sobota, 14 stycznia 2017

Podróże. || Tumblr

Hej! 
Wiele razy już mówiłam jak bardzo uwielbiam Tumblr'a! Codziennie znajduję tam mnóstwo inspiracji i motywacji do mojego życia. Z każdej dziedziny znajdziemy coś dla siebie.
Dzisiaj postawiłam na podróże. Kto nie chciałby rzucić szkoły i znaleźć się w tych pięknych miejscach? W każdym z nas tkwi chęć odkrywania nowych rzeczy, miejsc i ludzi. Lubimy podejmować nowe wyzwania. Podróże to nie tylko zwiedzanie starych zabytków i oglądanie pięknych krajobrazów, ale także nauka, która z  tego płynie i przede wszystkim doświadczenie. To co nieznane najbardziej nas przyciąga, głód przeżyć i ciekawość. Przede wszystkim wyruszając poznajemy samych siebie.


































Tutaj mnie znajdziecie: TUMBLR, INSTAGRAM

Lubicie podróżować? :)

Emilka

35 komentarzy:

  1. Uwielbiam podróżować ♡ zdjęcia świetne ;) Pozdrawiam ♡♡

    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia. Kocham podróżować, ale niestety nie zawsze jest na to czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej no, chcę gdzieś jechać! Też przeglądam nałogowo Tumblr. Wielkie źródło inspiracji <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham podróżować. Póki co zwiedziłam trochę Europy oraz USA <3. W tym roku mam nadzieje, że mój dorobek podróżniczy się powiększy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia robią wrażenie. Uwielbiam podróżować i mam mnóstwo miejsc, które chciałabym odwiedzić. Marzenia są w końcu po to by je spełniać :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Super inspiracje! Bardzo podobają nam się takie krajobrazy ^.^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham podróżować, super mixy ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam podróżować! Zdjęcia są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham podróże <3 Na 2017 mam całą listę ^^


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne inspiracje ! O chciałoby się rzucić na chwilę to wszystko i wyjechać chociaż na tydzień i coś zobaczyć ♥

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda na Tumblr zdjęcia są przecudowne ;) Sama często przeglądam tą stronę i się inspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WoW :) Super zdjęcia :) Marzy mi się taka podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam podróżować ale niestety nie robię tego często ze względu na pracę :( Teraz chce to w jakimś stopniu zmienić. Zobaczymy jak to będzie :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspiracje :)
    Uwielbiam podróżować.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są takie zestawienia - prosze o więcej :D

    https://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Podróże to moja największa pasja, uwielbiam!
    Świetne inspiracje <3

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam spedzac czas na tumblr, wybralas swietne zdjecia <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie spędzam czasu na tumblr bo uważam to w jednej części za stratę czasu jeśli potrzebuje inspiracji często kieruję się pintrestem bardziej niż tumbrl :)
    kanatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. moim marzeniem jest podroz dookola swiata :<
    http://www.blog017.blogspot.com
    nowy post o rysowaniu i nie tylko! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Inspiracje <3 Zdecydowanie podróże to cuuudowna rzecz! Świetnie dobrałaś do siebie wszystkie zdjęcia. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bardzo lubię podróżować, bo dzięki temu mogę poznawać Nowe miejsca i ludzi;) bardzo ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bardzo lubię podróżować, bo dzięki temu mogę poznawać Nowe miejsca i ludzi;) bardzo ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega inspirujący post tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Awesome inspirations :D thanks for sharing dear
    Great blog! I'm following you, follow back?
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  25. cudne zdjęcia, kocham takie posty :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. W sumie to nie podróżuję dużo, byłam kilka razy w różnych miejscach i na różnych wycieczkach :) pokochałam to i bardzo bym chciała dalej jeździć i dalej zwiedzać :) mam wiele planów i wiele marzeń, gdzie chciałabym dotrzeć. Sama bardzo inspiruję się tumblerem :) Kochana, muszę ci coś powiedziec. Miałam wysłać do Ciebie list i myślałam że to zrobiłam. Przekazałam list kuzynowi by go wysłał, bo pracowałam i nie miałam kiedy podejść na pocztę. Niestety roztrzepaniec zgubił gdzieś kopertę więc muszę list i prezent naszykować na nowo. I tu moje pytanie, czy poczekasz jeszcze chwilę na prezencik? :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne są.
    Kocham podróże i to coś dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Aż mnie ssie w środku, bo chciałabym pojechać w góry, albo wybrać się nad jakieś jezioro w środku lasu! Ah, uwielbiam podróże, bardzo!

    Pozdrowionka!
    kiedyś blackeley, teraz OBSERWATORIUM GWIAZD

    OdpowiedzUsuń
  29. też kocham podróżować :) super inspiracje!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mvgdalena - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja szukam dużo inspiracji na Pintereście, ale ostatnio wróciłam na Tumblr i jest super!
    Piękne zdjęcia znalazłaś <3

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne inspirujące zdjęcia. Ze względu na szkołę mogę pozwolić sobie na podróżowanie w lipcu oraz sierpniu. Bardzo chciałabym zwiedzić Chorwację. Wcześniej czy później na pewno tam będę.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Moje klimaty <3 cudownie

    http://suchypionb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)