sobota, 4 lutego 2017

Miłość - siła, która rozkrusza lodowce. |Rabble

Czym jest miłość? Co to jest? Czy to rzecz, którą możemy chwycić jeśli tylko mamy ochotę? Czy to miejsce, do którego możemy pójść? A może to ciepła kawa o poranku, albo nowa książka na półce? Jaka jest definicja miłości? Myślę, że przede wszystkim jest to bliskość drugiej osoby. I nie chodzi mi tutaj o wielkie czyny, tylko o samą obecność, blisko mnie. Jest to uczucie oparte na zaufaniu, przyjaźni i szczerości. Miłość to relacja ludzi, którzy są wstanie zrobić dla siebie bardzo wiele, czasem nawet poświęcić swoje dobro. A najlepsze w tym wszystkim jest to, że jeśli kochamy to zmieniamy się na lepsze. Świadomie zapraszamy drugą osobę do swojego serca, otwierając przed nią całego siebie.






Każdy z nas na słowo "miłość" reaguje inaczej, każdy z nas widzi coś innego. A jednak, znaczy to samo.


Ale czy miłość jest zarezerwowana tylko dla drugiej połówki? A co z miłością do mamy, taty czy rodzeństwa? Czy to nie miłość? Uczucie to ma wiele rozgałęzień i to mnie najbardziej fascynuje. W rzeczywistości to właśnie rodzice nauczyli nas kochać, pokazali jak postępować i jak być dobrym, kochającym człowiekiem. 


A przyjaciele? Czy to nie miłość? Czy nie kochamy ich? Jest to inny rodzaj miłości, inne uczucie. Przyjaciele są przy nas w każdym momencie, pilnują nas i często przywracają do rzeczywistości. Jest to osoba, przy której możesz być w 100% sobą, rozmawiać z nią na szalone tematy oraz robić rzeczy, które nie śniły się nikomu! Kim jest przyjaciel? Osobą, która Cię wysłucha, pomoże i wyzwie, kiedy będzie trzeba. Kocha Cię z całego serca i pragnie by życie było dla Ciebie łatwe.



(akurat zdjęć z przyjaciółmi mam miliony, więc to są tylko przykładowe ♥)

Możecie się śmiać, ale kocham tego malucha całym swoim serduchem. I jest to miłość dziwna bo sama nie wiem czy kocham go jak matka, siostra czy opiekunka, ale go kocham! Nie wyobrażam sobie życia bez tego biegającego promyczka.



Książki o miłości: 

Książka, którą pochłonęłam w drodze nad morze. Historia Emmy i Dextera jest wspaniała! Cały czas zastanawiam się dlaczego ta książka nie zyskała popularności :(

Przyznaję bez bicia- płakałam jak bóbr! Po paru dniach mogę Wam śmiało powiedzieć, że ta książka zostaje w głowie na długo oraz strasznie inspiruje :) 

A na koniec baaaaaaardzo popularna książka! Na okładce moja Emilia Clarke i Sam Claflin ♥
Film jest równie poruszający! 


cytaty:

"Miłość nie polega na wzajemnym wpatrywaniu się w siebie, ale wspólnym patrzeniu w tym samym kierunku."


"W arytmetyce miłości jeden i jeden to wszystko, zaś dwa minus jeden to nic"



"Przyjdź! Wszędzie tam, gdzie Cie nie ma jest mi Ciebie za dużo." 


"-Kocham Cię- wymruczał w moje włosy. -Jestem teraz szczęśliwszy niż kiedykolwiek wcześniej."



„– A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? –spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę. – Co wtedy?

– Nic wielkiego. – zapewnił go Puchatek. – Posiedzę tu sobie i na Ciebie poczekam. Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika”.



Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa- jeżeli chcesz je gdzieś umieścić powiadom mnie o tym! :) 

Łapcie kody rabatowe!
Kody Rabatowe Douglas
Kody Rabatowe Sephora
Kody Rabatowe Avon


A dla Ciebie czym jest miłość? :)

Emi.

32 komentarze:

  1. Świetny post. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy odbiera to indywidualnie i dla mnie np. o miłości można mówić wtedy, kiedy szczęście drugiej osoby stoi dla nas na pierwszym miejscu ;) Super post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Post jest fantastyczny. Masz lekkość pisania, miło czyta się twoje słuszne zresztą spostrzeżenia na temat miłości. Promyczek to jedna z moich ulubionych książek, uwielbiam ją. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie miłość jest czymś, bez czego nie da się żyć!
    W końcu to właśnie miłością obdarzam najbliższe mi osoby :)
    Bardzo fajny post!

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłość jest piękna . Trzeba ją pielegnawac :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia oraz bardzo fajny post :)
    Miłość dla mnie to obecność drugiej osoby przy mnie, gdy jest bardzo źle

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny tytuł i rewelacyjne przedstawienie "Typów" miłości :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne te zdjęcia ;) Wydaje mi się, że cokolwiek nas spotka w życiu i nawet jeśli zbłądzimy i popełnimy wiele błędów to te osoby, które nas kochają nadal będą to robić pomimo naszych wad.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej cudowny post, piekne słowa i zdjęcia! :) <3 też mam chłopaka, którego kocham całym sercem i nie wyobrażam sobie życia bez niego, bo jest częścią mnie :) również orpócz miłości do rodziców, rodzeństwa, dziadków jest w moim przypadku też miłość do zwierzą. Mam małą świnke morską, któą bardzo kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Różnie to bywa. Myślę ,że miłość może być również toksyczna i zmieniać na gorsze, jeśli chodzi o miłość partnerką

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny post, widziałam film "Zanim się pojawiłeś" naprawdę wzruszający. thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłość to po prostu bliskość drugiej osoby... :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post, super zdjęcia:)Poczekaj aż przyjdą dzieci to dopiero czysta miłość, ja nigdy nie czułam czegoś takiego jak do swojego syna:)
    Czytałam "Za nim się pojawiłeś" jakoś nie porwała mnie ta książka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak pięknie napisane! A zdjęcia takie urocze <3
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłość jest ważna, daje dużo szczęścia :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny post miło się czyta ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny post :) W zasadzie myślę, że na temat miłości każdy wypowiada się inaczej, bo każdy definiuje ją na swój własny sposób. Dla mnie jest to najpiękniejsze uczucie, dzięki któremu czuję się bezpieczna i nie jestem samotna :) Rewelacyjne zdjęcia, włożyłaś wiele pracy w ten post mam nadzieję że wygrasz!
    Cieszę się że list w końcu doszedł :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten post jest genialny! Uwielbiam czytać Twoje przemyślenia! "Zanim się pojawiłeś" oglądałem film, był całkiem wporzo. Masz uroczego kota^^
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trafiłam na Twojego bloga przypadkowo i jestem mile zaskoczona. Piszesz bardzo dojrzale! Czekam na kolejne takie posty. Co do "Promyczka" to jestem w trakcie czytania,"a jeden dzień" pochłonęłam w jedną noc :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłość to przede wszystkim dopasowanie dwojga osób do siebie i to wcale nie na podstawie idealnie dobranych charakterów. To umiejętność spędzania czasu razem i wspólne budowanie szczęścia. To jest wtedy, gdy dwoje ludzi spędza z sobą wszystkie godziny, a mimo to nie ma siebie dosyć. To wspólne pasje.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo motywujący post! Fajnie, że pokazałaś książki (czytałem tylko "Zanim się pojawiłeś") i cytaty. Przyjemnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie napisane, milo sie to czytało, fajnie że dodałaś zdjecia, ksiażki i cytaty swietne urozmaicenie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow świetny post! Pięknie o tym wszystkim napisałaś i zgadzam się z każdym słowem :) A cytaty i zdjęcia super!
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Miłości ma wiele twarzy i każdy inaczej definiuje to słowo. Miłość to cudowne uczucie, które opiera się m.in na zaufaniu. Dla mnie jest to najważniejsze uczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja moje świnki morskie kocham strasznie mocno i to jest fantastyczna miłość, bo traktuję je jako moich przyjaciół. :) miłość ma mnóstwo barw i odcieni, a najważniejsze jest, żeby była nasza. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Drugie zdjęcie cudnie. ;)
    Ja nie wiem czy dalabym rade istnieć bez milosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Otrzymałaś już nagrodę od nich? Bo mi nie odpisuję a też wygrałam ;/ :)
    Pięknie napisane!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)