niedziela, 12 listopada 2017

Pomysł na drugie śniadanie.

Uwielbiam rządzić w kuchni, mimo że często mi to nie wychodzi. Kiedyś jak robiłam super pomysłową owsiankę wylałam na siebie gorący tłuszcz, ale nikt nie był zdziwiony, to w końcu ja. (całe szczęście nie mam żadnych blizn i śladów!). Uwielbiam jeść i tworzyć smaczne rzeczy. Moje danie popisowe to chyba ciasto marchewkowe, którego już bardzo dawno nie robiłam:( Muszę koniecznie dopisać je do postanowień grudniowych!
Dzisiaj przychodzę do Was z moim ulubionym drugim śniadaniem! Do niedawna nie wiedziałam jak smakuje mango, a potem się zakochałam, ten owoc to życie! Mimo tej ogromnej pestki, która mnie niemiłosiernie irytuje, to kocham mango i wszystko co z nim związane. Jest to lekki deser, który w ciągu dnia doda Ci energii :) Dodatkowo nasiona chia mają bardzo dużo składników odżywczych, zawierają dużą zawartość białka i błonnika oraz są bogate w kwasy tłuszczowe omega-3.









Jest to bardzo szybkie i proste danie, a za to jakie pyszne! Jest to jeden z moich ulubionych deserów♥
Na samym początku mieszam jogurt grecki z nasionami chia i wiórkami kokosowymi następnie wkładam do lodówki na 15 minut. Blenduję jakiś owoc, moim faworytem jest mango, natomiast mój chłopak uwielbia kaki! Nie dodaję żadnych cukrów ani słodzików, ponieważ owoc sam w sobie jest bardzo słodki.
Do jogurtu dodaję zmiksowane mango a na wierzch wsypuję trochę płatków kokosowych. GOTOWE!


A Ty masz swoje ulubione drugie śniadanie?

Emi

12 komentarzy:

  1. ;Ale pysznie wygląda :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda smakowicie! *.*

    Pozdrawiam ♥
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tego typu śniadania:)
    PS: obserwuję i zachęcam do tego samego :) Bedzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda pysznie, jednak nie przepadam za mango :((

    Pozdrawiam :*
    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam mango, a to śniadanie wygląda bardzo apetycznie.
    Z przyjemnością kiedyś zrobię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam! Super pomysł!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/11/winter-is-coming-na-co-warto-zwrocic.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze wypróbować <3 aż mi smaka zrobiłaś :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda smakowicie. Muszę koniecznie wypróbować. Może i mi posmakuje :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudeńko :3, może pokombinuję coś z jogurtem greckim.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmmm narobiłaś smaka! <3 Wygląda obłędnie!

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie wygląda. Pewnie niedługo wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem totalnym laikiem w kuchni i ograniczam się do ugotowania wody haha. Pięknie i smacznie wygląda. Pozdrawiam, poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do dalszej pracy! :)