niedziela, 21 maja 2017

Mix zdjęć.

Hej! Ostatnie dni to istna gonitwa. Potrzebuję już wakacji i ciepłych dni. Najgorsze niestety przede mną, czyli nadrabianie ocen. Mnóstwo sprawdzianów i kartkówek. Myślę, że nie tylko ja cierpię na brak motywacji do nauki, kiedy za oknami taka piękna pogoda. Zazdroszczę mojemu chłopakowi, który właśnie rozpoczął swoje najdłuższe wakacje w życiu. Powoli zaczynam planować wakacje, aż ciepło się robi na sercu. Zostawiam Was ze zdjęciami i obiecuję, niedługo pojawi się bardziej treściwy post.

Bluza ze zdjęcia- KLIK


(Uwielbiam moich listowych przyjaciół i prezenty od nich ♥)



(Lato♥)



 (Moja miłość do kwiatów nigdy się nie skończy)



(Franciszek)







(Zdecydowanie polecam! :))

Trzymajcie się ciepło. 

Emilka

12 komentarzy:

  1. Bluzka ze zdjęcia rewelacja! Bardzo lubię oglądać mixy.
    Spokojnie, nie jesteś jedyną osobą wyczekującą wakacji! W takim razie ja też zazdroszczę twojemu chłopakowi :D
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mix. Nie tylko ty cierpisz na brak motywacji, a jeszcze tyle do zrobienia...

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super mix :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej moje ukochane maseczki! Buziaki kochana :*
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny Blog & Cudowne Zdjęcia <33
    Może wspólna obserwacja :)?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurde :D A myślałyśmy, że tylko my mamy tak ciężko w naszej szkole :p Uspokoiłaś nas, ale i przypomniałaś o jutrzejszym sprawdzianie :/ Ehh... no cóż, byle do wakacji ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. AAA <3! Franciszek , jak ja uwielbiam koty (słodziak )!
    Świetny mix

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto teraz trochę się pomęczyć żeby mieć spokojne i wolne wakacje :)
    uwielbiam takie posty- mixy zdjęć, są bardzo inspirujące!
    wyglądacie razem uroczo :) i tek kotek jest cudowny!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia :D Ja też już nie mam siły do nauki.
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki, aby udało Ci się powyciągać wszystkie oceny! Świetny mix :3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)