wtorek, 7 listopada 2017

Jesienny klimat.

Jesień zadomowiła się u nas na dobre. Ostatnie dni są pełne ciemnych chmur, deszczu i zimna. Każdego ranka idąc do szkoły mam wyrzuty sumienia, że nie zakładam czapki i rękawiczek, ale przecież jeszcze za wcześnie na takie wariacje. Walczę ze sobą, by nie ozdobić pokoju świątecznymi rzeczami. Chciałabym już kupić kolorowe lampki, pachnące świeczki i gwiazdorki, które wprowadziłby do mojego domu klimat świąt, ale przecież mamy dopiero początek listopada! Zamiast tego, postanowiłam cieszyć się z tego co aktualnie mamy, czyli jesieni, którą szczerze polubiłam w tym roku! Stworzyłam wspaniały klimat i najchętniej nie wychodziłabym ze swojego pokoju! Zostawiam Was z moimi jesiennymi, książkowymi zdjęciami! ♥
oraz z WISHLISTĄ GAMISS 




















PODAJ CENĘ 4 RZECZY, A SKOMENTUJĘ I ZAOBSERWUJĘ TWOJEGO BLOGA! :) 






Po więcej zdjęć książek zapraszam na mojego bookstagrama! @booklooover
EMI

27 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam jesień za wszystko. Każdego roku jest inna i to jest piękne.
    Fajny blog. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie ładne zdjęcia <33
    zapraszam do mnie
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia ♡♡


    Pozdrawiam ;**
    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjęcia! Ja za jesienią nie przepadam, ale fakt, że zdjęcia wtedy są prześliczne!

    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wide-waisted Lapel Peacoat - Khaki 22,62$
    Drawstring Striped Sleeve Pullover Hoodie - Black 11,07$
    Tunic Batwing Sleeve Cardigan - Russet-red 11,56$
    Knit Collarless Cardigan with Pockets - Khaki 17,21$

    Świetne zdjęcia, bardzo jesienne. Klimat w pokoju mega <3
    Sama z takiego pokoju bym nie wychodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne jesienne inspiracje. :) Beżowy oraz różowy sweterek super się prezentują. :)
    Pomagam: $17.21, $22.62, $11.07, $11.56 :*
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień nie jest moją ulubioną porą roku ale bardzo lubię oglądać zdjęcia w takim klimacie ;> Twoje są śliczne !

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcia!
    Uwielbiam takie ujęcia jesieni, staje się wtedy naprawdę piękna :)

    A ceny:
    17.21
    22.62
    11.07
    11.56
    Cudownego dnia!
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesień jest piękna, ale wyczekuje zimy! Kocham ją za magie świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kompozycje ;), poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesienią jest pięknie i kolorowo :) Super zdjęcia! Ciekawe ubrania :)
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesień ma swoje plusy, rzadko potrafię je odkryć bo nie przepadam za tą mokrą i zimną porą roku :D w głowie mam już tylko święta, odpoczynek i niemiłosierne obżarstwo które kocham :) rewelacyjny post i piękne zdjęcia! :)
    poklikane: 17,21 22,62 11,07 11,56 :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też czekam na święta dość mocno w porównaniu do poprzedniego roku, jednak jesień jest równie cudowna! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesien jest smutna, a zarazem pozwala nam sie zastanowić nad pewnymi rzeczami w naszym zyciu!
    flarri.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jesten fanką jesieni, ale śmiem stwierdzić, że jest urokliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio jak byłam w Kik, widziałam tyle świątecznych śliczności, do pokoju :D
    Już powoli zaczyna się w sklepach sezon.

    Płaszcz $17.21 drugi płaszcz $22.62 bluza $11.07 narzutka 11.56

    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie

    https://skucinska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing items darling, so nice selection, like them.
    You have amazing blog and I follow you!
    Hope you will visit my blog and maybe follow me.
    Have a nice day, all the best.
    Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już rękawiczki mam zawsze spakowane w torebce, a czapkę też zazwyczaj ze sobą zabieram. :) Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj jesień niesamowicie się zadomowiła, aż za bardzo ;p Nienawidzę, gdy jest tak zimno i robi się tak szybko ciemno :( Ale no cóż. Całe życie przecież nie będzie świeciło nam słońce. A szkoda! :D
    Ale piękne wyszły Ci te książkowe zdjęcia! W pięknym klimacie. Naprawdę rewelacja :)
    Ciekawe propozycje. Poklikałam szczerze w linki - 17.21, 22.62, 11.07, 11.56.
    Zajrzałam także na Instagrama i zostawiłam parę serduszek ^^

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)