niedziela, 12 marca 2017

ULUBIEŃCY MIESIĄCA #1

Dzień dobry! Postanowiłam stworzyć swoich ulubieńców, żeby pokazać Wam, jakie rzeczy skradły moje serce w tym miesiącu. Jakbym mogła to wstawiłabym tu mnóstwo książek, które zasługują na miejsce #1, ale zdaję sobie sprawę, że nie lubicie nadmiaru książek. Dlatego zdecydowałam się na jedną. Na urodziny dostałam mnóstwo pięknych kwiatów, dlatego kolejny raz widzicie je na zdjęciach. Nie mogłam przepuścić takiej okazji! Czyż kwiaty nie zwiastują nadejścia wiosny? Mogłabym siedzieć godzinami i się w nie wpatrywać. Szkoda, że mój kot nie podziela mojego entuzjazmu i gdy tylko może podgryza łodygi, liście i kwiaty, ewentualnie przewracając cały wazon.

KOSMETYKI


Paletka 

Pomadka matowa

Pomadka ochronna

Pomadka matowa

Mgiełka


Książki

"Elementarz stylu" Kasi Tusk. (Przecudowne zdjęcia♥)

UBRANIA

Te dwa sklepy są zdecydowanymi ulubieńcami!

Spódniczka-moodo

T-shirt- Levi's

HERBATA

WOLNY CZAS

Ukulele



DODATKOWY ULUBIENIEC
Są to kartki urodzinowe, które dostałam na swoje 18-ste urodziny. Musicie uwierzyć mi na słowo, że wszystkie kartki są przepiękne! 










A jaki jest Twój ulubieniec?

Emilka




32 komentarze:

  1. Cudowna paletka, a to masełko kokosowe również mam i jest wspaniałe! :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię to masełko do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka wygląda super! Również zaciekawiła mnie pomadka z Kobo. Szkoda, że w mojej okolicy nie są nigdzie dostępne :/

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękni ulubieńcy <3 Robisz śliczne zdjęcia! Mam pomadkę z Kobo i też ją lubię chociaż nie jest matowa :) Dostałaś cudowne urodzinowe kartki, takie urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadka z KOBO wygląda pięknie!
    Ale śliczne kartki urodzinowe dostałaś. Na pewno zostaną świetną pamiątką i mile będziesz je wspominać z konkretnymi osobami :)
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta paletka już dawno wpadła mi w oko, a nadchodzi najwyższy czas, aby nauczyć się nadkładać cienie :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka wygląda interesująco ;)
    Uwielbiam sklep Levi's!
    Świetni ulubieńcy!
    Pozdrawiam, miłego dnia ♥
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi ulubieńcy. Bardzo spodobała mi się ta paletka :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka podoba mi się już od dawna, ale dałam sobie szlaban na kupowanie kosmetyków, ciekawe jak długo wytrzymam. :) Moim ulubieńcem numer jeden jest podkład L`Oreal True Match. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega ładna jest ta bluzka z Levi'sa! ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Te zdjęcia są prześliczne 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Posiadałam paletkę i byłam bardzo zadowolona. śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletke mam uwielbiam ja ;)

    Kartki na 18 nastke świetne, właśnie będę potrzebowała za miesiąc dla kuzynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie się zamierzam do przygotowywanek na promocje w rosmanie i ta paletka przypadła mi do gustu
    teraz n 100% ją kupie

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia!
    NIVEA i WIBO!! Trafiłaś idealnie w mój gust, super ulubieńcy ;)


    Zapraszam do mnie i jeśli blog się podoba daj obs ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/unusual-stairs-stylizacja8.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Moimi ulubieńcami jest kawa z syropem karmelowym i matowe pomadki GR ❤ Jestem ciekawa jak smakuje Twoja herbata. Czy truskawki (?) są mocno wyczuwalne? Świetny wpis,ponieważ skupia w sobie nie tylko kosmetyki/odzież!
    Pozdrawiam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia, tylko szkoda, że gdy zrobiłaś zdjęcie ubrań wyostrzyły się kwiaty, a nie główna część. Pomadkę z Wibo polecała mi koleżanka i w końcu chyba również ją przetestuję. Bardzo ciekawi mnie o czym jest ta książka, chyba poszukam jej w Empiku.
    Mój blog ---> KLIK

    Pozdrawiam, Werciax

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiele rzeczy znam i również Lubie :)
    Paleta maybelline oraz maselko Nivea uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mgiełka z Rihanny pachnie obłędnie. Mam taki perfum i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też ostatnio zainwestowałam w tę paletkę i jestem w niej zdecydowanie zakochana ! *.* A spódniczka świetna ! :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia i fajni ulubieńcy! 😀

    OdpowiedzUsuń
  22. Levi's najlepszy <3 :D

    http://hype-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie dziś widziałam tą paletkę i zastanawiałam się czy jej nie kupić ale niestety kupiłam z tej samej firmy tylko troszkę inną :)
    A masełko muszę wypróbować :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że u mnie także Ci się spodoba :)
    Pozdrawiam ! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem ciekawa jak ta pomadka z KOBO! Super zdjęcia.
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/h-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba w końcu się skuszę na tą mgiełkę Rihanny!

    Pozdrawiam,
    https://dagmara-delost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmmm... kokosowy lip balm ci smakuje? Mi chyba nie mógłby.

    OdpowiedzUsuń
  27. Niby ma paletkę z podobnymi kolorami, ale te wyglądają super <3
    koszulka z levisa to ta którą też chce sobie kupić :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowni ulubieńcy, moim jest paleta czekoladowa z Makeup Revolution ;)

    Pozdrawiam ;*
    https://anjaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)