niedziela, 24 września 2017

Jesienny niezbędnik.

Czas na trochę pozytywnej energii! Wczorajszy dzień był moim lekkim przesileniem. Jesienna pogoda skutecznie o to zadbała. Na dworze było szaro, deszczowo i zimno, a mój humor szedł w parze z pogodą. Tak jak już pisałam w ostatnim poście -> CHWYTAM ŻYCIE, nie zamierzam przespać tej jesieni. To mój czas do działania. Mimo, że najchętniej wczoraj położyłabym się w łóżku i tam została cały dzień, zrobiłam całkowicie inaczej! Tak więc stworzyłam mój jesienny niezbędnik, czyli rzeczy, bez których nie wyobrażam sobie jesieni oraz takie, które sprawiają mi dużo radości.



1.Świeczki






Uwielbiam gdy w moim pokoju unoszą się takie piękne zapachy, a do tego jest niesamowity klimat. Świeczki są idealne na pochmurne wieczory!



2.Swetry



Jakbym mogła to chodziłabym tylko w swetrach! Moja szafa pęka w szwach przez coraz to nowsze swetry! Cóż poradzę, że mam do nich słabość?

3.Dobra książka



Ten punkt odnosi się akurat do każdej pory roku, nie wyobrażam sobie wyjechać z domu bez książki. A teraz zimne, ponure wieczory idealnie sprzyjają na poszerzenie swojej wyobraźni! 

4.Herbata



Jestem maniaczką ciepełka, wczoraj do mnie własnie dotarło, że strasznie cierpię z powodu braku kominka. Tak więc, zawsze mam przy sobie ciepłą herbatę. Ostatnio nawet się odrobinę przestawiłam i w restauracjach, zamiast kawy kupuję herbatę! 

5.skarpetki



Tak samo jak ze swetrami- posiadam ich mnóstwo. A teraz zacznie się czas grubych, cieplutkich skarpetek, nie mogę się doczekać ♥



6.Wrzosy



Słyszałam, że jeśli ktoś je trzyma w swoim domu, sprowadza na siebie nieszczęście, ale są takie cudowne, że nie mogę się powstrzymać. 


7. Pomadki ochronne



Jak tylko robi się zimniej, moje usta zaczynają wariować. Dlatego muszę je mieć zawsze przy sobie. Na zdjęciu są moi ulubieńcy pomadkowi! :) 

 8.Krem do rąk






9.Cieplutkie kapcie




10.Maseczki do twarzy



Maseczki również królują u mnie cały rok. Chwila relaksu i odpoczynku, nie tylko dla twarzy, ale także dla mnie. 


A co jest Twoim jesiennym niezbędnikiem? 
Emi

39 komentarzy:

  1. Widzę, że mamy sporo takich samych niezbędników :D Ja też nie przeżyłabym jesieni bez herbaty, skarpetek czy ciepłych kapci, do puli dorzucam też koc :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak to jest 10 najbardziej niezbędnych rzeczy + kocyk :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeczki, kocyk, herbatka, książki i dobry serial!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko się zgadza! Super pomysły i fajnie, że wszytsko jest tak razem zgromadzone.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kocham jesień wyłącznie za swetry <3 Super post :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  6. Esktra wybór ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodałabym tylko naleweczki, ale to dla pełnoletnich. Również uwielbiam swetry i wszelkie dzierganki, które są dziś tematem przewodnim jesiennych stylizacji na moim bloku. Bardzo fajny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie część z tych rzeczy jest moim jesiennym niezbędnikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooooo tak! Zgadzam sie w 100%!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/09/kylie-cosmetics-moja-recenzja.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Same must have! Właśnie muszę zaopatrzyć się w jakieś świeczki oraz skarpetki, swetry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie tak :) dorzuciłabym gorącą herbatkę z cytrynką w ogrooomnym kubku <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój jesienny niezbędnik to głównie swetry <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kapcie/skarpetki, herbata, ciepły kocyk, książka, serial/film i jesień jest naprawdę udana :)
    www.olimarcinkiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobne niezbędniki :) a skarpetki masz przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham jesień! Jest to jedna z moich ulubionych pór roku! Moim fav ulubieńcem jesieni są zdecydowanie swetry!

    OdpowiedzUsuń
  16. Na mojej liście jesiennych niezbędnikow znajdą się wszystkie rzeczy te same co Twoje tylko dodalabym jakiś dobry serial i cieplusi kocyk 💞
    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing post dear, I like it a lot! :-*
    Would you like to follow me back, I'm following you on GFC #533? We can become a good blog friends. <3
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko się zgadza, szczególnie swetry i balsamy do ust :p a u mnie jesienią książki odchodzą w odstawkę ze względu na szkołę. :/ zapraszam do mnie monikaaszczesna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę zrobić sobie lampionami :) Wieczory z dobrą książką, aromatyczną herbatą i świeczkami, to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam masełka nivea i carmex. Jestem uzależniona od nich <3
    U mnie te rzeczy również są niezbędnikami oprócz świeczek bo jakoś nie rozumiem tego szału na nie. Świetny post.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie swetry i różnego rodzaju herbatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sweterki przede wszystkim! Sama mam w swojej szafie 47 i niedługo pewnie poszerzę kolekcję :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo! To jak najbardziej również mój niezbędnik. Bez kapci i świeczek jesień u mnie nie przejdzie :) Jakoś trzeba sobie radzić haha
    Świetne fotki!
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczerze mówiąc, to jesienią najchętniej bym nie wychodziła z domu. Zawijam sie w ulubiony koc i gdy tylko jestem po pracy, to zanurzam sie w książce. Szczerze mówiac, to to, oraz świeżość prania po wystawieniu na dwór, są dla mnie jedynymi plusami zimowej pory. Taka wyprana pościel bawełniana, która wyschła na dworze to cos wspaniałego. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi! Great post and i love your photos!
    I just discovered your blog and I keep following it, would you follow me back?
    http://serendipia-aazul.blogspot.com.es/

    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  26. Do Teojej listy niezbednikow dodałabym tylko koc, kominek i jakis dobry serial i ukochana osobe lub zwierzaczka. Super pomysl na post i fajne wykonanie. Ja jestem uzalezniona od kominków, wosków i świeczek. Buziaki

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    OdpowiedzUsuń
  27. mój niezbędnik to ciepła herbatka:)

    OdpowiedzUsuń
  28. O tak, wszystkie te rzeczy zdecydowanie kojarzą mi się z jesienią! ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny niezbędnik i bardzo podobny do mojego;)

    OdpowiedzUsuń
  30. O tak! Yankee Candle uwielbiam. Mam teraz świeczkę i uwielbiam w takie chłodniejsze wieczory ją zapalać. Herbatka i kocyk to jest to co lubię.
    malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Książka, sweter i herbata idealny nie zbędni
    Obserwujemy?
    https://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mój niezbędnik wysłała identycznie ;)
    Zapraszam na mojego bloga:
    https://jestemdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mój niezbędnik jest taki sam jak twój haha :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    Faustyska.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Własnie mi przypomniałaś, że muszę zakupić nowe skarpetki ;) Takie cieplutkie - idealne na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  35. Niezbednik jesienny gotowy widzę :) Dodałabym jeszcze kocyk i coś słodkiego

    OdpowiedzUsuń
  36. zgadzam się ze wszystkim! jakie super skarpetki *,*

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)