środa, 8 marca 2017

Wiosno, ach to Ty. #OOTD

Witam Was w ten piękny dzień! Wiosna od zawsze była moją ulubioną porą roku, ale jeszcze nigdy w życiu tak bardzo nie pragnęłam by nadeszła. Z nadzieją spoglądam w okno i wypatruję pierwszych oznak; słońca, ptaków i roślin. Uwielbiam ten moment, w którym wszystko budzi się do życia i kwitnie,a ja w tym roku obudzę się podwójnie. Czy nie uśmiechacie się na myśl o ciepłych, długich dniach? O kolorowych kwiatach, które zasiedlą całe łąki? O ptakach, które będziecie słyszeć każdego ranka? Ja ogromnie, siedzę i czekam by już jutro nadeszła wiosna.



"Wiosna nie zna różnic wieku - każdy wydaje się młody i radosny.Troski idą na chwilę w zapomnienie,a serca pulsują przeczuciem nieśmiertelności" Lucy Maud Montgomery – Uwięziona dusza - pamiętniki











"Wszystko można zacząć od nowa. Nieważne co było. Tak mówi wiosna." -B.Pawlikowska





kurtka-HM, bluzka-HM, spodnie-Bershka, buty-Vans

Do następnego! 
Emi

37 komentarzy:

  1. Tylko czekać aż te liście na zdjęciach znikną, a na drzewach pojawią się zielone! Powoli już to zauważam w moim rejonie i mega się cieszę z tego powodu!

    PS. Wyglądasz niesamowicie na tych zdjęciach! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Faniistotyludzkiej8 marca 2017 14:08

    Bardzo mi się podoba.Razem z moim chłopakiem czekamy z niecierpliwością na następny post!
    P.S. tęsknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz!Wszystkiego dobrego z okazji dnia Kobiet <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie wyglądasz na zdjęciach :) Stylizacja prosta, ale ja takie lubię najbardziej! +kocham kolor bordowy:)
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku również wyjątkowo mocno nie mogłam doczekać się wiosny! Świetne Vansy.
    Mój blog ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wiosnę, czekam na te piękne, ciepłe dni :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na ogół nie przepadałam za wiosną, ale zrozumiałam że trzeba umieć widzieć we wszystkim dobre strony. Dlatego też teraz nie mogę się jej doczekać ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Najprostsze stylizacje sa najlepsze! Przepiękna :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolor bomberki <3 Też uwielbiam wiosnę.

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolor bomberki! Vansow rowniex

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wiosnę czułam już od dawna. Chodź jeszcze jest zimno i szaro, to wiem że już jest :) Dzień jest dłuższy, słychać śpiew ptaków, pada deszcz! Uwielbiam wiosnę bo zwiastuje lato- moją ulubioną porę roku :) piękna stylizacja!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosty i świetny outfit na codzień, kolor kurtki mnie uwiódł- jest świetny :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna bomberka ;) uwielbiam kolor bordowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz. Bardzo ladne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie chcę już wiosnę! Świetna stylizacja, lubię takie klasyki przełamane nietypowym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post :). Mnie zmęczyła już ta zima i także z niecierpliwością wypatruję oznak wiosny. Świetnie wyglądasz. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Ahh... My także strasznie chcemy już tę wiosnę ^^ Nie możemy się doczekać ciepłych dni i tej zielonej trawy ^^ A co idzie jeszcze za wiosną? Oczywiście bliżej do lata i tych szalonych wakacji! Stylizacja jest MEGA! Kurtka wygrywa ;) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz:D
    Bardzo ładne zdjęcia :D
    Stylizacja wiosenna <3 Bomberkaaa śliczna :*

    Zapraszam :* Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ta bomberka jest cudowna, świetnie na Tobie leży. Kupiłam ostatnio podobną i się własnie zawiodłam. Chyba niektóre rzeczy po prostu niezbyt dobrze na mnie leżą

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastycznie zdjęcia!
    A bomberka-piękna! Ja jestem zakochana w bomberkach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już nie mogę się doczekać aż wszystko wokół rozkwitnie i będzie przyjemnie i ciepło <3 Świetne zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Great outfit dear! I love jacket. :)

    http://lifella2.blogspot.com/ I'm following you on GFC, please follow back. :)♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna bomberka zastanawiam się nad kupieniem tych vansów. Wszystko bardzo ładnie razem wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bomberka jest boska, już nie mogę doczekać się wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja czekam, aż wszystko rozkwitnie. Obecnie nie jestem zachwycona wiosną :p Aaale z długich dni się cieszę - nie wracam już nocami z uczelni.
    Kurtka bardzo mi się podoba, głównie przez jej kolor!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiosna to też moja ulubiona pora roku,masz super bomberkę,sama mam podobną,tylko że zieloną
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też czekam z niecierpliwością na ciepłe wiosenne dni. Wtedy wszystko budzi się do życia włącznie z ludźmi :D

    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna stylizacja . Ja też czekam mocno na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiosna to rowniez moja ulubiona pora roku! :D Genialna bomberka!

    zyciedlapasji.blogspot.com ❤

    OdpowiedzUsuń
  30. Super OOTD ! :)
    Buziaki,
    zapraszam do mnie, kochana!
    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialne zdjęcia, tabomberka jest piękna!

    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja już też nie mogę się doczekać wiosny! To taka pora roku, podczas której naprawdę można sobie pozwolić na wiele, m.in. jest mnóstwo przychylnych miejsc do zdjęć ;)
    Swietna ta bomberka! Ja miałam zamiar też podobną kupić, ale w końcu zdecydowałam się na dłuższą ;)
    Pozdrawiam! :)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. i love fashion and your clothing style is very modern and elegant, thank you for sharing I am very happy model kebaya

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)