niedziela, 18 czerwca 2017

10 faktów o mnie!

Hej, siema, cześć! Kiedyś, dawno, dawno temu pojawił się post z faktami o mnie. Jest on nawet w czołówce postów, które lubicie najbardziej! :) 50 FAKTÓW O MNIE :) KLIK Kiedy to było? Jak wiele się zmieniło? Otóż to, postanowiłam zrobić krótką serię faktów o mnie, odświeżoną! Osobiście bardzo lubię takie posty, można się dowiedzieć wiele o drugim człowieku- szczególnie takich nietypowych rzeczy, o których się na co dzień nie mówi :)




1.Kocham kwiaty i wszystko co z nimi związane. Mogłabym mieć cały pokój w kwiatach, gdyby nie to, że Franek uwielbia roślinki (szczególnie je podgryzać :)) )





2.Wszystko dokładnie planuję i zapisuję. Nie lubię robić rzeczy na spontanie- bo zwyczajnie nic mi wtedy nie wychodzi. Mam mnóstwo notesików, kalendarzów i zeszytów stworzonych do takich celów.



3.Jestem kociarą! Uwielbiam małe kotki, duże kotki i te średnie też! Gdyby tylko mama nie groziła mi wyrzuceniem z domu, miałabym małe zoo. Niestety muszę ograniczyć się do Franka.



4.Mimo szafy zapełnionej po brzegi, nigdy nie wiem w co mam się ubrać. Zawsze brakuje mi jakiegoś elementu.


5.Uczę się grać na ukulele! Totalnie mi to nie wychodzi, ale kocham dźwięk tej małej gitarki i wiem, że muszę się w końcu nauczyć!



















6.Mam straszne wyrzuty sumienia jeśli mało czytam książek w miesiącu.




7.Nie lubię długo spać- uważam to za marnowanie czasu. Można tyle rzeczy zrobić zamiast spać! (teraz mam wyrzuty sumienia bo dziś wyjątkowo wstałam o 10)



8.Jestem straszną gadżeciarą. Jeżeli coś jest ładne, ale mało przydatne to nie przeszkodzi mi w tym, żeby to mieć. Kupuję, gromadzę i podziwiam.



9. Fascynuje mnie piękno. Lubię oglądać pięknych ludzi, piękne obrazki, piękne rzeczy. Tumblr to idealna okazja do przeglądania cudownych zdjęć :)





















(Zdj-tumblr)

10. Bardzo podobają mi się tatuaże! Czekam tylko na moment, aż będę mogła iść się wytatuować! :D



Oprócz zdjęć z punktu 9, wszystkie zdjęcia są moje, jeśli chcesz je u siebie udostępnić powiadom mnie o tym :) + Zapraszam po więcej na insta-> KLIK
Do następnego!
Emi



32 komentarze:

  1. Też uczę się grać na ukulele :).
    Obserwuję,miło by było gdybyś się odwdzięczyła ;).
    Zapraszamy do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe fakty :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem podobna do ciebie, ale ostatni fakt tyczy się jak najbardziej do mnie. Miło było cie poznać.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe fakty :) Również uwielbiam koty a kwiaty mam w całym domu hahah :d

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tych postów z faktami, ale twój nie był taki zły. Może to dlatego, że był krótki i fakty nie były oczywiste (?) Nie mam pojęcia, ale wytrwałam do końca, a to u mnie ciężkie.
    Buzi ;*
    qzki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś totalnym przeciwieństwem mnie haha !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł na post, dzięki temu można Cię lepiej poznać. Bardzo mi się to podoba :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kocham kwiaty! ;) Zresztą cała natura, która mnie otacza działa na mnie pozytywnie :) Muszę przyznać, że gra na ukulele jest bardzo nietypowa, co czyni ją wyjątkową pasją ;) Pozdrawiam!

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post :D też lubię sobie wszystko zaplanować!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe fakty :) Ja też jestem kociarą <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainspirowałaś! Teraz zaczęłam myśleć nad stworzeniem posta o podobnej tematyce u siebie, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hah kilka faktów o tobie jest też o mnie :D! Uwielbiam koty przygarnęłabym wszystkie z mojej okolicy , niestety mam tylko jednego bo rodzice nie zgadzają się na więcej! Kocham kwiaty tak jak ty , ogólnie przyrodę <3!


    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe fakty i piekny wianek! <3
    Byłabyś zainteresowana wspólną obserwacją :)?
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też kocham koty i też mam wiele zeszytów i notesów (i ciągle za mało!), ale nie do planowania, a raczej do zapisywania np: tytułów ksiażek, które chcę przeczytać.
    Pozdrawiam i do siebie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. To świetny pomysł, by zrobić te fakty po jakimś czasie i sprawdzić, ile się zmieniło. Ponad połowa Twoich faktów to mogłyby być moje :D dużo nas łączy, szczególnie miłość do kwiatów i skrupulatne zapisywanie oraz planowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale mi się spodobał twój wianek, skąd go masz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też bardzo lubię posty typu "fakty o mnie" :) w tedy mogę poznać ludzi bardzo podobnych do mnie lub wręcz przeciwnie :) powiem szczerze- jestem kociarą dokładnie tak samo jak ty! mam cztery koty a gdybym mogła miałabym ich więcej :D również lubię kwiaty i podziwiam cię że polubiłaś taki instrument :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Większość faktów to tak jakbys pisała o mnie, pozdrawiam!;*

    OdpowiedzUsuń
  19. W paru aspektach jesteśmy podobne do siebie. Również uwielbiam patrzeć na piękno, nie lubię długo spać i marzę o tatuażu!
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też nie lubię długo spać, powiem więcej w ciągu dnia nie robię sobie drzemek czy odpoczynków ani innych tym podobnych. Dla mnie jest to totalnie marnowany czas...odpoczywać można na wiele sposobów :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  21. Mamy ze sobą wiele wspólnego, zwłaszcza zamiłowanie do kwiatów, notatek i kwiatów, miłego dnia :)
    Pozdrawiam,
    https://magdaleneanne.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  22. Kilka rzeczy mnie z Tobą łączy, jak na przykład miłość do książek i kwiatów, ale kilka dzieli. Ja np. nie lubię kotów, ale uwielbiam długo spać. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne fakty o Tobie. Mogłam się o tobie więcej dowiedzieć.
    Pozdrawiam!
    http://blogwiktoriaslota.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne! Niektóre punkty mogłyby się ponawić równiez u mnie, np 6, 7, 8 i 10. Kocham tatuaże i mam nadzieję, że w końcu kiedyś sobie zrobię (np. Na 16 lub 18 urodziny) 😁
    Superowy blog, zostaję na dłużej!

    Pozdrawiam!
    Justyna z bloga The Maze Books
    http://the-maze-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny ten Twój Franek :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne fakty :) Parę rzeczy mnie z Tobą łączy.

    http://jadziaandtosia.blogspot.com/2017/06/moja-pasja-fotografia.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  27. Też kocham kwiaty i koty! Super zdjęcia :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wydajesz się być bardzo ciekawą osobą! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  29. Mega uwielbiam czytać tego typu posty, można się wtedy dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy, też jestem gadżeciarą i jest u mnie pełno perełek tego typu, często się mama denerwuje jak przynoszę nowy skarb

    OdpowiedzUsuń
  30. Mamy dużo wspólnego - m. in. miłość do kotów i książek ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)