piątek, 10 lutego 2017

Ferie || kawa,plotkara i śnieg.

Cześć! Z bólem serca oznajmiam, że moje ferie dobiegają końca. Gdzie uciekł mi ten wolny czas? Jestem załamana. Znowu zacznie się nauka biologii, słówka z angielskiego i wesele z polskiego. Dodatkowo akurat na koniec się przeziębiłam, a już myślałam, że mnie to ominie. Kończąc moje narzekanie, zostały mi jeszcze 3 dni, muszę to wykorzystać! Dwa tygodnie wolnego, sprawiły, że rzeczywiście odpoczęłam i jestem pełna sił (może nie do nauki, ale zawsze!) Nadrobiłam odcinki plotkary i innych serialów, o których możecie poczytać w tym poście -> moje ulubione seriale. Styczeń zakończyłam z 8 przeczytanymi książkami na koncie! Wolnymi krokami zbliża się do nas wiosna, więc przygotowuję pokój na małe zmiany!
















































Jeśli chcecie wiedzieć co u mnie na bieżąco to zapraszam do mnie: 


A Wam jak minęły ferie? 

Emi

34 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, moje ferie też sięniestety już kończą :(
    Zapraszam - navney.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ferie również właśnie się kończą i nie mogę w to uwierzyć. Myśl, że w poniedziałek szkoła mnie naprawdę przeraża. Pozdrawiam, nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzięki szybko zdanej sesji mam całe 3 tygodnie ferii, ale ten czas tak szybko został, że zostało już tylko 10 dni. Najgorsze, kiedy w wolnym czasie wskazówki zasuwają w szaleńczym tempie i na wiele rzeczy brakuje czasu. Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie na nową recenzję,
    BOOK MOORNING

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham plotkare !! Ja dopiero zaczynam tydzień wolnego po sesji! Wierz mi słówka z angielskiego czy Wesele dla mnie teraz okazują sie przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh masz ferie super! Ja już miałam na początku stycznia ;)
    Świetne zdjęcia <3 Buziak ;*!
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam ferie 2 tygodnie temu i też mi szybko minęły. Pozdrawiam ♡♡
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne wspomnienia w postaci zdjęć, ja zawsze wszystko uwieczniam na zdjęciach :) Ja ferie zaczęłam dziś i niezmiernie się z nich cieszę.
    Diamentowe myśli - klik - zapraszam nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też szybko minęły ferie. Już pierwszy tydzień szkoły za miną. Cieszę się, że dobrze wykorzystałaś ten wolny czas.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia. Moje ferie również dobiegają końca :( Pozdrawiam i zapraszam do mnie, a może akurat coś ci się spodoba i zostaniesz na dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia. :) Oj tak, ja też nie lubiłam Wesela.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ferie liczę od początku sesji więc teraz można powiedzieć, że jestem coraz bliżej końca :O
    Ale nie martw się niedługo święta i znów wolne :P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje ferie skończą się dopiero za tydzień. A z drugiej strony co to za ferie, gdzie trzeba się cały czas uczyć na egzaminy :(
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę udanego powrotu do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. o a ja będe szukał dobrych seriali ^^
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje ferii już dawno się skończyły w pewnym sensie to dobrze, bo tak się rozleniwiłam że szok!
    Super post!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety nie mam ferii, chodź teraz jestem na l4 przez tydzień to też odpoczywam :) sama zachorowałam, więc jestem całym sercem z tobą. Trzymajmy się razem- nie damy się pokonać chorobie. Cudowne zdjęcia! Kupiłam dokładnie tą samą czekoladę w biedronce i mam zamiar podarować ją ukochanemu (oczywiście nie tylko to) ale uważam że design tych czekolad jest cudowny! podobała mi się jeszcze tab z misiem i ta w kształcie koperty :) chyba kupię je dla samej siebie.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi też ferie minęły niczym mrugnięcie oka. Wow 8 książek to naprawdę imponujący wynik! :D
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja własnie ferie zaczelam! :)
    Kocham ta czekolade hehe❤❤❤❤❤❤❤❤
    Milo mi sie czytalo i ogladalo zdjęcia
    Pozdrawiam DARRISKA

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojejku, myślałam że mi ukradlaś kota! Mam identycznego rudego dupka! Poza tym jesteście couple goal, taka śliczna para. Mi niestety ferie już dawno sie skończyły :c

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi też się już kończą ferie i niesamowicie bardzo nad tym ubolewam :(
    Świetny post i super zdjęcia!

    http://nicolenicky01.blogspot.com/2017/02/polskie-instagramy-sa-niedocenione.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ważne, że odpoczęłaś. Mnie niestety od tego roku ferie już nie obowiązują więc jedynie muszę czekać na urlop wakacyjny ^^
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie ferie dopiero się zaczęły, ale nie liczę na odpoczynek, za dużo rzeczy jest do zrobienia.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jeszcze mam tydzień wolnego. Dobrze, że udało Ci się odpocząć w ferie. Życzę zdrowia :)
    http://modaialex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Najważniejsze, że wypoczełaś! :)
    http://voguerois.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje ferie już 2 tygodnie temu sie skończyły :/

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie zdjęcia, uroczy kocur! Mi się skończyły 2 tygodnie temu :C A co do plotkary to skończyłam w wakacje i mega ale tęskni mi się za Chuckiem
    pozdrawiam ;) mvgdalena - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zdjęcia. Też niestety jutro wstaję z budzikiem i lecę do szkoły. Książki przeczytane, a lektura w lesie. Z nauką zresztą podobnie. :(

    Pozdrawiam!
    Annes

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja zawsze ferie wykorzystywałam na seriale, filmy i książki, ale teraz jak już skończyłam szkołę to wszystko rządzi się innymi prawami, z czego trochę się cieszę, choć ma to też swoje minusy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. JESTEŚ BARDZO ALE TO BARDZO ŁADNĄ DZIEWCZYNĄ *.*
    Ferie u mnie już dawno si,ę skończyły :(
    Zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja ferie zaczynałam jako jedna z pierwszych i też nie mam pojęcia, jak to się stało, że już dawno się skończyły ;) Chyba muszę trochę nadrobić straconego czasu oglądając seriale - może też wezmę się za Plotkarę? Albo lepiej skorzystam z twojego posta i zaczerpnę inspiracji :)
    Narobiłas mi smaka na kawę! ;)
    Pozdrawiam!

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam jeszcze ferie (dzięki Bogu), ale niewiele jest czasu na odpoczynek. Śliczne zdjęcia. :*

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  34. Oo tak moje ferie też były przepełnione serialami <3 Cudowne zdjęcia!
    Co powiesz na wspólna obserwację? :))
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)