środa, 15 lutego 2017

my favorite healthy breakfast

Cześć! Ranek to moja ulubiona pora dnia (chyba, że muszę wstać o 6:30 do szkoły), lubię wtedy eksperymentować w kuchni. Oczywiście, łatwiej jest zrobić sobie krajzerkę z szynką albo płatki z mlekiem, ale czasem musimy wprowadzić trochę zmian do jadłospisu. Podczas ferii postawiłam trochę na zdrowe śniadanie i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że nic nie zepsułam. Mój poziom gotowania poprawił się! Nie mogę się doczekać ciepełka, a co za tym idzie owoców! Mrożone to nie to samo, co świeże. Nie przedłużając dłużej, zapraszam! :)

Jak byłam młodsza, to jej nienawidziłam. Z kolei teraz, jest to jeden z moich ulubionych posiłków. 
Najlepsze w tym wszystkim jest to, że możecie łączyć wiele składników. 
Owoce, orzechy, płatki, rodzynki, żurawinę, pestki itp. W tym przypadku to:
  • płatki owsiane
  • mleko bio
  • odrobinę jogurtu naturalnego 
  • granola
  • żurawina
  • wiórki kokosowe




Omlety to ostatnio moja specjalność, szczególnie na słodko. Dodatkowo odkryłam, że mrożone owoce( nie licząc truskawek, bo je zawsze kochałam) wcale nie są takie złe! Omlet posmarowałam masłem orzechowym i całość zalałam musem z truskawek. 
omlet:
  • 2 białka, 1 żółtko
  • odrobinę mąki
  • odrobina miodu lub ksylitolu
mus:
  • pare truskawek 
  • jogurt naturalny 
  • odrobina miodu


Ciemna bułka z pestkami dyni. Awokado zmielone z dodatkiem soli, pieprzu i cytryny oraz kiełki. 
Na wierzch pokrojone małe pomidorki koktajlowe. Szybkie i pyszne śniadanko! 



Ile ludzi, tyle jajecznic. Każdy robi ją na swój sposób. Myślę, że w tym przypadku to ja jestem "odmieńcem". Moja jajecznica musi być dobrze wysmażona, ścięta. Lubię eksperymentować z przyprawami, co widać na zdjęciu! W tym przypadku to:
  •  standardowo sól i pieprz oraz oregano, bazylia, suszone pomidory oraz papryka.
  •  Dodatkowo sałata i małe pomidorki koktajlowe. 



A jakie jest Twoje ulubione, zdrowe śniadanie? :) 
Emi.


42 komentarze:

  1. Kocham omlety na słodko! Chyba muszę sobie taki przyrządzić, bo mam składniki, a tak dawno go nie jadłam :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, chyba wypróbuję ten omlet na słodko, domyślam się, że jest to zbliżony smak do naleśników, ale jednak trochę inny więc warto wypróbować coś nowego :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Same pyszności, aż się głodna zrobiłam :D Pozdrawiam oraz zapraszam na konkurs :)

    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ulubione śniadanie: omlety na słodko zazwyczaj ;) ale owsiankę też uwielbiam ;)
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły! Myślę, że chyba sama skorzystam z któregoś z nich, przydatny post (:
    Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  6. To wszystko przepięknie wygląda! Jeśli kuchnia będzie wolna, to udam się tam i przygotuję sobie jedną z tych rzeczy! Wyglądają bosko <3
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdecydowanie jest jajecznica!

    Zapraszam: http://nouw.com/pannaanna92/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jakie cudownosci ;) wcinalabym :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko wygląda przepysznie. Ja najczęściej jem kanapki, a weekendy wypróbowuję różne przepisy. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam owsiankę! :) A ta Twoja wygląda bardzo smacznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham omleta i owsiankę ;)
    Twoje wszystkie śniadania wyglądają bardzo smacznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tylko zaczynać poranek to z owsianką albo omletem :) U Ciebie wszystko wygląda bardzo apetycznie :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. najbardziej spodobał mi sie przepis na owsiankę, ponieważ ją uwielbiam, reszta wyglada równie smakowicie. pozdrawiam;)

    zapraszam do mnie
    durabilityblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko smacznie wygląda ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;* odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi najbardziej spodobał się pomysł na kanapkę z awokado. Mam właśnie takie w lodówce, więc chętnie przygotuję. Uwielbiam takie kolorowe, zdrowe posiłki!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda świetnie :) Apetycznie i zdrowo :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko wygląda pysznie, na pewno spróbuje tych przepisów. Omlety kocham <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam owsiankę, dobrze przyrządzona jest przepyszna. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja uwielbiam kiełki i omlet :)
    Twój omlet wygląda bosko, aż zrobiłam się głodna ;D
    zapraszam do siebie
    http://wersonworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ush nienawidze porankow i nie zaleznie od tego czy musze wstac o 5 czy moge spac do 10 kazda opcja wstawania kojarzy mi sie z torturami, haha! :D
    Mega bronilam sie przed omletami bo po prostu za nimi nie przepadam ale ostatnio przelamalam sie i do jajek dodalam troche platkow owsianych i jestem po prostu zakochana! szczegolnie z odrobina dzemu wisniowego jejku jej! :D Rowniez nie moge doczekac sie owocow bo mam juz powoli dosc mrozonych truskawek albo ciagle tych samych owocow ze sklepu z importu "hiszpanskiego"
    Buziaki!

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak smakowicie wyglądają *. *
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Smakowicie to wszystko wygląda :) Aż mam ochotę spróbować ;D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam owsiankę :) Jeszcze z orzechami lub kawałkami czekolady, lub bananem - mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O jakie pyszności! Ta jajecznica, kanapka z awokado i kiełkami wyglądają tak apetycznie, że zjadłabym to zanim by powstało zdjęcie :D Ja rzadko mam czas na takie śniadania. Przeważnie robię tosty i wychodze z domu :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko wygląda tak wspaniale,że aż zrobiłam się głodna.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Aż mi się jeść zachciało ;D Wszystko wygląda mega smacznie!

    Obserwuje i pozdrawiam xnebeska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mniam wszystko wygląda przepysznie ♥ nie mogę się przekonać do owsianek ale twoja wygląda tak smakowicie że chyba się skuszę :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    >>https://anjaa-blog.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  28. Od razu kiedy zobaczyłam te zdjęcia, zaburczało mi w brzuchu hahah :D. Świetne pomysły! Jeżli chciałabyś spróbować jeszcze czegoś nowego i zdrowego, to polecam pancakes z banana (przepis znajdziesz na kanale DG na youtube) :). Zostaję na dłużej. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D http://crazylicja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku uwielbiam każdą rzecz, którą opisałaś!
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale apetyczne to jedzonko. Ja najbardziej lubię jajecznicę z koperkiem.

    OdpowiedzUsuń
  31. ohh uwielbiam takie śniadania :D szczególnie na słodko ale zdrowo :D zapraszam też do mnie http://coconailsbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. nie przepadam za owsianką i mimo wielu prób łączenia jej z przeróżnymi rzeczami to chyba nigdy się do niej nie przekonam :) uwielbiam za to omlet i jajeczniće, które mogłabym jeśc na śniadanko każdego dnia :) awokado jest dla mnie trochę za mdłe w smaku i trochę mi przeszkadza gdy czuję je w jakimś jedzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Osobiście bardzo lubię na śniadanie owsianki, jajecznice, warzywne kanapki. które pokazałaś. Jednak patrząc na pierwsze ze zdjęć-owsianki, zwróciłam uwagę na ilość wiórek kokosowych. Nie wiem czy wiesz, są one cholernie kaloryczne więc ich przypadku trzeba się strzec! Wkrótce zamierzam zrobić ten omlet, bo wygląda pysznie.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Owsianka to mój zdecydowany ulubieniec. :)
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  35. Odkąd jestem studentką, też zaczęłam nawet ze zwykłego śniadania robić pyszne posiłki ;)
    Wypróbuję na pewno twoje przepisy. ;)

    Pozdrawiam serdecznie! :))
    https://mysoulsmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Owsianka z mnóstwem dodatków, jajecznica z warzywami czy kakaowe omlety to moje ulubione wybory! Też uwielbiam poranki, szczególnie jak zaplanuje zjeść coś naprawdę pysznego haha

    OdpowiedzUsuń
  37. super post zapraszam do mnie! <3

    http://smalldarkangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Omletu na słodko jeszcze nigdy nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Tyle przepysznych propozycji <3
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Śniadanie bez owsianki to nie śniadanie <3
    Twoje przepisy są bardzo ciekawe i smacznie wyglądają ;0
    Pozdrawiam : https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16864246_1267894199964429_3964578242869142519_n.jpg?oh=c9f54e9f2b76074181ee6996eb299f5d&oe=59478194

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie eksperymentuję w kuchni, ale na tego omleta na słodko bym się skusiła! Wygląda apetycznie i wydaje się prosty w przygotowaiu :)

    czytelnicze-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)