piątek, 1 września 2017

#1 Back to school- Haul

Dzień dobry~
Nigdy wcześniej nie robiłam szkolnych zakupów tak późno! Dopiero dzisiaj skompletowałam swoją wyprawkę, a pewnie jeszcze o czymś zapomniałam. Moje ulubione zajęcie w sierpniu- szkolne zakupy, uwielbiam to! A jednak, w tym roku przyszło mi to z uporem, może to świadomość, że klasa maturalna, a może zwyczajnie te wakacje za szybko się skończyły?!:D Nie jestem jeszcze gotowa na rozpoczęcie nowego roku szkolnego. Dzisiaj za oknami wyjątkowo paskudna pogoda, a co za tym idzie- mój paskudny humor. Nienawidzę jesieni całym sercem, a dzisiaj właśnie ją poczułam.
Muszę wszystko przeanalizować, zaplanować i nastawić się pozytywnie, bo kto jak nie ja przeżyje tą jesień lepiej ode mnie!? Zostawiam was z haulem szkolnym!




 Nie mogłam się zdecydować, który piórnik kupić, więc kupiłam dwa! :D 













--------------------------------------------------------------------------------------------------------
A tu chciałam Wam pokazać moje małe uzależnienie. 

Emilka.


35 komentarzy:

  1. Very nice hual!
    Have a lovely weekend, dear!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piórnik w kształcie psa wygrywa wszystko :D Przecudowny jest! :D Te zeszyty z możliwością malowania chciałabym sobie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne piórniki, mam podobne bardzo.
    Obserwuję od dawna i pozdrawiam :)

    https://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo często natykam się na blogach na posty ,,Back to school" mimo to zawsze tak samo mocno uwielbiam czytać o szkolnej wyprawce. Również mam takie zeszyty jak na przedostatnim zdjęciu sporo frajdy sprawia mi ich kolorowanie. Matura jeszcze przede mną, gdyż dopiero zaczynam liceum ale wiem, że od samego początku trzeba się wziąć w garść, żeby później nie mieć zaległości. W biedronce co roku jest pełno prześlicznych rzeczy do szkoły, więc bardzo często tam zaglądam, szkoda wiec, że biedronka w moim mieście jest w trakcie remontu ;/
    Bardzo ciekawy post.
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz mega ładne rzeczy do szkoły <3
    Ja u siebie także zrobiłam haul z rzeczami szkolnymi :)
    https://bookwithhottea.blogspot.com/2017/08/back-to-school-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w tym roku też zbytnio nie szalałam, może dlatego, że idę do 1 tech i jakoś tego nie potrzebuję, świetny haul
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że zakupy zrobione z głową, same potrzebne rzeczy. Super pomysł na zdjęcia,takie wręcz artystyczne. Pozdrawiam!

    https://rudaoptymistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super rzzeczy :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy, niektóre zeszyty mam takie same :D Oj tam nie przesadzaj, jesień jest śliczna te wszystkie spadające liście, ta melancholia <3
    Pozdrawiam!
    https://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam motyw marynarski :D

    Długopisy mam te same z biedronki i uzależnienie podobne ze STABILO :D
    Ale tam... długo trzymają to na pewno się nie zmarnują :)

    Bardzo ładne tło do zdjęć - Mega plus!

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zeszyty z oxfordu są jednymi z moich ulubionych i pisanie w nich jest super przyjemne ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Piórnik z psa wygrywa :D I ja też w tym roku robiłam późno zakupy ai tak jeszcze wszystkiego nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. To jedyna z tych miłych dodatków do roku szkolnego :D Uwielbiam te zakupy back to school. ;)

    zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post! Zeszyty mega 😻😻

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo śliczny piórnik :)
    Niestety każdemu chyba nie na rękę nowy rok szkolny , ale trzeba myśleć pozytywnie i na pewno nie wolno się zniechęcać :)
    Pozdrawiam.

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne rzeczy! Ja na szczęście mam wolne do października :D
    życzę powodzenia w szkole!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne są te zeszyty <3 Oj i nowy rok szkolny 2 klasa rozszerzenia no cóż :P
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż łezka kręci się w oku, gdy przypomnę sobie te czasy, bardzo ładne produkty, zapewne łatwiej iść do szkoły z takimi fajnymi przyborami? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Co za cudowny piórnik! Ten pierwszy, jeśli są jakieś wątpliwości. Chciałabym sobie taki kupić, mimo że zaczynam drugi rok studiów :D
    Powodzenia w nowym roku szkolnym :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne rzeczy ! Pomimo ze mamy dziś 6 wrzesnia ja do tej pory tak naprawdę nie mam jeszcze wszystkiego haha to pierwszy rok Kiedy tak późno robię zakupy szkolne.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piórnik w kształcie psa - cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj zeszyty są cudne, a wybór piórników na prawdę trudny :D Oba cudne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Później = taniej. :D
    Szczególnie wpadły mi w oko zeszyty do kolorowania.
    Kiedyś kupię takie piękne kule led.
    Ładne zdjęcia, tak trzymaj.

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zakupy :) Jestem na studiach, na których nie potrzeba mi zeszytów, ale w liceum bardzo lubiłam robić takie zakupy. I tez lubię kolorowe długopisy.

    http://karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie również zakupy zawsze robiłam w sierpniu. W tym roku dopiero, gdy szłam pierwszego dnia do szkoły zaczęłam wołać o zeszyty i długopisy (w domu mamy trochę w zapasie, jakby się komuś skończył). Ale jedyne, co kupiłam wcześniej to zakreślacze, bo w Anglii za pakiet chyba 8 zapłaciłam 1 funta :)
    Zeszyty jak i ten piórnik w pieska są przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo spodobał mi się pierwszy piórnik :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    Faustyska.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne rzeczy <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Czasy kupowania przyborów do szkoły już dawno za mną. Jednak nie wyrosłam z kupowania cudeniek, jak notesy czy długopisy. Mogłabym mieć ich mnóstwo! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki świetny piórnik - ten psi. Bo to chyba pies? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zeszyty, ja bardzo zwracam uwagę na okładkę, haha. Piękne te piórniki, najlepszy ten z pieskiem, przeuroczy <3
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)