sobota, 21 stycznia 2017

My week. #photos

Hej! Nauczyciele nas chyba nie lubią, przed feriami zamiast zluzować oni zadają jeszcze więcej! Tak więc uczę się (a przynajmniej próbuję) ale już za pare dni sobie odpocznę. Totalnie nie mam planów na nadchodzące ferie, ale coś czuję, że będą świetne. W każdym bądź razie dołożę wszelkich starań, żeby właśnie takie były. Muszę się Wam czymś pochwalić!
Przeczytałam już sześć książek w tym roku, a dziś rano zaczęłam siódmą- "Promyczek" Kim Holden. Wszyscy ją tak bardzo zachwalają, muszę zobaczyć czy rzeczywiście jest taka super:D
Tak więc zapraszam :
Mój instagram- KLIK 
Snap: navijyy


























Jeśli macie jakieś pytania- to chętnie na nie odpowiem! Buziaki! 


Emilka



43 komentarze:

  1. Oj tak "Promyczek" jest fantastyczną książką, recenzowałam ją u siebie na blogu, to jedna z moich ulubionych powieści. Życzę Ci miłych ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 6 książek? Dużo :) Mi się udało przeczytać trzy a teraz szukam kolejnej :D
    Już teraz życzę udanych ferii! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! Pozdrawiam i miłych ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie mega post bardzo przyjemnie mi się przeglądało posta <3
    Jaki słodki kotek wygląda trochę jak mój Lakuś :D Miałam sobie ostatnio kupić tą książkę ,,Biuro przesyłek nieodebranych,,
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłych i udanych ferii ♡♡♡
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zwierzaczek ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałych ferii! Zazdroszczę Ci,że znajdujesz czas na czytanie książek, mi niestety cały czas go brakuje przez to,że nie mam ani jednego wolnego dnia w ciągu tygodnia. Piękne zdjęcia! Polecasz Hygge? Jakie jeszcze książki przeczytałaś?
    www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na szczęście ferie mam już tydzień.
    Pozdrawiam i obserwuję od dawna :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kot, kot, kot, kot! Jest taki uroczy! Bardzo fajnie przeglądało się ten wpis, ale to nie tylko przez kota! Bez obaw :)
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz cudownego kotka. Kocyk z Pepco? Pytam, bo ja mam siwy w białe gwiazdki....Jeżeli masz ochotę to zapraszam na rozdanie na moim blogu.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia i przeuroczy kotek ! Naprawdę cieszę się, kiedy widzę, że coraz więcej osób czyta w sporych ilościach, literatura rozwija. Bardzo podoba mi się Twoje podejście o dołożeniu wszelkich starań, by ferie były najlepszymi :) A z dręczeniem przez nauczycieli, to nie tylko Ty masz tak, ponieważ mnie ewidentnie nienawidzą i chcą zniszczyć mi ten tydzień.
    Naprawdę świetny post i cały blog, jest estetyczny i przejrzysty - uwielbiam takie ! :)
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooooo śliczne i słodkie! Czy masz też może takiego pięknego instagram a? Jak tak, to proszę podaj😊

    OdpowiedzUsuń
  13. A moje postanowienie to przynajmniej jedna książka w miesiącu :o Nieźle!
    ---> http://blooggoodmoorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie miałam tak z nauczycielami, sami byli już tym wszystkim zmęczeni i odpuszczali nam wiele rzeczy ;)
    Ja również dużo czytam i nie mam zamiaru przestać, ksiązki są cudowne, a o tej jeszcze nie słyszałam. Jak podobało Ci się Hygge? Ja mam tę drugą wersję i zastanawiam się czy zakupić, tą którą masz Ty ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju jakie cudne zdjęcia, bardzo miło mi się je przeglądało! :D Udanych ferii życzę <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję przeczytania tylu książek! Ja ferie mam jako ostatnia, więc muszę trochę poczekać :) Super zdjęcia.
    all-of-madi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie ferie też niedługo! Dokładnie za tydzień. Pragnę tego odpoczynku strasznie mocno.
    Zazdroszczę Ci, że masz czas na książki. Ja niestety każdą chwilę poświęcam lekcjom i czasem spaniu oraz blogu :D

    Obserwuję i pozdrawiam :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam czytać, również zaczęły mi się ferie i korzystam z nich w każdy możliwy sposób :)
    Pozdrawiam cieplutko
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny post! Cudne zdjęcia - gdy są wykonane z pomysłem, uwielbiam ich mnogą ilość w postach :)
    Lubię czytać, po "Promyczek" być może sięgnę, nazwa intrygująca :)

    Kochana MEGA! :)

    Zapraszam Cię również do mnie:
    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że tyle czytasz! Ja niestety zupełnie nie mam czasu - klasa maturalna pochłania go mnóstwo ;/

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczy kotek ^^
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zdjęcia i śliczny kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia. Organizuje konkurs- zapraszam serdecznie do mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiziuch jest boski! 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia! Życzę udanych ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę ferii, nasze województwo ma jako ostatnie wiec jeszcze muszę poczekać dwa tygodnie :D
    Udanego wolnego, fajne zdjęcia. :>

    http://czarnaklittle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Sam też nie daje rady w szkole. Mnóstwo popraw i walki o lepsze oceny. Mam nadzieję ze wszystko się uda i wkrocze w ferie w dobrym nastroju. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo spodobały mi się zdjęcia z kubkami, bo wszystko tak ładnie się ze sobą komponuje! Mi czytanie książek idzie trochę słabiej, ale od 3 tygodni przeczytałam 3 i jestem z siebie mega dumna :D
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. kotek i książki. Ładne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne zdjęcia. Moje ferie niestety dobiegają końca, a myśl że przede mną matura mnie dobija, ale oby było dobrze! Pozdrawiam! ;)
    kklaudix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. mi czytanie ksiazek idzie dosc slabo, ale za Ciebie trzymam kciuki :D

    pozdrawiam

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny kot. Obserwuje z przyjemnością. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejku, już 6 książek! Ja nie przeczytałam żadnej, zmotywowałaś mnie by wreszcie chwycić po jakąś książkę :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow już 6? Też się muszę zabrać w końcu za czytanie!!! :) Super kotek <3

    OdpowiedzUsuń
  35. ferie najlepsze są na spontanie :)

    jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację to zacznij i daj znać u mnie abym mogła się odwdzięczyć. ♥
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne foto :) Łał już 6 książek powodzenia z 7 i udanych ferii!
    http://jednawielkaniewiadoa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow . 6 książek w ciągu niepełnego miesiąca to niezły wynik. Gratuluję zapału i oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne zdjęcia! zwłaszcza te z kotem. Uwielbiam koty. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)