środa, 1 marca 2017

NOWOŚCI KSIĄŻKOWE. #3

Dzień Dobry! Dawno nie pokazywałam Wam nowości książkowych, a muszę przyznać, że trochę się tego nazbierało. W rzeczywistości powinnam czytać "Wesele" Wyspiańskiego, "Ludzi Bezdomnych" Żeromskiego czy "Chłopów" Reymonta, ale jakoś nie ciągnie mnie do lektur. Tak więc moja domowa biblioteczka jest coraz większa (moje serce również).
Na samym początku chciałam Wam pokazać zakładkę, którą wykonała moja ciocia. Jest taka urocza, że nie mogę jej odłożyć! Bardzo szkoda, że ja nie potrafię robić takich cudeniek :(♥



































ZDJĘCIA SĄ MOJEGO AUTORSTWA, JEŚLI CHCESZ JE GDZIEŚ UDOSTĘPNIĆ POWIADOM MNIE O TYM- emi45@vp.pl


A Wy macie jakieś nowe książki? :) 

Emilka.


44 komentarze:

  1. świetnie ! ja nabyłam ostatnio papierowe miasta
    zapraszam
    http://diamond-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. absolutnie genialna zakładka. :) co do nowości książkowych to duuużo fajnych masz. ;) ostatnio pochłonęłam cały cykl Szklanego Tronu i nie mogę się doczekać premiery piątego tomu. <3 świetna lektura, bardzo przyjemna i z fajnymi postaciami, chociaż jeszcze bardziej do gustu przypadł mi jej "Dwór cierni i róż". :))
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe nowości :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładka jest świetna :D Ciekawi mnie ta książka "Sekrety urody Koreanek", może kiedyś się skuszę ^^ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaka cudna ta zakładka! Bardzo bym chciała przeczytać tą książkę modoterapia! Ogólnie wszystkie pozycje bardzo ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te Koreanki, ale tak szczerze niczego odkrywczego w niej nie znalazłam. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. JEJU! Same perełki. Szklany Tron i cykl Obca to moje ulubione serie.😍 Obecnie czytam "Podróżniczkę" i o matko co tam się dzieje! A "Dziewczyna, którą kochałeś" czeka na półce. ;)
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładka mnie urzekła <3.
    U mnie po Zanim się pojawiłeś Jojo Moyes zajmuje honorowe miejsce w biblioteczce. Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie czytanienaprawdeuzaleznia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. "Sekrety urody Koreanek" mam zamiar przeczytać, czekają w kolejce. "Sztukę kochania" zaczęłam czytać, ale nie jestem pewna, czy dotrwam do końca :(

    czytelnicze-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sekrety Urody czytam! Bardzo mi się podoba ta książka :)
    Zapraszam do siebie na urodzinowe rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sztukę kochania pani od biblioteki mi polecała haha

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadnej książki nie znam. Zakładka jest urocza! :)
    Ostatnią książkę, którą kupiłam to "Zanim się pojawiłeś" :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakładka faktycznie jest cudowna. :) Ja rzadko kupuję nowości, ale zaintrygowało mnie "Playing for the dead", z ciekawości przeczytałam opis i już wiem, że muszę mieć tę książkę! Czytałam jakiś czas temu powieść "Ja zabijam" Giorgio Falettiego, w której morderca dzwonił do radia i podczas rozmowy na antenie zostawiał muzyczną wskazówkę dotyczącą kolejnego morderstwa.

    OdpowiedzUsuń
  14. O "sekretach urody koreanek" sama myślałam. Jest ona dość popularna, szczególnie u blogerek urodowych - ja znalazłam darmową wersję. "Szklany tron" jest na mojej liście do przeczytania na lubimyczytać. Słodka zakładka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nad paroma książkami z twojego wpisu zaztanawialam się ostatnio w księgarni i tak teraz mysle czemu ich Nir wzielam :( co Do zakładki to jest świetna.

    Zapraszał również do siebie
    http://klaudiaczphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka kochana zakładka <3 Też chcę taką!
    Super książki trafiły do ciebie! Lektury trochę schodzą na dalszy plan, gdy słońce świeci i tyle innych niesamowitych historii czeka na poznanie....

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa "sztuki kochania" :) Żadnej z tych książek nie mam, ale może sobie zakupię :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa książki od JOJO MOYES

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dostałam dwa dni temu nową książkę od Zoelli- Girl online solo. Czytałam już dwie pozostałe części i uwielbiam je!
    Z twoich książek jestem ciekawa "Modo terapii", mam wielkiego bzika na punkcie mody, więc to chyba coś dla mnie!
    Urocza zakładka!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Też sie zabieram za książkę "Sztuka kochania" fajna lista książek a zakładka prze słodka 😍😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Sekrety urody Koreanek leży u mnie na półce i czeka w kolejce na przeczytanie ;)
    maaalgooos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę sporo ciekawych nowości :)
    Świetna zakładka.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. juz tyle razy spotkałam sie ta książkach: "sekrety urody koreanek na blogach, ze popadam w obsesję ! :D muszę ją w końcu kupic :D http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyznam, że tylko jeden tytuł znam - sekrety urody koreanek.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakładka jest super :D. Z książek to słyszałam tylko o "Sekretach urody koreanek". Ja niestety nie mam żadnych nowych książek (a może i stety), ponieważ mam jeszcze parę nieprzeczytanych. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę sporo bardzo ciekawych nowości :) Zakładka wymiata! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna zakładka, kojarzę tylko tą pierwszą książkę. Ja niestety nie mam czasu na czytanie tego co bym chciała dlatego nie mam nic nowego w swojej biblioteczce, na razie muszę przeczytać to co potrzebne mi na studia.
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytałam książkę Sekrety urody Koreanek i jak mam być szczera to mnie osobiscie nie zachwycila :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com [KLIK!]

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześladuje mnie ta książka Koreanek haha, muszę w końcu ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sekrety urody Koreanek od dłuższego czasu zwlekam z kupieniem tej książki
    Ta zakładka jest taka mega <3
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. I love reading , thanks for sharing these books and the bookmark is so cute.
    Best

    OdpowiedzUsuń
  32. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta zakladka jest tak mega przepiekna ze z przyjemnoscia ukradlabym ci ja, haha! :D
    Wszystkie ksiazki zapowiadaja sie mega ciekawie jednak od dawna korci mnie zeby kupic "Sekrety Urody Koreanek" szczegolnie ze coraz bardziej zaczynam sie interesowac Azja! :D
    A tytul Sztuka Kochania kojarzy mi sie z takim mega starym filmem ktory kiedys podgladalam jako dziecko bo rodzice zabronili mi go ogladac, haha! :D

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  35. 3 mnie zainteresowały :) sekrety mody Koreanek, modo terapia i sztuka kochania (widziałam film mam ochotę na książkę)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapraszam na wyniki rozdania!!! czekam na twoją odpowiedź dziś i jutro!!

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie jest podobnie. Nie lubię czytać lektur, dlatego, że MUSZĘ, wole czytać książki, które chce , a nie które musze :/ Bardzo interesuje mnie Modo terapia :) Muszę poczytać

    Zapraszam :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam czytac, moze ktoras z tych ksiazek sobie zakupie! :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Sztuka kochania podobno świetna i mam w planach ją właśnie zakupić w najbliższych dniach ;)

    Serdecznie zapraszam i jeśli blog się podoba daj obs ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/recenzja-pynnych-pomadek-z-golden-rose.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne zdjęcia, ale zakładka najlepsza! Ciocia ma talent :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Już od dawna się przymierzam do kupienia książki Sekrety urody Koreanek, ale nie byłam pewna. Chyba przyszedł czas na spacer do Empiku :)
    Zapraszam na mojego bloga
    http://anywayk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)