wtorek, 25 kwietnia 2017

Moje postanowienia na wiosnę.

Dzień dobry! Mogę już powiedzieć, że w końcu mam swoją upragnioną wiosnę. Mimo dzisiejszego deszczu nie straciłam chęci i dobrego humoru. W koło zakwitają kwiaty, a ja przyglądam im się z zachwytem, czekałam na ten moment. Do pełni szczęścia brakuje mi tylko zapachu skoszonej trawy, wtedy to już 100% wiosny! Jestem człowiekiem, który bardzo dużo planuje. Mam mnóstwo kalendarzy, notatników i karteczek, na których zapisuję wszystkie swoje myśli, pomysły i plany. Nie lubię robić rzeczy na spontanie, wtedy najczęściej nic mi nie wychodzi. Tak też jest z postanowieniami. Na początku roku wypisałam sobie cele, jedne mniejsze, drugie większe, tak by np. w czerwcu o nich nie zapomnieć. Jako, że przyszła piękna wiosna, postanowiłam, że zrobię coś produktywnego, dla siebie i dla innych. Przeżyję te miesiące tak by potem mieć co wspominać i o czym opowiadać. Wykorzystam ten czas i przygotuję się na nadejście lata.


1.Iść na spacer do lasu.
 Kiedyś to była rutyna, jak tylko robiło się cieplej, ruszałam na spacer do lasu. To wspaniałe uczucie, gdy otaczają Cię drzewa i cisza. Możesz wtedy zresetować swój umysł i odpocząć.




2.Znaleźć czas na małe przyjemności. 
Życie w ciągłym biegu, dużo rzeczy do zrobienia, pośpiech, stres, a gdzie chwila na małe przyjemności? Czas zacząć sprawiać sobie drobne miłe rzeczy, które będą mnie pozytywnie nastrajać.



3.Pozytywniej podchodzić do życia. 
Czyli dawać innym więcej uśmiechu i powodów do radości. Pragnę wprowadzić do mojego życia duuuużo pozytywnej energii.


4.Czytać, czytać i jeszcze raz czytać. 
Kocham książki i mówię to na każdym kroku! Mam tak wiele książek, a tak mało czasu.


5.Zrobić coś nowego! 
Dawno nie robiłam nic szalonego, nic nowego. Nie lubię monotonii, więc chciałabym wprowadzić coś do swojego życia. Wiosna kojarzy mi się z nowym początkiem, chwilą gdy wszystko budzi się do życia. To jest dobry moment na zmiany!

6.Podróżować. 
Planuję odwiedzić pare miast, w których jeszcze nie byłam. Jedne są większe, inne mniejsze. Na chwilę obecną nie będę Wam zdradzać moich planów!:D


7.Przekonać się do warzyw. 
Czyli postanowienie, które co chwilę pojawia się na mojej liście. Muszę w końcu polubić warzywa. Zdaję sobie sprawę ile posiadają witamin, ale nadal się z tym męczę.


Kurtka- KLIK
link do sklepu- KLIK

A jakie są Wasze postanowienia na wiosnę? 

Emilka



32 komentarze:

  1. Super kurtka :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kurtka!<3
    Ja raczej nie mam żadnych postanowień no może jedno- nie być leniem :D

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł, ale szkoda, że tylko na wiosnę chcesz więcej się uśmiechać.
    CLICK- MY BLOG!
    Poklikasz ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam chodzić do lasu na spacer z psem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rzadko kiedy wytrwałam w jakimkolwiek postanowieniu, dlatego też nie robię sobie żadnych postanowień. Tobie jednak życzę, abyś w nich wytrwała jak najdłużej

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super postanowienia! Wiele z nich mnie również dotyczy :)
    nie mogę jednak ostatnio przekonać się do planowania, zapisywania, kalendarzy itp :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się taka lista :) może sama taką stworzę bo bardzo mnie zainspirowałaś
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się przełamałam do warzyw, ale robię sobie na parze. raczej nie mogłabym jeść tak codziennie, ale 3x w tygodniu, jak najbardziej, tylko wybierać ulubione warzywa + jakaś rybka na parze = pychotka !!
    ja uwielbiam czytać, ale póki co mnie nie ciągnie hehe. muszę nadrobić blogowanie i kilka innych spraw, ale też mam kilka planów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello!! I love your blog !! your posts are really very interesting !! I wait in my blog, I have just published a post dedicated to the beauty of our hair. I wait for you
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/2017/04/vuoi-dei-supercapelli-scegli-i.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Super postanowienia. Ja nigdy nie robiłem sobie ich bo wszystko praktycznie zaczynam od zaraz c:
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem Ci, że mam takie same postanowienia prócz warzyw, które uwielbiam, haha
    Będę wpadać tu częściej, obserwuję!
    O i świetna kurtka, poklikane oczywiście:)
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Po przeczytaniu tego posta zastanawiam się nad stworzeniem własnych postanowień :) . Życzę wytrwałości w realizowaniu celów ^^
    A w wolnej chwili zapraszam tutaj :
    http://poesivennskapblogspot.blogspot.com/2017/04/witamy.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne postanowienia ja właśnie też sobie postanowiłam, że będę do życia podchodzić bardziej pozytywniej niż wcześniej :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne postanowienia, też powinnam więcej wychodzić na spacery:) Śliczna kurtka
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobne postanowienia do Ciebie. Bardzo fajny,a przede wszystkim ciekawy wpis :) Pozdrawiam :*
    mój blog: http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie daje sobie postanowien, bo nigdy sie ich nie trzymam ;p

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kurtka!Ja mam pół na pół, planuje dużo ale także jestem bardzo spontaniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje postanowienia są takie same jak Twoje. Szczególny nacisk na czytanie dużej ilości dobrych książek i zmienienie nastawienia do życia. Ciekawy wpis :) Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie, że masz takie postanowienia bo rzeczywiście wiosna to wspaniały czas.

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w zrealizowaniu swoich postanowień! I super kurtka :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzymam kciuki żebys ich dotrzymała haha!

    OdpowiedzUsuń
  22. Do mnie wiosna jeszcze nie dotarła. Cały czas deszcz i deszcz, mam tego tak bardzo dosyć :( Pozdrawiam i zapraszam


    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. I love this jacket so much,
    the print on the jacket is so cute :D
    love it.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczny post! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne postanowienia, tez mam podobne. Bardzo fajna kurtka, fajny wpis bardzo ciekawie tu u ciebie napewno jeszcze wpadnę..... Zapraszam do siebie :clinicandbeautytups.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też mam podobne postanowienia <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna kurtka po prostu się zakochałam haha ♥ A co do postanowień to ja co prawda żadnych sobie nie ustalałam, ale liczę na to, że gdy nadejdzie już ta ładniejsza pogoda to będę trochę bardziej pozytywna :D
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej! Świetny post:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Chodzenie do lasu, to najlepsze co może być! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne postanowienia, a do warzyw da się przekonać jeśli się umie zrobić dobrą sałatkę! Też kocham książki^^
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Love that detail of the denim jacket!
    Stay in Style
    Karen @ Lookbook Store Blogspot

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)