sobota, 1 lipca 2017

Napoje idealne na lato

Dzień dobry! Za oknami mamy już cudowne lato! Kwestia czasu, kiedy wybiorę się nad jezioro i plażę! Lato to czas, kiedy musimy dobrze nawadniać swój organizm, ale co gdy zwykła woda nie wystarcza? Znudziła nam się i zbrzydła? Warto postawić na zamienniki, które urozmaicą nam picie napojów latem! Przygotowanie niektórych pyszności, nie zajmuje nawet 5 minut, a ileż to radości sprawia. Pokażę wam moje ulubione napoje, które bardzo często robię! :)



1. WODA Z CYTRYNĄ I MIĘTĄ.


Czyli nic wymyślnego. Ja osobiście całym sercem kocham miętę i wszystko co z nią związane, no może z wyjątkiem lodów miętowych. Do wody dodajemy kawałek cytryny i miętę (najlepiej taką świeżą, prosto z ogródka♥) Czasem dodaję odrobinę miodu.


2.KOMPOT 


Bardzo często bywa u mnie w domu. Składniki można wybierać wedle uznania. Ostatnio zrobiłam z truskawkami, jabłkiem i rabarbarem, powiem Wam, że był pyszny! 


3.MROŻONA KAWA 



Jako, że jestem smakoszką kawy i nie wyobrażam sobie dnia bez wypicia, chociaż jednego kubka, często eksperymentuje. W czeluściach internetu wpadłam na przepis z wykorzystaniem czekolady i masła orzechowego! PYCHA!

4.KOKTAJL


Czyli zmiksowane owoce. Moim zdecydowanym ulubieńcem jest koktajl truskawkowy, niezastąpiony :)

5.ŚWIEŻO WYCISKANE SOKI

Jeżeli macie w domu sokowirówkę to możecie je robić samemu, ja jednakże preferuję kupno. Za wiele czasu zajmuje mi przygotowanie takie soku i późniejsze mycie. Soczki są świeże, ich data ważności to zazwyczaj dzień-dwa i najważniejsze- SĄ TANIE! Od jakiegoś miesiąca piję praktycznie codziennie soczek marchewkowy, uwielbiam go! ♥ 



A Wy co pijecie w te ciepłe dni? 

Emi




29 komentarzy:

  1. Ostatnio dostałam książkę "Siła Smoothies", gdzie jest bardzo dużo różnych przepisów z których będę korzystać latem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mrożona kawa i koktajl są najlepsze. Uwielbiam je pić w czasie lata.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. woda z cytryną i miętą - kocham ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W te upalne dni kompoty w moim domu schodzą litrami!! Uwielbiam taki prosto z lodówki z kostkami lodu :)

    In love witch dreams --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Woda z miętą i cytryną - moja letnia miłość :) Czasami dorzucam jeszcze świeżego imbiru - pycha!

    OdpowiedzUsuń
  6. Woda z miętą- coś idealnego na orzeźwienie.
    Ja również lubię wszelakie koktajle i kawy mrożone :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing post dear! :)
    I following you, follow me back! <3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten soczek marchewkowy!!!
    Super wpis <3

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam koktajle, lemoniady i kawy mrożone ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie woda z cytryną i mięta prosto z ogródka podbiła moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama pijam wiele z tych napojów i marzy mi sie jakaś wyciskarka do soków.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja stawiam na kawę mrożoną i różnego rodzaju koktajle :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem miłośniczką mleka w każdej ilości i temperaturze, a mam tak, że im cieplej tym większą ochotę mam na mleko.
    Oprócz mleka to jak mam duże pragnienie to wypije wszystko :P
    PS Lubie lody miętowe :)
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. spróbuj kawy z wiórkami kokosowymi i lodami waniliowymi! PRZEPYSZNA!
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mrożona kawa koktajle i woda z mięta uwielbiam.<3.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mrożona kawa oraz woda z cytryną i miętą dosłownie rządzą u mnie latem - nie wyobrażam sobie bez nich dnia! <3
    Super pomysł na post - wykorzystam inne propozycje i spróbuję :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/07/wishlista-podroznicza.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Do wody z cytryną i miętą polecam dodać jakieś owoce - pokochasz ten smak!

    MÓJ BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  18. Codziennie rano piję wodę z cytryną i miętą i uwielbiam!
    http://vivalire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja osobiście wybieram mrożoną kawę prawie zawsze, mogę ją pić w każdej postaci i w ogromnych ilościach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kawa i koktajle to moi faworyci!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam swieze soki, lemoniady, kawe mrożona z lodami i wode z mięta. Nigdy nie robilam kompotu ale ostatnio bardzo czesto robie swieze soki z warzyw i owocow. Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje👈🏻 +ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne propozycje szczególnie na lato
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej! Świetny post:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mimo, że lato już się skończyło, to ja jesienią również piję te wszystkie rzeczy! Szczególnie lubię wszelkiego rodzaju koktajle, smoothies i kompociki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)