blogspot.com/2017/01/moje-uzaleznienia.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam jakiś chyba seriali na których odcinki tak bardzo czekam. Lubię obejrzeć sobie w telewizji ,,Rodzinkę.pl'' i ,,Miodowe lata''. Najbardziej mnie rozśmieszają. A o ,,The 100'' słyszę już 3 raz w ciągu ostatnich 2 dni. Chyba jestem na niego skazana ;D tym bardziej, że przypomina mi troszkę książkę, którą właśnie czytam ;)
    Obserwuję
    Zapraszam na mojego bloga
    Mój blog\
    Pozdrawiam
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadnego z tych seriali nie oglądałam ale od dawna chce zobaczyć "The 100". Może w końcu się zabiorę :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę się zabrać za Sherlock'a bo wszyscy znajomi go zachwalają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny Blog *.*
    Masz Talent <3!
    Co powiesz na wspólna obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie zacznę oglądać Skam oraz Sherlock'a.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niefortunna seria zdarzeń - serial powstał na podstawie serii książek "Seria Niefortunnych Zdarzeń". Opowiada on historię rodzeństwa, Violetty, Klausa oraz Słoneczka, których rodzice zginęli w pożarze, a oni trafiają pod opiekę Hrabiego Olafa. Brzmi przerażająco ale jest naprawde świetny (i wcale nie taki straszny)! Polecam serdecznie .
    PhiloCaro
    Zapraszam też do mnie! www.philocaro.com

    OdpowiedzUsuń
  19. the 100 to cudowny serial♥ wszystkie 3 sezony obejrzałam w 3-4 dniu także rekord wśród moich znajomych który tez go uwielbiają. Skam dopiero zaczynam oglądać. A mim ukochnym od chyba 3-4 lat to Faking it polecam ci. Nowy sezon the 100 za 4 dni. Boże jak ja się jaram ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham Skam :) Ale plotkarę i Skins chyba zacznę też oglądać, wydają się ciekawe :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  21. super seriale wybrałaś <3 akurat większość moich ulubionych :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post, ja uwielbiam grę o tron <3 Właśnie zamierzam zacząć oglądać SKAM bo coraz więcej osób mi go poleca ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam większość z tych seriali właśnie zaczęłam oglądać SKAM i nieźle się zapowiada :)
    pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz widzę niektóre seriale, zaciekawiłaś mnie i z chęcią w wolnej chwili pooglądać coś.
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Szerze mówiąc żadnego z tych serialii nie widziała chociaz o niektórych z nich sporo się słyszy. Ale chyba mnie przekonałaś żeby w koncu zabrać sie za plotkarę bo zawsze miałam taki zamiar ;)

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiele z nich widziałam. Właśnie jestem w trakcie oglądania plotkary. Gry o tron liznęłam chyba do trzeciego sezonu. O skinsach słyszałam od koleżanki z technikum - zachwalała. Polecam też Jessica Jones:)

    OdpowiedzUsuń
  27. The Oragne is new black jest super, polecam!! :)

    www.kobieca-strefa.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. dwa tygodnie temu zaczęłam oglądać SKAM i obejrzałam wszystko w 4 dni XD
    http://aleksandralucystein.blogspot.com/2017/01/a.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie oglądałam żadnego z tych seriali, ale sporo dobrego słyszałam o SKAM :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Żadnego z tych seriali niestety nie oglądałam, ale zaczęły mi się ferie to może zacznę :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, na pewno będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  32. żadnego z powyższych nie oglądam :) W sumie - nawet nie mam czasu na seriale ;P

    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś nowego na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oo tak! Musisz obejrzeć Outlander- to życie! Skam💓💓 Gry o Tron obejrzałam 2 niecałe sezony. Zdecydowanie muszę do niej wrócić. Nigdy się nie spodziewałam, że tak się wkręcę w seriale. 😄 Zostanę tu na dłużej i obserwuję.
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  34. ja niestety jakoś nie mogę znaleźć czasu na seriale :c

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja oglądałam jedynie z tego zestawienia Grę o tron :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Własnie jestem na 4 sezonie plotkary, uwielbiam ten serial! Następny, który mam zamiar obejrzeć to skam, bo dużo osób go poleca ^^ Ja strasznie polecam serial "Pamiętniki Carrie" <3 Genialny blog ;*
    Może wspólna obserwacja? Zacznij i daj znać na 100% się odwdzięczę! :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana, super seriale! Szkoda, że my nie mamy czasu na ich oglądanie :/ SKAM kojarzymy i znajome mówiły, że bardzo fajnie się ogląda ^^ Super wpis! Takie lubimy. Dziubas :^

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny post, oglądałam plotkarę trochę ale potem już przestałam oglądać...Hmm, nie wiem, a i SKAM to oglądała moja siostra i mi powiedziała że jest ten serial bobowy. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  39. właśnie miałam zabrać się do oglądania skins, już kilka osób mi go poleca :)
    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
  40. SKAM mnie zainteresował. :) Lubię Orange is the new black. Polecam Ci Black Mirror i Breaking Bad. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Skins zaczynałam oglądać chyba trzy razy :D może powinnam spróbować czwarty ^^ Kocham SKAM, Teen wolf, Shadowhunters, Pamiętniki wampirów, plotkarę i wiele innych < Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Orange is the new black jest super! Fakt, że kontrowersyjny i wulgarny ale porusza ciekawe problemy na tle psychologicznym i socjologicznym.

    zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. Na razie oglądam tylko Doctora Who ale niedługo (po egzaminach) zabieram się za Sherlocka :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)