poniedziałek, 24 lipca 2017

Summer bag | pineapple

Cześć! Wakacje pochłonęły mnie w pełni, brakuje mi czasu, by zrobić to wszystko, co sobie planuję. Może to wina złego zorganizowania? Muszę pomyśleć nad nowym kalendarzem lub plannerem. Przychodzę dziś do Was z krótkim postem, mianowicie z małą recenzją torebki, która skradła moje serce! Jak tylko zobaczyłam ją na stronie postanowiłam ją mieć, może dlatego, że cenię sobie oryginalność? A może dlatego, że po prostu była taka urocza! Motyw w stu procentach letni, pasujący do wakacyjnych stylizacji.










Genialne w tym wszystkim jest to, że torebka się rozdziela. Sam koszyczek może służyć do przenoszenia kilku rzeczy. A ananasek jako kosmetyczka :) 







Jedyną wadą tej torebki, jest jej wielkość. Jest strasznie mała- mój telefon się ledwo mieści. 
Mimo to, jest idealna na krótkie wypady na miasto, nad jezioro czy na imprezę ;) 


Emilka. 





19 komentarzy:

  1. Taka prosta a tak cieszy oko ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda super, też chciałam ją zamówić ale nie spodziewałam się że jest taka mała :o

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna torebka :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza torebka. Uwielbiam takie rzeczy.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka wygląda świetnie,chociaż ja preferuję większe bo muszę mieć dużo rzeczy zawsze przy sobie :)

    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest przecudownie urocza! Świetnie wygląda!

    http://clauditta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna! Bardzo mi sie podoba. Podejrzewam że moja córka też bym się w niej zakochała- ona lubi takie bajery. Fajnie że może pełnić dwie funkcje. Gratuluję świetnego wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie można ją kupić? Chyba nie ma odpowiedzi w poście(albo jestem ślepa po prostu ><)
    Jest śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta torebka tez mnie kusiła, ale niestety jednak odpuściłam, bo nie wiedziałam bym do czego ją nosić ;)
    Obserwuję i poklikane <3
    Zapraszam do siebie : https://kobiecomania.blogspot.com/2017/07/grzeczna-biaa-bluzeczka-oraz-krotka.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka urocza ta torebka, na lato idealna!
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeuroczo ona wygląda ^.^ Ah... zakochałyśmy się!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna torebka, taka typowo wakacyjna :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna torebka na krótkie wypady z domu :) Szkoda, że tylko z jednej strony ma tę kratkę :P
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna torebka,przyznam że nie brakuje jej uroku.Taka mała torebeczka a tak cieszy......

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna torebeczka! Też bym taką chciała. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)