niedziela, 22 października 2017

Jesienna podróż.

Kilka dni temu obudziłam się z ogromną chęcią na wyjazd. Potrzebowałam odpoczynku i trochę rozrywki. Nie miałam pomysłu, gdzie konkretnie mogłabym pojechać. Pierwszy plan był związany z morzem, ale pociągi nie współgrały z nami, więc kategorycznie odrzuciliśmy to miasto. Mieliśmy do wykorzystania tylko dwa dni,a więc padło na Poznań. Przez ostatnie dni jesień wyglądała przepięknie, słońce świeciło i grzało wiele godzin, kolorowe liście mieniły się w promieniach słońca i nie było grama deszczu ani szarości. A potem nadszedł weekend i wszystko się zepsuło. Mimo wszystko szukałam tych pięknych detali (takich jak ten mural w Poznaniu), które idealnie pasowałyby do słowa "JESIEŃ".
Każdy z nas, w swoim zabieganym życiu potrzebuje czasem chwili wytchnienia. Uwielbiam wsiąść do pociągu, zostawić wszystkie problemy TU i jechać TAM. W pełni zrelaksowana i zdystansowana do obecnego życia. Dobrze robi taki całkowity reset. A po powrocie mamy siły i chęci do dalszego funkcjonowania, mimo, że wcale nie mamy ochoty wracać! :D



















Do you want to read my text in english?
Write to me -> emi45@vp.pl


Emilka.

30 komentarzy:

  1. Też w tym roku postawiłam na krótkie spontaniczne wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poznań jest taki piękny <3 Mam nadzieję, że kiedyś w końcu uda mi się do niego wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne zdjęcia! uwielbiam wyjazdy na spontanie, robię to co pare weekendów, fajnie tak czasem wychillować i spędzić czas z przyjaciółmi

    M A R C E L I A zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia ♥ Muszę poszukać tej ściany z wierszem, bo jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby ta piękna, złota i ciepła jesień ponownie do nas wróciła :D
    super wyglądasz, nawet na wycieczce modnie i stylowo :D
    a te lizaczki są superowe aaaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia z cudownym jesiennym tłem:) ten mural jest naprawdę wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdrosze wyjazdu! Fajnie zdjęcia ♥️

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja piekna jak i ten wiersz na budynku <3 bardzo mi sie tutaj spodobało co powiesz na wzajemna obserwację?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow bardzo fajne zdjęcia. Oddają cały ten jesienny klimat. Aż chce się takie zdjęcia oglądać!
    Zapraszam do mnie:bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O chciałabym tam pojechać! Lubię takie spontaniczne wypady :)
    Świetne zdjęcia :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie odcięcie się czasem jest potrzebne. Ładne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega zdjecia! Fajny wyjazd!
    flarri.com

    OdpowiedzUsuń
  13. te lizaki wyglądają zjawiskowo :) U Mnie w mieście są podobne :D

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Mural jest świetny ! Sama też najchętniej bym gdzieś pojechała ale niestety nie bardzo mogę :(

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia:)
    https://ourbeautiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz! :) super blog <3

    OdpowiedzUsuń
  17. jak ja kocham Poznan! to zdecydowanie miejsce, gdzie bym mogla mieszkac ;) za kazdym razem jak odwiedzam to miasto, to odkrywam w nim coś nowego <3

    https://justemsi.blogspot.com/2017/10/california-dreamin.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne zdjęcia!
    Rzeczywiście warto czasem odciąć się tak od codzienności :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. O jak super wygląda ten wiersz na murze! W Warszawie bym chętnie coś takiego zobaczyła. Sama jakoś planuje wpaść do Poznania, bo wydaje się, że to bardzo fajne miasto.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale pięknie się prezentuje Rynek w Poznaniu! Nigdy tam nie byłam :) Podoba mi się również ten wiersz na murze na 3 zdjęciu. Bardzo lubię takie napisy, idziesz sobie gdzieś, aż tu nagle stajesz, czytasz i zaczynasz się zastanawiać nad różnymi rzeczami.. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj tęsknie za taką jesienią! Jak na razie pogoda żadna fajna się nie zapowiada :/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Czasem potrzebny jest taki odpoczynek, zwłaszcza jesienią kiedy nie mamy na nic siły i ochoty a obowiązków nie ubywa :) A poza tym, bardzo lubię Poznań :)

    booklicity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. So nice and interesting post, my dear. Amazing photos.
    I'm first time on your blog but I really like it.
    I'd love to make blog-friendship by following to each other.
    Have a nice day, darling.Hope see you soon.
    Visit my blog, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ostatnio przejechałam ponad 300 kilometrów, żeby pobyć w Poznaniu jakieś trzy godziny i zobaczyć tylko stare miasto. Ale czego się nie robi dla koncertów? :)
    Cudowne zdjęcia. Mam nadzieje, że uda mi się kiedyś wrócić do Poznania na zwiedzanie i powolne spacerki :)

    http://szopit.blogspot.com/
    O 15 pierwszy wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)