poniedziałek, 11 września 2017

Chwytam życie.

Jesień, okropna, szara jesień. Nienawidzę jesieni, czuję w powietrzu unoszący się smutek i przygnębienie. Twarze przechodniów nie są wcale radosne, bo niby czemu mają się cieszyć? Gonią za codziennymi obowiązkami w deszczu, szarudze i zbiorowej depresji. Nie ma w tym odrobiny radości.
Za zimno, za smutno, za szaro. Najchętniej przespałabym ten okres, wtulona w ciepły kocyk, z kubkiem gorącej herbaty, ale nie mogę. Życie przecieka mi między palcami,a ja mu na to pozwalam, bo jest jesień, przecież mam prawo do złego dnia, tygodnia, miesiąca. Jesień wszystko usprawiedliwia. Co ja mogę, że jesień tak mnie przygnębia, że nie mam ochoty na nic, że sił mi brakuje? Taka pora roku, tego nie przeskoczysz. A co z tymi straconymi miesiącami? Planami, które snułam i zadaniami, które sobie wyznaczyłam? Najwidoczniej przelecą mi przed oczami, a ja będę bezczynnie stać i patrzeć. Bo jest jesień, a ja jestem smutna.





Coś się we mnie zmieniło. Nabrałam pewności, że cokolwiek się wydarzy- poradzę sobie z tym. To co złe, jest przecież nieuniknione, a ja nie mogę w kółko uciekać. Postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce. Mimo, że naprawdę całym serduszkiem nie cierpię jesieni, tym razem zmienię te dni w coś cudownego.
Chcę ten okres zapełnić planami, których nie udało mi się zrealizować w wakacje, zadaniami, które muszę zrobić i wyzwaniami, by przeżyć te kilka szarych miesięcy jak najlepiej. Odważę się wyjść poza swoją bezpieczną skorupę (dres,koc, ciepła herbata, książka ewentualnie Netflix) i ruszę tyłek, by jesień nie przygniotła mnie swoim ciężarem.













I mimo, że to jeszcze za wcześnie, obiecuję Wam, że znajdę tych kilka pozytywnych aspektów jesieni. 
Tym razem będę szybsza.



Chwytam  życie.

Emi.

41 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie także jesień kojarzy się z ponurymi i szarymi dniami, przepełnionymi codzienną rutyną, ale trzeba zawsze w każdym dniu znaleźć ten promyczek słońca :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu wszyscy tak narzekają na jesień. Jak tu nie kochać tych kolorowych liści, deszczu i różowych sweterków oversize. A wieczorem kakao, koc i James Bay. Dla mnie bomba. Zresztą jesienią zawsze mam kopa energii na nowy rok szkolny. I nawet jestem wyspana.
    Pozdrawiam,
    Sowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę takiego podejście, zdecydowanie!

      Usuń
  5. Jesień z pozoru 'depresyjna' może oczarować. Trzeba tylko dostrzec jej piękno trochę głębiej ;3 Świetny sweter! Ja uwielbiam jesień, bo mogę nosić swetry, których mam sporo i zawsze kupuję jakieś dodatkowe ;>
    pozdrawiam i życzę powodzenia w realizowaniu ambitnych planów
    psychoil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najgorsze w jesieni jest to, że demotywuje do wszystkiego. A każdy z nas ma jakieś cele, na które ta jesień czyha. Świetnie wyglądasz!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Energi jest, teraz tylko spożytkować nią odpowiednio. Trzymam kciuki by jesieni nie przytłoczyła cię.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jeszcz enie czuję tego depresyjnego nastroju i mam nadzieję, że w tym roku gojuż nie poczuję :D
    wychodz szybko z tego doła kochana! ;* ;*

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie znoszę jesieni, zimy też :( Dla mnie wiosna i lato mogłoby trwać wiecznie :) Cudne zdjęcia :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/biaa-stylizacja-w-codziennym-wydaniu.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Tobą! Wrzesień nie działa dobrze na moje samopoczucie :/
    Śliczne zdjęcia :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasień jest jeszcze jako tako znośna, za to zima - matko moja, okropna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie przepadam za jesienią. To depresyjna pora roku. Z drugiej strony jest też bardzo piękna i to może motywować do działania. A gorąca kawa i dobra książka to coś, co zawsze poprawia mi humor :D A pies motywuje mnie do spacerów, żebym się nie zakisiła w tym moim jesiennym kokonie xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna fryzurka!
    Czy tylko ja kocham jesień? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieje, ze ta jesień będzie jedna z twoich ulubionych 😌

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie oversizove swetry, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też zawsze miałam podobne nastawienie do jesieni. Teraz pogoda już zaczyna taka być i faktycznie mam średni humor - mimo, że nic złego się nie dzieje. Zresztą na mnie promienie słoneczne działają pobudzająco, więc wysoce prawdopodobne, iż teraz ich niedobór tak się na mnie odbija. xD Mimo to też postaram się wziąć sprawy w swoje ręce i nie dać pokonać się jesieni.
    Zdjęcia świetne. :D
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobre podejście, jesień też ma swoje plusy :3. Świetny sweterek, właśnie jesienią można zacząć je nosić ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super tekst oraz zdjęcia 😍

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjecia :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja tam lubię naszą polską jesień ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ma co się przygnębiać, a jesień potrafi być naprawdę znośna. Ważne, aby tylko obecny optymizm Cię nie opuszczał.
    Jak dla mnie jesień to najpiękniejsza pora roku!
    Pozdrawiam serdecznie i przesyłam garść jesiennej radości!

    PAPIEROWY KUBEK

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne zdjęcia jak i sam outfit!
    Ja też nie lubię jesieni ze względu właśnie na te ponurość i smutek

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wyglądasz, ten sweterek jest świetny, uwielbiam takie. A co do jesieni, to nie jest przecież taka zła na jaka wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A my tam lubimy każdą porę roku :) Jesień ma też swoje uroki, tylko musimy się nauczyć je wyszukiwać ^^ Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie jesień jest czasem odpoczynku, filmach w kocyku, gorącej kawie. Trzeba szukać pozytywów ! :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja właśnie lubię jesień. Ma dla mnie taki mroczny klimat i można w końcu zacząć ubierać się w botki, futerka i płaszcze <3 U mnie również pojawił się nowy post. Zapraszam i pozdrawiam cieplutko x http://mademoisellekinga.blogspot.com/2017/09/nowosci-i-bestsellery-kosmetyczne-od.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Też nie przepadam za jesienią, wprowadza taki melancholijny nastrój, ale jednak zawsze da się znaleźć jakieś plusy :D
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. W zasadzie latem ludzie nie są szczęśliwsi, a przynajmniej nie wszyscy. W pracy mam kontakt z ludźmi i lubię ich obserwować :) ale prawdą jest że jesień przygnębia jeszcze bardziej. Sama czuję się coraz bardziej zmęczona i zniechęcona. Trzeba to przetrzymać, a nóż będziemy mieć piękną złotą jesień która poprawi nam humor :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj sam nie lubię jesieni :) ale tak jak mówisz trzeba znaleźć pozytywy xd


    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;* odwdzięczam się za każdą obserwację:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny sweterek na jesienne wieczory.

    Uwielbiam takie mixy zdjęć, sama często je robię.

    Zapraszam na nowy post, a w nim 100 faktów o mnie! :-)
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam i obserwuję

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdjęcia. Uwielbiam restaurację manekin. Niestety w jesień, często nie ma się energii, ponieważ wokół nas jest dość ponuro.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale masz piękny sweter! I wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)