poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Włochy #1





Na końcu marca odbyła się długo wyczekiwana przeze mnie wycieczka szkolna do Włoch. Mówiąc w wielkim skrócie nie sądziłam, że tak bardzo mi się spodoba. Byłam zachwycona wszystkim co ujrzałam. Nie potrafię opisać jak bardzo mi się podobało. Małe uliczki, uśmiechnięci ludzie, język i mnóstwo roślinek! Bolzano, które leży blisko granicy Austrii zachwyca od pierwszego wejrzenia. Miasto będące stolicą autonomicznej prowincji Bolzano, a także stolicą regionu południowego Tyrolu. Spacerowaliśmy pięknymi uliczkami otoczeni włoską atmosferą. Przeplatające się tradycje kulturowe Włoch i Austrii, mnóstwo ludzi i zachwyt. A dodatkowo jadłam tam najpyszniejszą pizzę na świecie!






































Do następnego, xoxo. 

Emilka

24 komentarze:

  1. Przecudne jest to 4 zdjęcie. Brakuje mi takich widoków

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesting post! Happy Easter! 🐇🐣🐇🐣🐇🐣🐇🐣

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są naprawdę imponujące :D

    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne fotki ale najważniejsze jest to, że dobrze sie bawiłaś na wycieczce i masz dobre wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam tam kilka lat temu <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dziecka marzyłam by podróżować... Ech, czasami marzenia się spełniają :D

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;)
    http://druga-strona-obiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę takiej cudownej wycieczki :) Niestety gdy chodziłam do szkoły nie miałam takich fajnych wyjazdów. W zasadzie jeździłam tylko po najbliższych rejonach Polski... Nigdy nie byłam we włoszech ale może kiedyś uda mi się zobaczyć te piękne miejsce :) cudowne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam wycieczkę szkolną na Lazurowe Wybrzeże i też było cudownie!
    Do Włoch jeżdżę co roku na narty, a w te wakacje znowu odwiedzę ten kraj :)
    Włochy to moje ulubione miejsce na wycieczki o każdej porze roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :)
    może wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że w te wakacje uda mi się namówić mamę na wakacje we Włoszech :D Bardzo marzę o tym by tam pojechać. Dlatego zazdroszczę :)) Cudowne zdjęcia! Strasznie spodobało mi się to z budynkiem z napisem "Hotel Venezia"
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam
    katie-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tam jest pięknie! Chciałabym tam się wybrać ale marne szanse :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał zdjęcia przepiękne! Zawsze chciałam odwiedzić Włochy!Może kiedyś mi się uda.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam również do mnie xx

    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2017/04/ulubiency-niekosmetyczni-cz2.html

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne zdjecia !
    http://zajaczkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie tam i zdjęcia cudowne! :) Chciałabym tam pojechać :)
    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo Ci zazdroszczę takiego wyjazdu gdyż ja od dawien dawna już marzę o tym aby się tam choć na chwilę znaleźć ♥ Piękne zdjęcia Ci wyszły, oddają zapewne ten urok tego miejsca ale wiadomo inaczej jest jak się tam jest ,a inaczej jak patrzymy tylko na zdjęcia ♥

    http://seemixieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne zdjęcia :) uwielbiam włochy <3
    www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wycieczka, chciałabym bardzo odwiedzić Włochy :3.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo zazdroszczę! Jeszcze nigdy nie byłam za granicą. Mam nadzieję, że też kiedyś będę miała okazję odwiedzić Włochy, wygląda pięknie na zdjęciach.

    http://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jezu... A.my jezdzilismy max 50 km od miejsca zamieszkania 😜

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdroszczę wyjazdu ;) świetne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne widoki :) no i pogoda lepsza od naszej... póki co :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)