wtorek, 28 marca 2017

Doceń siłę Natury! |Rabble

Dzień dobry! Podobno najpiękniejsi jesteśmy wtedy, kiedy śpimy. Trwamy w bezruchu, nie mając na sobie żadnych zmartwień, smutków i problemów. Zmywamy z twarzy nasze niepowodzenia, porażki i wszystkie złe chwile. Zostajemy bezbronni, a przede wszystkim tacy- jakich nas stworzyła natura. Dlaczego zatem codziennie rano nakładamy masę fluidów, tuszy i pudrów? Dlaczego niszczymy swoje naturalne piękno? Przecież zostaliśmy stworzeni tak by wszystko do siebie pasowało; oczy, usta, brwi i włosy. Wszystko w określonym porządku. Mimo to jest niewiele osób, które zostają nietknięte. Po przebudzeniu towarzyszą nam różne kosmetyki, którymi chcemy zmienić siebie, zmienić to co mamy na co dzień. Z drugiej strony, często bywa tak, że chcemy podkreślić swoje naturalne piękno; czyli to co mamy najlepsze. Jakim typem człowieka jesteś Ty? Ingerujesz w to, co wyposażyła Cię natura? Czy zmieniasz się i kreujesz na inną?



 Przede wszystkim warto zadbać o to co mamy. Pielęgnacja jest bardzo ważna dla naszej skóry. Rankiem- po przebudzeniu myję twarz wodą, a następnie pianką "Under Twenty" o zapachu arbuzowym. 

Następnie używam mgiełki do twarzy z ziaji. 


Wieczorem natomiast robię peeling, który oczyszcza moją twarz. 

Przed snem pielęgnuję jeszcze twarz oliwkowym kremem, by rano była gładka i przyjemna w dotyku. 

Kosmetyki na co dzień staram się ograniczyć do minimum. Używam tylko podkładu oraz maskary do rzęs. Zakrywam wszelkie zaczerwienienia i kaprysy mojej twarzy oraz podkreślam rzęsy. 

Po całym dniu zmywam cały makijaż by twarz mogła oddychać i odpocząć. Po czym zaczynam jej pielęgnacje. 

Co jakiś czas nakładam na twarz różne maseczki. Zdecydowanie widać różnicę  :) 













 Jeśli brakuje Ci kosmetyków do pielęgnacji lub po prostu chcesz uzupełnić swoją kosmetyczkę zapraszam Cię po kody rabatowe! :)






 Jakie elementy z mojej urody pozostawiam nietknięte? Są to przede wszystkim włosy, których nigdy nie farbowałam. Ostatnio uświadomiłam sobie, że poświęcam im zdecydowanie za mało czasu i pora to zmienić! 


  A ty ingerujesz w swoje naturalne piękno? 
Emi.

24 komentarze:

  1. Ja lubię dbać o włosy, o twarz nie koniecznie. Ostatnio kupiłam sobie płyn do demakijażu z tej serii płynów do oczu z ziaji, tylko 2-fazowy. Ja również na codzien nakładam jedynie podkład oraz tusz. Oczy lubię mieć podkreślone, a ślady spania po nocy zakryte;) Bardzo ładny wianuszek, życzę powodzenia w postanowieniu większej pielęgnacji włosów;*

    Miłego dnia !
    U mnie ROZDANIE, zapraszam:
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Wedlug mnie zdrowie to podstawa a do tego ruch i prawidłowa zdrowa dieta, następnie rownie wazne sa pielęgnacja calego ciala, twarzy, skory, paznokci, wlosow. Ale takze dbanie o dusze i nasza osobe jest bardzo wazne do pełnego szczescia! Tez staram sie robic delikatny makijaz, ale niestety moje wlosy byly lrzez ponad rok rozjaśnione i teraz wracam do mojego koloru i wiem ze bedzie to wymagało mega wytrwalosci ode mnie. Mysle ze zostane pdzy swoim kolorze wlosow juz! Super urocze zdjecia kochana! Buziaki


    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam tylko kosmetykow od dermatologa :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że nie nakładasz dużo makijażu a i pielęgnacje masz bardzo fajną :)
    Ja bardzo rzadko się maluję wolę nie mieć nic na twarzy (no oprócz maseczek).
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy urodził się piękny na swój sposób ale nie każdy doskonały, głównie dlatego poprawiamy tzw. właśnie niedoskonałości by czuć się lepiej przed samym sobą w świecie gdzie w tv internecie i każdym kolorowym magazynie wszyscy są wygładzeni przez fotoszopa :D a co do kosmetyków to uwielbiam tą mgiełkę i masło kakaowe <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy post <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Bardzo długo zwlekam z kupnem kremu under 20, ale w końcu muszę po niego sięgnąć :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc, nie lubię swojej twarzy bez kosmetyków, dlatego w nich czuję się lepiej :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post.
    Na pewno skorzystam z propozycji Twoich kosmetyków :)
    Niektórych zresztą juz uzywam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że każdy z nas chce w jakiś sposób o siebie dbać więc kosmetyki są zawsze w użyciu. Ale jeśli chodzi o ten typowy makijaż farbowanie włosów itd. to wydaje mi się, że każdy potrzebuje zmian, każdy lubi coś zmieniać, kombinować. Po prostu chcą wyglądać lepiej no ale nie tylko, bo monotonia życiowa jest straszna, a zmiany w wizerunku to zawsze jakiś krok na przód :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  10. Używamy podobnych produktów :)
    Pielęgnacja twarzy jest najważniejsza !

    OdpowiedzUsuń
  11. uwelbiam produkty ziaji, szczególnie serie z liścmi manuki.
    super post
    pozdrawiam
    http://sportowyblogewy.blogspot.com/2017/04/nalesniki.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobrze napisany post. Niewielu ludzi potrafi żyć bez kosmetyków. Ja na przykład: umiem, ale czasami jednak w wyjątkowych okolicznościach lub, gdy czuję się "niepewna siebie" nakładam to co nie powinnam. Jednak zawsze pamiętam o pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiekne zdjęcia! co do pielęgnacji skóry twarzy i ciała to bardzo dbam o to od zawsze. Już jako mała dziewczynka podbierałam zawsze mamie co wieczór balsamy do ciała i sie smarowałam, a potem zawsze chodziłam do niej i chwaliłam sie żeby zobaczyła jaką mam mięciutką skórę :D od przeszło 8 miesięcy zrezgynowałam z makijażu twarzy i może z 4 razy w tym czasie użyłam podkładu. Tak to jedynie moj makijaż sklada się z kreski na oku i wytuszowanych rzęs, a tak to tylko ćzasem ćwiczę sobie makijaż będąc w domu i zmywam od razu. Uważam, że znacznie lepiej jest byc naturalnym i żadnej kobiecie nie jest potrzebne żeby całą twarz ukrywać pod podkładem i innymi kosmetykami. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mega dbam o swoje ciało ale i też o wnętrze i o ducha. Bo musi wszystko ze sobą współgrać w każdym calu. Podoba mi się post ! super tak trzymaj

    www.patatatka.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyki z Under Twenty mi nie podpasowały szczerze mówiąc. Nigdy nie byłam nimi zachwycona, strasznie przesuszały mi twarz i była bardzo napięta :/ Co do kosmetyków z Ziaji "liście manuka" było troszkę lepiej. Wiadomo, każdy ma inną buzię i inaczej reagują na nią niektóre kosmetyki. Nie zmienia to faktu, że post super!
    Pozdrawiam cieplutko kochana i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;) https://julia0933.wixsite.com/killeroffemininity

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę dużo kosmetyków z fimy "Ziaja" , też ją bardzo lubię . Uważam , że wszystkie produkty są godne polecenia :) Właśnie ostatnio zakupiłam balsam do ciała o zapachu masła kokosowego i się w nim aż zakochałam :D POLECAM!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny post :)

    Zapraszam do siebie

    http://prostaprostotablogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie musze sobie kupic taka gąbeczkę do nakładania podkładu! Bardzo mi sie podoba. Oprócz podkładu nie używam w zasadzie innych kosmetykow na co dzien :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cóż.. Jako chłopak niezbyt używam kosmetyków, ale powiem tyle, że uwielbiam naturalne dziewczyny! Żaden makijaż nie upiększy tak kobiety, jak szczery uśmiech! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post! Dobrze, że napisałaś na ten temat i masz do tego dobre podejście. Widać, że nie przesadzasz z tapetą jak niektóre dziewczyny, ale z drugiej strony dbasz o siebie i podkreślasz swoją urodę. Nieźle! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja także ograniczam kosmetyki do minimum, tusz i fluid wystarczy jak dla mnie :). Choć też nie mam oporów, by wyjść na dwór bez makijażu. Nie jest on niezbędny, lecz wiadomo, że lubię podkreślać swoją urodę i maskować niedoskonałości. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Najwazniejsze to pamiętać o dobrej pielęgnacji, często źle dobrane produkty są przyczyną naszych problemów. Lubię kosmetyki, które pokazałaś :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz świetnie w tym wianku, podoba mi się taki styl :) Miło czyta się i ogląda ten wpis tym bardziej że sam temat jest ciekawy :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)