poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Inspiracje #Tumblr

Od czasu do czasu lubię oczyścić umysł. Przeglądam wtedy Tumblr'a z cudownymi zdjęciami.
Piękne krajobrazy z drugiego końca świata, idealne modelki i ich stylizacje, jedzenie, zwierzaki, zachody słońca. Znajdę tam wszystko. W pierwszej chwili myślę sobie "kurcze! ale oni mają wspaniałe życie!" a potem uświadamiam sobie, że jak tylko się lekko postaram też takie będę mieć :) Na tym właśnie polega moja inspiracja tumblrem.





















Emilka

18 komentarzy:

  1. Super isnpiracje :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Tumbrl! Śliczna inspiracje.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także uwielbiam szukać inspiracji na tumblerze! Zawsze znajduje tam pełno inspirujących zdjęć i cytatów, czasami wręcz zdaje mi się ze spędzam tam za dużo czasu :)
    http://alexazarzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tumblr jest dla mnie pamiętnikiem i dawką inspiracji w jednym. Bardzo lubię to miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne inspiracje.
    Pozdrawiam!
    https://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również dosyć często poszukuję inspiracji na tumblerze! Zawsze znajduje tam pełno inspirujących zdjęć i cytatów. Aktualnie odnoszę wrażenie, że spędzam tam dużo czasu, ale nie martwi mnie to, gdyż ubogaca to moją wyobraźnię. Zapraszam na sosimply.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejku, jakie śliczne zdjecia. Poszukiwałam właśnie inspiracji...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie taką odskocznią jest Pinterest, We heart it oraz pixabay. Te zdjęcia, które tutaj znalazłaś są naprawdę świetne, czasami potrafią bardzo zainspirować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Również lubie patrzeć na takie ładne zdjęcia, choc u mnie nie jest to tumblr, a zszywka. Choć ostatnio dużo czasu tam nie spędzam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing photos!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie jasne inspiracje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia wybrałaś, faktycznie inspirują ;) Ale prawda jest taka, że to co widzimy na tych pięknych zdjęciach, a to co jest w rzeczywistości, to dwie inne rzeczy...
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia które cieszą oko ;) - zapraszam do corkakosmetyczki.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne mixy, ja codziennie na chwilę zaglądam na instagrama, pooglądać zdjęcia ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam!!! Świetne zdjęcia wybrałaś, cudowne są!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/think-pink-banggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam tego typu inspiracje:) kocham te koronkowe staniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super podejście! Zawsze powtarzam, że tumblr czy idealne "feedy" na instagramie mają inspirować, motywować, a nie powodować zazdrość i psuć nam samopoczucie. Śliczne obrazki :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne obrazki wybrałaś :)! Lubię sobie tak czasem siąść wieczorem i pooglądać.

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)