sobota, 25 lutego 2017

cool February

Dzień dobry! Chciałam Wam napisać, że czuć w powietrzu wiosnę, ale niestety przed chwilą spadł śnieg. Także można powiedzieć, że zima wciąż trwa. Mimo, że uwielbiam jak wszystko budzi się do życia; zwierzęta, rośliny i ludzie, to zima też jest cudowna, szczególnie ten śnieg za oknem ♥
Luty to mój ulubiony miesiąc, nie tylko ze względu na moje urodziny, które przypadają dokładnie za 3 dni, ale także za całą atmosferę. Walentynki, tłusty czwartek i śnieg! Ostatnio pączka w całości zjadłam ponad rok temu, więc ten dzień był wspaniały pod każdym względem! :D
Jedyne co mogę sobie zarzucić, to to że nie odwiedziłam, żadnego fajnego miasta, a muszę przyznać, że bardzo tęsknie za ciapągiem i wszystkim co z tym związane! Mam nadzieję, że w marcu uda mi się zrealizować to co sobie założyłam!
























A Wy lubicie luty? :)
Emilka

18 komentarzy:

  1. Całe szczęście, że u mnie śnieg nie spadł. Mam go dość. Ale muszę przyznać, że dzisiaj to zimno strasznie :c
    Ja za lutym nie przepadam. Zimno, ciapa na dworze :/ Czekam na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kotek :) Fajny jest ten filtr króliczka na snapie :)
    Dobry mix!

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie dziś znowu spadł śnieg :/ Miałam nadzieję, że to już koniec zimy, a jednak nie :( Chociaż zima też ma swoje plusy :)

    In love witch dreams --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki kotek <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie już czuć wiosnę i ją widać :D Już teraz życzę Ci wszystkiego najlepszego! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero skończyły się ferie a ja zamiast wiosny czuje jak by było lato :)
    Śliczny blog, przy okazji zapraszam do siebie
    big-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie dziś to dopiero było pięknie wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam śnieg ale tylko w grudniu. Jest magiczny, piękny... ale na dłuższą metę bardzo mnie męczy, bo kocham ciepełko. Wiosnę czuć w powietrzu, w słońcu i w zapachu co mnie zachwyca bo bardzo sie cieszę że przyszła! Piękne zdjęcia ! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! :D Z niecierpliwością czekam na wiosnę. Zdjęcia cudowne <3
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście wolę wiosnę i z niecierpliwością na nią czekam ☺️

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju jakie cudne zdjecia i przy okazji wszystkiego najlepszego <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna kicia :) Spóźnione życzenia urodzinowe !!!!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)