środa, 10 maja 2017

Co zabieram ze sobą na dłuższy wyjazd?


Cześć! Mimo, że właśnie skończyła się majówka i rozpoczęła na nowo szkoła, to postanowiłam zrobić taki oto post. Gdziekolwiek wyjeżdżam mega się stresuję, przede wszystkim tym, że czegoś zapomnę. Przeglądam wtedy vlogi, blogi i inne pomocne strony, gdzie wszystko jest zapisane. Następnie pakuję się według tamtejszej listy. Mimo, że są to rzeczy, które obowiązkowo trzeba zabrać, to i tak zawszę się boję, że o czymś zapomnę. Postanowiłam stworzyć swoją listę, abyście mogli się na niej wzorować. W niedalekiej przyszłości planuję kilka wyjazdów, więc z pewnością będę zaglądać na własnego bloga i pakować się z moją listą:D

Zaczynajmy! 


PO PIERWSZE-są to koszulki z krótkim rękawem, T-shirty. Nie oszukujmy się, zawsze się przydadzą. Nawet zimą, gdy temperatura jest grubo na minusie. Wystarczy, że założymy na nią kurtkę czy sweterek i gotowe. Zazwyczaj biorę kilka więcej, tak by czuć się komfortowo i w razie potrzeby móc się przebrać.

PO DRUGIE- sweterki, czyli to co kocham. Jest to kwestia pory roku, jednakże np. latem, wieczorami lubię chodzić w cieplutkich sweterkach.


PO TRZECIE- kurtki, bomberki, bluzy, ramonseki itp.


PO CZWARTE- spodnie. Zazwyczaj biorę o jedna, dwie pary więcej (tak jak z koszulkami, wolę być pewna, że mam w co się przebrać:D)

PO PIĄTE- buty. Przede wszystkim muszą być wygodne. Nigdy nie biorę nowo kupionych butów ze sobą (Prawdopodobieństwo, że obetrą mi się kostki jest 100%). A dodatkowo parę trampków- lekkich butów, na miasto.
Latem pakuję jeszcze sandały lub jakieś lekkie, tak by moja noga mogła oddychać.


PO SZÓSTE- piżama. Znam ludzi, którym wystarczy zwykła koszulka i majtki, ja niestety nie jestem takim typem człowieka. Trudno mi zasnąć jeżeli nie mam na sobie piżamy.
Ciepłe skarpetki to również must have każdego wyjazdu!
PO SIÓDME- bielizna. Zazwyczaj pakuję się właśnie w takie siatki. Jest to wygodny sposób, ponieważ nie zabiera dużo miejsca i jest pewność, że nic się nie ubrudzi.
PO ÓSME- klapki i ręczniki. KLAPKI to konieczność, nigdy nie wiadomo kto wchodził pod ten prysznic przed nami, prawda? Ręczniki wolę mieć dwa; jeden do twarzy, drugi do ciała. Jeżeli jest to bardzo długi wyjazd, to biorę jeszcze trzeci; tak w razie potrzeby :)


PO DZIEWIĄTE- kosmetyczka. Trzymam w niej kosmetyki takie jak; tusz do rzęs, fluid, puder itp. Ochornne pomadki, szminkę. Krem do rąk i twarzy. Żel do mycia i szampon. Dodatkowo biorę ze sobą małe lusterko.

















Jeżeli mowa o płynach do mycia i szamponach, to zazwyczaj przelewam je do mniejszych pojemników, tak by zajęły w walizce jak najmniej miejsca. W tym przypadku ozdobiłam je kolorowymi taśmami.










PO DZIESIĄTE- szczotka, mgiełka i suchy szampon. Jako, że myję włosy codziennie, to nigdy nie mam ich przetłuszczonych, jednakże lubię suchy szampon, ponieważ dodaje objętości moim włosom oraz połysku.












PO JEDENASTE- rzeczy, które spakujemy do plecaka podręcznego. W moim przypadku to obowiązkowo książka. Na zdjęciu- "Milion cudownych listów" Jodi Ann Bickley. (Bardzo fajna, polecam). Szczotka i gumki do włosów, małe lusterko. Słuchawki, okulary i mały kalendarz. (Warto wziąć ze sobą notatnik, kalendarz czy chociażby kartki, by móc zapisać ważne numery telefonu, miejsca, które chce się zobaczyć, czy nazwy ulic)










Jeżeli czeka nas długa podróż samochodem, autobusem czy samolotem, to warto spakować swoją kosmetyczkę do plecaka. Tak by mieć ją zawsze pod ręką.

















To będzie na tyle. Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogę Wam w spakowaniu wyjazdowej walizki! :D 
A może o czymś zapomniałam? Koniecznie daj mi znać w komentarzu! Buziaki! 

Emilka

35 komentarzy:

  1. Chyba o niczym nie zapomniałaś :) Bardzo pomocny post! Ja zawsze pakuje się "z głowy" i zawsze czegoś zapomnę haha :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przydatny post dotyczący pakowania na pewno podczas jakiegoś wyjazdu do niego wrócę :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również kocham sweterki :) A szczotkę noszę ze sobą dosłownie wszędzie, choć teraz już nie tak jak kiedyś :D
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy będę pakować się na jakiś dłuższy wyjazd na pewno powrócę do tego posta.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kocham sweterki, czy latem czy zimą :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie zawsze na pierwszym miejscu jest ładowarka a dopiero później cała reszta :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na post ! T-shirty zawsze królują u mnie w walizce jak gdzieś wyjeżdżam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze mam problem ze spakowaniem się :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze mam problem z pakowaniem się - chcę wziąć za dużo - ciągle muszę kombinować jak się zmieścić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatny wpis tym bardziej dla osób roztrzepanych. W takich wyjazdach często sie czegoś zapomina, a potem próbujemy znaleźć zamiennik na szybko.
    Pozdrawiam// ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wow takie wpisy są bardzo przydatne! :)

    http://nouw.com/maajlena/czasem-trzeba-uslyszec-cisze-30026976

    OdpowiedzUsuń
  12. W czerwcu też czeka mnie dłuższy wyjazd i pakuję w moją walizkę podobne rzeczy do twoich. Zawsze jest problem, że nie pomieszczę wszystkiego, co chcę ze sobą wziąć. Oczywiście obserwuję Twojego bloga i zapraszam do obserwacji mojego. Pozdrawiam ;)
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem bardzo roztrzepana i zawsze zapominam połowy rzeczy, a później muszę kupować. Post idealny dla takich jak ja:)
    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja to zazwyczaj już wcześniej sobie planuję co i jak więc nie mam problemu czy coś zapomnę czy nie. Jednak post bardzo przydatny, a kosmetyczka urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że zebrałaś wszystko w jednym miejscu - ja zawsze pakuję się "z głowy" i nie ma opcji bym czegoś nie zapomniała :D :D :D Także na pewno skorzystam :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/05/moja-podroznicza-kosmetyczka.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem jedną z nielicznych osób , które uwielbiają się pakować :) U mnie wygląda to tak samo jak u Ciebie. Bardzo fajny pomysł na post. Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobre przygotowanie to podstawa do udanego wyjazdu ! Bardzo fajny wpis :)
    www.moda-eny.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaję mi się, że wszystko spakowałaś :)
    Często pakując się mam stracha, że czegoś zapomniałam. Dopiero na miejscu uspokajam się widząc, że mam wszystko :D
    Czasami pomagała mi lista, gdzie zapisywałam wszystko, co zabrałam. Więc Twój post jest takiego rodzaju moją listą ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O kurde :D Obszerny i bardzo fajny wpis ^^ Super, że wszystko pokrótce opisałaś. Super pomysł z ozdobieniem pojemniczków tasiemkami ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Też zabieram wszystkie te rzeczy :P

    http://wiktoriafiutak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo przydatny post w lipcu jedziemy na wakacje fajnie się dobrze do tego przygotować pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już po pakowaniu i zabrałam większość rzeczy,które wymieniłaś plus jeszcze podręczniki i laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Post jak najbardziej mi się przyda, bo ostatnio dużo wyjeżdżam. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zawsze przed wyjazdami sprawdzam pogodę i na każdy dzień wybieram stylizacje tak aby nie brać za dużo rzeczy, których i tak nie założę :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  25. I love to travel but I definetly have "Problems" packing my stuff,
    or better, I always miss something.
    THanks for this lovely advices :D

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej! Świetny post:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie kosmetyczka i ubrania to priorytet, haha :D

    Nowy post!♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  28. Sweterki <3 Oj. Ja raz zabrałam ze sobą nawet misiowaty szlafrok ;p
    Dobrze napisany post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. przydatny post !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Przydatny post! Ja zawsze pakuję się z głowy i zazwyczaj czegoś zapominam :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo przydatny i pomcny post. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam
    jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. zabieram te same rzeczy :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Myślę, że większość rzeczy to must-have każdego wyjazdu. Ja zawsze wychodzę z założenia, by zabrać jak najmniej :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)