środa, 5 kwietnia 2017

Must have #wiosna

Nadchodzi wiosna, a wraz z nią ciepłe dni. Musimy zrobić porządki nie tylko w swojej głowie, kończąc sen zimowy, ale także w swoich domach i szafach. Ciepłe swetry, kurtki, czapki i szale chowamy głęboko, by zrobić miejsce letnim rzeczom. W tym roku postanowiłam zrobić swoje MUST HAVE wiosenne. Planuję już niedługo wybrać się na wiosenne zakupy, więc wcielę swój plan w życie. Już nie mogę się doczekać ciepłych dni!




KOMBINEZONY 
Dodałam je na listę Must have, ponieważ nigdy jeszcze nie miałam własnego. Zawsze gdy zabierałam się do zakupu, mój plan ulegał zniszczeniu. W tym roku postanowiłam przygarnąć jakiś własny kombinezon ♥




KOSZULE
W sumie pasują one niezależnie od pory roku, jednakże mi przypominają o wiośnie.







KRÓTKIE SPODENKI 




OKULARY


A co jest Twoim wiosennym MUST HAVE? :) 
Emi


31 komentarzy:

  1. Moim największym must have są kombinezony <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne rzeczy ^^ W szczególności drugi kombinezon mi się podoba :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Od poprzedniego roku zakochałam się w kombinezonach :D

    dosomethingforart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierwszy kombinezon wymiata :) Moim must have na wiosnę są lekkie, zwiewne spódnice, zwłaszcza plisowane w pastelowych kolorach.


    irrytacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie zdjęcia jakie wybrałaś są inspirujące. Rok temu kupiłam kombinezon na lato i czekam by móc go włożyć!
    https://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo klasyczne wybory ubrania, fajnie bo takie pasują to wszystkiego :) Też muszę iść na zakupy za ni długo i przygotować się na te cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię szczególnie latem nosić kombinezony, świetnie się sprawdzają na upalne dni, więc kochana musisz się koniecznie w taki zaopatrzyć. :))

    Oczywiście obserwuję!;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Kombinezony obowiązkowo! Uwielbiam :) Fajne must have. Ja w tym roku nie robię żadnej listy :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za kombinezonami, ale koszule kocham :D
    Kocham okulary przeciwsłoneczne ale rzadko je noszę, bo bez moich korekcyjnych mało co widzę :")

    OdpowiedzUsuń
  11. kombinezony są świetne ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiam się nad kombinezonem - z jednej strony są bardzo fajne, z drugiej problematyczne... ;) Może się skuszę w tym roku :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wszystkie rzeczy, które wymieniłaś, lecz najbardziej lubię kombinezony :). Te pierwszy podsunięty przez ciebie jest naprawdę śliczny. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie posty. Zawsze można znaleźć w nich sporo inspiracji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Very cool post and photo, dear! Kombinezony ♥
    I'd be happy friendship blogs ♥
    My blog>>Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kombinezony, chociaż mam w szafie tylko jeden!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/01/summary-of-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Poluję właśnie na taką koszulę, kombinezon mam jeden i z pewnością w tym roku go wykorzystam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wszelkie koszule :) Za spodenkami i kombinezonami zbytnio nie przepadam :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kombinezony to coś co kocham
    I planuje w tym roku dokupić jeszcze kilka

    OdpowiedzUsuń
  20. Must have dość oczywiste, ale dla mnie zdecydowanie naj okulary przeciwsłoneczne :)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim must have są zdecydowanie koszule. Kocham je, sposób, w jaki komponują się dosłownie ze wszystkim - spódniczka, jeansy, spodenki, to jest niesamowite! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny post. Krótko, zwięźle i na temat oraz dużo świetnych zdjęć.

    Ja na wiosnę planuję kupić moje wymarzone glany. No cóż, taki styl ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszule i okulary to moje największe faworyty haha. W tym roku jak na razie planuję zakup kombinezonu, bo w sumie nigdy żadnego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te pierwsze krotkie spodenki, sa super. http://recenzje-kosmetyczneuli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ah... kombinezony pierwsza klasa <3 Zakochałyśmy się w pierwszych spodenkach! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim must-have są zdecydowanie okulary. Długo się przymierzam do kupienia kombinezonu. Jeden raz założyłam i został gdzieś na dnie szafy, a kolejny chyba zasmakował mojemu psu. No cóż to chyba nie dla mnie :D
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim zdecydowanym faworytem na wiosnę są shorty z wysokim stanem i okulary. Achhhh :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Też nigdy nie miałam kombinezonu ale wyglądają one uroczo :3
    Jak widzę krótkie spodenki to od razu czuć wiosnę ^^
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Moim must have są zdecydowani okulary, ponieważ nie znalazłam jeszcze tych idealnych i jeszcze czapka z daszkiem :)

    Zapraszam :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Okulary są ze mną zawsze, nawet zimą takze to obowiązkowy gadżet. Kombinezony jakos mi nie podchodzą, a pasków nie znoszę także takie koszule odpadają. W zasadzie koszul też mam dość na co dzień w pracy, wiec tylko stawiam na okulary i oczywiście biżuteria, bez kolczyków czuję się naga ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)